Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1885624 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19665 на: 28 Март 2018, 10:18:00 am »
Озбилен си? Ти ниту ја сфати ниту па се обиде да ја сфатиш целата работа околу линкот со конкретната вест во врска со горивото затоа и вака реагираш.

Ако веќе ме влечеш за јазик..

http://www.carclub.mk/2018/03/19/regulatorna-cenite-na-benzinite-ne-se-menuvaat-dizelot-poevtinuva/

Јас објавувам пост на 19ти Март во 12:38.

http://www.carclub.mk/2018/02/19/regulatorna-gi-namali-cenite-na-gorivata/

ЕУРОСУПЕР-95, ЕУРОСУПЕР-98 и ЕУРОДИЗЕЛ горивата се намалуваат за 2.50 денари. Од вечерва на полноќ, еден литар ЕУРОСУПЕР-95 ќе чини 65.50 денари, еден литар ЕУРОСУПЕР-98 ќе чини 67.00 денари, а еден литар ЕУРОДИЗЕЛ ќе чини 57.00 денари.
http://www.mrt.com.mk/node/47681

Дизелот поевтинува за половина денар, цената на бензините непроменета

Ти во 12:39 (една минута после мене) цитираш пост стар месец дена, со линк од МРТ, за потполно истата работа за која веќе сум напишал објава на сајт и сум ја линкнал тука на форумот.

--

Не ми се навлегува во ваква дискусија. Неколку пати сум напоменал - немам ништо против линкање други сајтови, па и конкурентски. Она што ми смета е линкање кон трет сајт ако ние веќе сме ја објавиле вестта. Се чувствувам како трудот да е залуден.

Толку, ништо повеќе, ништо помалку. :)

--

Глупости.

Мене ми смета ако ние веќе сме ја објавиле конкретната вест, да се линка кон друг сајт.
Јас проверив да ти кажам право пред да објавам хехехе


Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодарам. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19666 на: 28 Март 2018, 10:43:51 am »
Озбилен си? Ти ниту ја сфати ниту па се обиде да ја сфатиш целата работа околу линкот со конкретната вест во врска со горивото затоа и вака реагираш.

Ако веќе ме влечеш за јазик..

http://www.carclub.mk/2018/03/19/regulatorna-cenite-na-benzinite-ne-se-menuvaat-dizelot-poevtinuva/

Јас објавувам пост на 19ти Март во 12:38.

http://www.carclub.mk/2018/02/19/regulatorna-gi-namali-cenite-na-gorivata/

ЕУРОСУПЕР-95, ЕУРОСУПЕР-98 и ЕУРОДИЗЕЛ горивата се намалуваат за 2.50 денари. Од вечерва на полноќ, еден литар ЕУРОСУПЕР-95 ќе чини 65.50 денари, еден литар ЕУРОСУПЕР-98 ќе чини 67.00 денари, а еден литар ЕУРОДИЗЕЛ ќе чини 57.00 денари.
http://www.mrt.com.mk/node/47681

Дизелот поевтинува за половина денар, цената на бензините непроменета

Ти во 12:39 (една минута после мене) цитираш пост стар месец дена, со линк од МРТ, за потполно истата работа за која веќе сум напишал објава на сајт и сум ја линкнал тука на форумот.

--

Не ми се навлегува во ваква дискусија. Неколку пати сум напоменал - немам ништо против линкање други сајтови, па и конкурентски. Она што ми смета е линкање кон трет сајт ако ние веќе сме ја објавиле вестта. Се чувствувам како трудот да е залуден.

Толку, ништо повеќе, ништо помалку. :)

--

Глупости.

Мене ми смета ако ние веќе сме ја објавиле конкретната вест, да се линка кон друг сајт.
Јас проверив да ти кажам право пред да објавам хехехе


Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодарам. :)
Еднаш објаснив ама изгледа ќе треба уште еднаш. Јас зборам едно ти сосема друго за користење туѓи линкови.

Јас кога го отворив линкот од карклуб за цената отворив погрешен не тој последниот туку од фебруари мислејќи дека е од март. И тука стана збуна и ставив линк од мрт мислејќи зошто е различен од карклуб кога на крајот уствари јас погрешен линк сум отворил за различен период. 

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19667 на: 28 Март 2018, 11:48:07 am »
Секој треба да го научи ова, па после може да праиме муабет


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19668 на: 28 Март 2018, 13:11:39 pm »
А зошто на веб страната на карклуб наместо да пишувате статија за секоја промена на цените на горивата, едноставно не направите едно виџет-че кадешто во секое време ги има важечките цени на горивата? Тие новини и статии за некакви промени во цените се досадни. (според мене)

Нормално дека ќе ставаат ГПФ и комбинација со индиректно вбризгување. Тие честици треба да ги уловат некако за да не загадуваат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19669 на: 28 Март 2018, 13:22:56 pm »
Јас сакам да можам да праам муабет. Што е тоа тишлауфер ?
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20632
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19670 на: 28 Март 2018, 13:37:32 pm »
Миленце :)

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19671 на: 28 Март 2018, 14:22:46 pm »
А зошто на веб страната на карклуб наместо да пишувате статија за секоја промена на цените на горивата, едноставно не направите едно виџет-че кадешто во секое време ги има важечките цени на горивата? Тие новини и статии за некакви промени во цените се досадни. (според мене)

Нормално дека ќе ставаат ГПФ и комбинација со индиректно вбризгување. Тие честици треба да ги уловат некако за да не загадуваат.

