Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886433 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19695 на: 30 Април 2018, 20:47:50 pm »

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19696 на: 30 Април 2018, 21:21:39 pm »
http://www.carclub.mk/2018/04/30/inzenerite-na-bosch-najdoa-resenie-za-nox-problemot-na-dizelot/

Ајде да видиме.
Ова позади вклучува и вградена скара? На таа температура...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19697 на: 30 Април 2018, 21:47:38 pm »
Амбициозно што покрај сѐ, они идат со варијанта VW Golf GTD да е декларирано тест возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19698 на: 30 Април 2018, 23:05:11 pm »
Што да видиме од кликбеит, жолта штампа?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19699 на: 01 Мај 2018, 09:35:55 am »
Амбициозно што покрај сѐ, они идат со варијанта VW Golf GTD да е декларирано тест возило.

И јас ја видов иронијата. :D

Што да видиме од кликбеит, жолта штампа?

Нит е кликбејт, нит е жолта штампа. Го сметам ова за лична навреда.

Али признај, кликна. :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19700 на: 01 Мај 2018, 12:17:15 pm »
Демек голф 5 не чадит?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19701 на: 01 Мај 2018, 15:40:09 pm »
Што е иронијата затоа што стварно не сфаќам?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19702 на: 01 Мај 2018, 20:15:23 pm »
Си ми го избришал постот или не сум го ни пратил?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19703 на: 01 Мај 2018, 20:19:07 pm »
Што е иронијата затоа што стварно не сфаќам?

Пошто поради VW почна “падот на дизелот”.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19704 на: 16 Мај 2018, 10:37:22 am »
Дилерите во очај: Никој не купува дизел возила во Германија

Цитат
Проблемите за дилерите на дизел возилата во Германија се наталожуваат, а тие бележат огромни губитоци поради тоа што најголемиот дел од возилата не ги задоволуваат нормите за емисија на штетни гасови. Во моментов тие не можат да ги продадат автомобилите, а бројката на возилата на лагер достигнала дури 350.000 примероци.

Дополнителен проблем е и вредноста на дизел возилата кои лизинг куќите им ги враќаат на трговците. Цената е многу опадната, а маржите се ниски, додека финансиските ресурси се ограничени.

За пласман на спорните дизел возила трговците на половните автомобили ги имаат земјите каде еколошките норми не се строги, а тука во прв план се земјите на балканот. Сепак, тука проблемот е друг. Купувачите немаат така длабоки џебови односно така полни паричници за уште скапите автомобили со Еуро-5 нормата, па се одлучуваат за поевтините половни возила кои го исполнуваат минималниот стандард.

Затоа претседателот на Здружението на трговци на возила во Германија, Јирген Карпински апелира да се направи нешто и да се направи нешто во развојот на хардвер кој на возилата со Еуро-5 норма би им помогнал да се префрлат во еколошка категорија Еуро-6.

„Ова би го стабилизирало пазарот на половни возила, а би ги смирило и купувачите. Воедно би овозможило опстанок на трговците на половни возила, но би биле исполнети и критериумите за заштита на човековата околина“, коментира Карпински.

http://24auto.mk/vesti/svet/dilerite-vo-ochaj-nikoj-ne-kupuva-dizel-vozila-vo-germanija/

*бара на мобиле.де 2.0 тедеи и гледа на Виз карта во еден правец за Дортмунд

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19705 на: 16 Мај 2018, 10:59:51 am »
Меѓудругото има хардвер и ретрофит опција за сите еуро5 дизели да станат еуро6б или еуро6ц. Со менување на ДПФ-филтерот, софтверот во ЕКУ-то и монтирање на SCR систем со уреа да ги третира издувните гасови. Целата гимнастика чини од 4 до 7 000 евра и зависи од моделот, марката, итн.

Целата статија тука:

https://www.motor-talk.de/news/experten-diesel-nachruestungen-sind-teuer-und-unwirksam-t6339017.html

Кој има време да чита, еве ги официјалните студии од министерството за сообраќај и дигитална инфраструктура

http://www.bmvi.de/SharedDocs/DE/Anlage/K/hardware-nachruestung-generalisierende-studie.pdf?__blob=publicationFile
http://www.bmvi.de/SharedDocs/DE/Anlage/K/hardware-nachruestung-kurzstudie.pdf?__blob=publicationFile


Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3725
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19706 на: 16 Мај 2018, 11:04:04 am »
Дилерите во очај: Никој не купува дизел возила во Германија

Цитат
Проблемите за дилерите на дизел возилата во Германија се наталожуваат, а тие бележат огромни губитоци поради тоа што најголемиот дел од возилата не ги задоволуваат нормите за емисија на штетни гасови. Во моментов тие не можат да ги продадат автомобилите, а бројката на возилата на лагер достигнала дури 350.000 примероци.

Дополнителен проблем е и вредноста на дизел возилата кои лизинг куќите им ги враќаат на трговците. Цената е многу опадната, а маржите се ниски, додека финансиските ресурси се ограничени.

За пласман на спорните дизел возила трговците на половните автомобили ги имаат земјите каде еколошките норми не се строги, а тука во прв план се земјите на балканот. Сепак, тука проблемот е друг. Купувачите немаат така длабоки џебови односно така полни паричници за уште скапите автомобили со Еуро-5 нормата, па се одлучуваат за поевтините половни возила кои го исполнуваат минималниот стандард.

Затоа претседателот на Здружението на трговци на возила во Германија, Јирген Карпински апелира да се направи нешто и да се направи нешто во развојот на хардвер кој на возилата со Еуро-5 норма би им помогнал да се префрлат во еколошка категорија Еуро-6.

„Ова би го стабилизирало пазарот на половни возила, а би ги смирило и купувачите. Воедно би овозможило опстанок на трговците на половни возила, но би биле исполнети и критериумите за заштита на човековата околина“, коментира Карпински.

http://24auto.mk/vesti/svet/dilerite-vo-ochaj-nikoj-ne-kupuva-dizel-vozila-vo-germanija/

*бара на мобиле.де 2.0 тедеи и гледа на Виз карта во еден правец за Дортмунд

Како шо тргнало наскоро барел нафта ќе биди 100 долари. Има да ги изнакупат дизелите без око да им трепни.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19707 на: 16 Мај 2018, 11:06:18 am »
Како шо тргнало наскоро барел нафта ќе биди 100 долари. Има да ги изнакупат дизелите без око да им трепни.

Поверојатно е давачките на дизелот во малопродажба да ги зголемат.   ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19708 на: 16 Мај 2018, 11:22:37 am »
"If all parts are available, a BMW 320d with the emission standard Euro 5 could be upgraded for 11,035.67 Euro"
LOL


Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1753
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19709 на: 16 Мај 2018, 11:29:53 am »
Нека им падне уште малце вредноста, кога ќе дојдат кај нас ќе размонтираме дпф, егр за да ги исполнуваат нашите норми, сепак не иде да се двојат во сообраќај, колегијално ќе си димкаат.