Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
http://www.carclub.mk/2018/04/30/inzenerite-na-bosch-najdoa-resenie-za-nox-problemot-na-dizelot/Ајде да видиме.
Амбициозно што покрај сѐ, они идат со варијанта VW Golf GTD да е декларирано тест возило.
Што да видиме од кликбеит, жолта штампа?
Што е иронијата затоа што стварно не сфаќам?
Проблемите за дилерите на дизел возилата во Германија се наталожуваат, а тие бележат огромни губитоци поради тоа што најголемиот дел од возилата не ги задоволуваат нормите за емисија на штетни гасови. Во моментов тие не можат да ги продадат автомобилите, а бројката на возилата на лагер достигнала дури 350.000 примероци.Дополнителен проблем е и вредноста на дизел возилата кои лизинг куќите им ги враќаат на трговците. Цената е многу опадната, а маржите се ниски, додека финансиските ресурси се ограничени.За пласман на спорните дизел возила трговците на половните автомобили ги имаат земјите каде еколошките норми не се строги, а тука во прв план се земјите на балканот. Сепак, тука проблемот е друг. Купувачите немаат така длабоки џебови односно така полни паричници за уште скапите автомобили со Еуро-5 нормата, па се одлучуваат за поевтините половни возила кои го исполнуваат минималниот стандард.Затоа претседателот на Здружението на трговци на возила во Германија, Јирген Карпински апелира да се направи нешто и да се направи нешто во развојот на хардвер кој на возилата со Еуро-5 норма би им помогнал да се префрлат во еколошка категорија Еуро-6.„Ова би го стабилизирало пазарот на половни возила, а би ги смирило и купувачите. Воедно би овозможило опстанок на трговците на половни возила, но би биле исполнети и критериумите за заштита на човековата околина“, коментира Карпински.
Дилерите во очај: Никој не купува дизел возила во ГерманијаЦитатПроблемите за дилерите на дизел возилата во Германија се наталожуваат, а тие бележат огромни губитоци поради тоа што најголемиот дел од возилата не ги задоволуваат нормите за емисија на штетни гасови. Во моментов тие не можат да ги продадат автомобилите, а бројката на возилата на лагер достигнала дури 350.000 примероци.Дополнителен проблем е и вредноста на дизел возилата кои лизинг куќите им ги враќаат на трговците. Цената е многу опадната, а маржите се ниски, додека финансиските ресурси се ограничени.За пласман на спорните дизел возила трговците на половните автомобили ги имаат земјите каде еколошките норми не се строги, а тука во прв план се земјите на балканот. Сепак, тука проблемот е друг. Купувачите немаат така длабоки џебови односно така полни паричници за уште скапите автомобили со Еуро-5 нормата, па се одлучуваат за поевтините половни возила кои го исполнуваат минималниот стандард.Затоа претседателот на Здружението на трговци на возила во Германија, Јирген Карпински апелира да се направи нешто и да се направи нешто во развојот на хардвер кој на возилата со Еуро-5 норма би им помогнал да се префрлат во еколошка категорија Еуро-6.„Ова би го стабилизирало пазарот на половни возила, а би ги смирило и купувачите. Воедно би овозможило опстанок на трговците на половни возила, но би биле исполнети и критериумите за заштита на човековата околина“, коментира Карпински.http://24auto.mk/vesti/svet/dilerite-vo-ochaj-nikoj-ne-kupuva-dizel-vozila-vo-germanija/*бара на мобиле.де 2.0 тедеи и гледа на Виз карта во еден правец за Дортмунд
Како шо тргнало наскоро барел нафта ќе биди 100 долари. Има да ги изнакупат дизелите без око да им трепни.