Досадни се, ама се кликани. Идејата за виџетче постои одамна, само сакам да успеам да ја брендирам. ;)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19672 на: 28 Март 2018, 19:24:39 pm »
Никој не спомна ништо на темава на проблемот на BMW со бензинците. Производството на BMW Серија 7 со сите бензинци е одкажано до 2019, 550i исто така до 2019, M3 на крајот од производството се врати на челичен кардан заради новиот катализатор кој многу загрева а веројатно така ќе биде и кај новото М3. Исто таа и  Х1 и X2 со сите 4 цил мотори добиваат нов 4 степен катализатор. Сите нови бензинци ќе мора да идат исто така со нов DPF филтер по се изгледа кај сите производители.
А ништо не е сменето во вредностите на нормите со новата Euro 6c регулатива, освен што ќе мора сите вредности да се задоволат во Real Time тестирање а не лабораториско. Испаѓа работава и бензинците си биле како дизелите чисти во Риал Тајм.

Бонус: Дизелите на подолг рок почисти од електричните возила
http://autoportal.hr/clanak/sokantno_adac_dokazao_da_su_dizelasi_ukupno_ekoloski_prihvatljiviji_od_elektricnih_automobila__54668

Не дека ми е многу гајле кое возило повеќе загадува зошто секако друго е маката со воздухот, ама заради големата еколошка радост на луѓето кога се покачи дизелот после НГ викам да го ставиме и овa.





Бенинците ги задоволувале претходните тестови на риг и без фејковача софтвери. Тоа е разликата со дизелите. Пола „дизел индустрија“ за да задоволи еуро 6, се со фејковача софтвери. Е сега кога ќе се тестира во реални услови, ќе треба уште малце да се прилагодат бензинците. Не е проблем. Ако имаат DI, ќе треба да се стави PF, ако се PI, не мора (немаат проблем со честици). За разлика од дизелите, кои ќе треба јајце да снесат за да постигнат тоа што се бара. Е затоа, пошто снесувањето јајце од дизел мотор е прескапо, пола авто-конзорциуми се откажуваат од нив кога станува збор за ПМВ.

Што се однесува до PF за бензинците PF се хендла многу полесно откоклу кај дизелите: https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2016_10_Gasoline_particulate_emissions_briefing_0.pdf
 
Цитат
To tackle high exhaust PNs the European Commission has proposed a third real-world driving
emission (RDE) package to be implemented from 2018 for all new cars. But leaks of European
Commission draft regulations and minutes of meetings with member states, plus documents
prepared by carmakers, show there is concerted attempt to further weaken an already inadequate
proposal. This is intended to circumvent the new test and avoid the need for carmakers to fit a
simple Gasoline Particulate Filter (GPF) that costs just €25 and would clean up the emissions.

25e по кола. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3806
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19673 на: 28 Март 2018, 19:27:00 pm »
Симо се е во ред, нека се почисти, немам јас ништо против нив. Ама ако беше толку едноставен проблем и само 25Еу од кола сигурно немаше на BMW да им треба 9 месеци за да ги прилагодат моторите и целиот систем. Така да сигурно подлабока е проблематиката а верувам и поскапа.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19674 на: 28 Март 2018, 19:40:45 pm »
Не коментирам за BMW. Единствени се. Можда имаат дург тип на дизајнерски проблеми. Секоја промена на било кој клучен систем (секако и системот за прочистување на издувни гасови) бара соодветен R&D процес. Читам, дека со фејслифтот ќе го продолжат производството на бензинци - значи не се откажуваат, туку само се адаптираат. Друг некој сопрел произовдство на бензинци поради „проблемов“? Не сум слушнал. Али затоа за најави за престанок на производство на дизели слушнавме и од FCA  и други компании, а Porsche веќе и го направи првиот чекор.
Иницијално, даалеку помалку (100-ци пати) честици произведува GDI мотор во однос на соодветно моќен дизел мотор. Проблемот е во основа додека моторот постигне работна температура. Потоа се „чисти ко суза“ :) Затоа, и решавањето на проблемот е доста поедноставно.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19675 на: 28 Март 2018, 21:59:18 pm »
Цо2 љетив на кров. Париски договор не е рамковен договор.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19676 на: 28 Март 2018, 22:12:25 pm »
Нека мислат што ќе праат со авио-сообраќајот за CO2, очигледно не е „горешти проблем“ дури и у гурномаќедонија кај што се грееме на билки.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7054
  • хаУс мајстор
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19677 на: 28 Март 2018, 22:21:09 pm »
Мењам 1.9tdi за 1.8Т понуди у инбокс!  Не се трпи ова веќе...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19678 на: 28 Март 2018, 22:21:57 pm »
Мењам 1.9tdi за 1.8Т понуди у инбокс!  Не се трпи ова веќе...
Си знаеш ти што иде на плин како од мајка. :)

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19679 на: 28 Март 2018, 23:47:00 pm »
Уште си терам со дизел колава и ма што сака нека е ,ионака ќе има веќе е загадена планетава поради другите фактори ,а не сообраќај


Sent from my iPad using Tapatalk