Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1997376 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15345 на: 28 Ноември 2014, 00:05:32 am »
Не гледам зошто не би спуштил автоматикот одреден број на брзини, за да биде во најефикасниот опсег.

Па он цело време е во најефикасен мод. Од верглање до исклучување.
Башка он е збунет, нели Ахтунг? Бидејќи моќноста е небитна, само вртежниот момент?

П.С. и не троши ич.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15346 на: 28 Ноември 2014, 00:07:57 am »
Posto poveketo ovde vikaat deka nemalo potreba,se mozelo vo edna brzina,i kruzanje i preteknuvanje i ugornici i udolnici,se vo edno.
Strumf,razumen kompromis si e razumen kompromis,nemozam sega jas da ti objasnuvam sto e razumen kompromis. :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15347 на: 28 Ноември 2014, 00:14:01 am »
Аутоматик е аутоматик, и по дефиниција функционира различно од мануелен менувач. Јас можам да го ставам аутоматикот во мануелен режим и да забрзувам во 7ма од 140 па нагоре, ако така сакам. Истото го можам и во автоматски режим, ако сум нежен со педалата за гас. Ако ја стиснам до доле, компјутерот смета дека сакам БРЗО да забрзам, а еден од начините е да се отиде степен-два-три надоле.

Нема врска овој муабет со бензин вс дизел. Ова е повеќе аутоматик вс мануелен.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15348 на: 28 Ноември 2014, 00:16:08 am »
A nekoj od dizelasive da mi pojasni zasto koga preticam ili naglo zabrzuvam avtomatikot mi spusta brzina podole,SKORO sekogas 99%?
Preteruvate vo favoriziranje. Sekoj od nas bi vozel nov moderen dizel,nno muabetot e deka ako birame bez parite (potrosuvackata) da igraat uloga site nie ovde ili 99% bi odbrale TB.
Strumf aj te molam ubaci mi go vo postot Gjole so razumen kompromis. :)

Не гледам зошто не би спуштил автоматикот одреден број на брзини, за да биде во најефикасниот опсег.

Пасатот нов спушта три брзини (од 7ма во 4та рецимо) кога ќе му натепаш гас на 140.

Ама у Спорт моуд, пошо иначе е тиња...










Posto poveketo ovde vikaat deka nemalo potreba,se mozelo vo edna brzina,i kruzanje i preteknuvanje i ugornici i udolnici,se vo edno.
Strumf,razumen kompromis si e razumen kompromis,nemozam sega jas da ti objasnuvam sto e razumen kompromis. :)

Мислев сакаш нешто да ти убацам у постот... Не знам, не те контам што е муабетот :)
Неврмајнд :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15349 на: 28 Ноември 2014, 00:16:42 am »
I te kako ima,ako ne spusti ke se otepas stiskajki dur da stigne vo turbo zonata.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15350 на: 28 Ноември 2014, 00:23:31 am »
As is the case with any turbocharged car.

Екстремен пример - 01:00 и понатаму:


Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15351 на: 28 Ноември 2014, 00:29:25 am »
Taka de,ama tuka se pisuva demek koga ti prdne odma dizelot poletuva.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15352 на: 28 Ноември 2014, 00:33:59 am »
Кога ти прдне.. Не. Ама во реалноста, значително полесно повлекува во повисок степен на пренос од атмосферски бензинец со слична зафатнина. Турбото си го прави своето.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15353 на: 28 Ноември 2014, 00:38:52 am »
Ti pak istoto,ZASTO bi se merele koj ke povlece vo povisok prenos,za sto li postojat ostanatite?
I za td e macenje i za tb e macenje,ne za dzabe prefrluva vo ponizok koga treba da povlece.
Bogami so tb ako sporeduvame ne sum bas siguren.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20144
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15354 на: 28 Ноември 2014, 01:02:21 am »
Затоа што кога 4та завршува на 170, а ти возиш 200 во петта, кај ќе спуштиш ако сакаш да забрзаш?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15355 на: 28 Ноември 2014, 01:29:45 am »
Во (R), rally.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15356 на: 28 Ноември 2014, 01:40:21 am »
Затоа што кога 4та завршува на 170, а ти возиш 200 во петта, кај ќе спуштиш ако сакаш да забрзаш?

во таа ситуација, ако 4-та ти ЗАВРШУВА на 170, во 5-та на 200 си ептен во турбо “трудот“ и нема потреба од пренос подоле... ако си на 130 во 5-та, тогаш треба подоле брзина... па и 2 можеби...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15357 на: 28 Ноември 2014, 03:00:46 am »
Во (R), rally.


А зашо на мерцедесот на татко ми кога го возам дење во D си работи перфектно, а ноќе кога ќе го ставам во N не иде.... Да се жалам во мерцедес ???


Сори фор оф топик
No turbo, no fun :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15358 на: 28 Ноември 2014, 07:26:20 am »
Затоа што кога 4та завршува на 170, а ти возиш 200 во петта, кај ќе спуштиш ако сакаш да забрзаш?

Тоа зошто возиш гољф дизељ. да возиш бензинец, 4-та ќе ти завршува на 205 ;)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15359 на: 28 Ноември 2014, 08:57:09 am »
A nekoj od dizelasive da mi pojasni zasto koga preticam ili naglo zabrzuvam avtomatikot mi spusta brzina podole,SKORO sekogas 99%?
Preteruvate vo favoriziranje. Sekoj od nas bi vozel nov moderen dizel,nno muabetot e deka ako birame bez parite (potrosuvackata) da igraat uloga site nie ovde ili 99% bi odbrale TB.
Strumf aj te molam ubaci mi go vo postot Gjole so razumen kompromis. :)
Кик даун на стептроникот. Кога газиш до даска, најдолу педалот за гас прави нешто како клик и менувачот спушта една брзина подолу. Така е кај сите стептроник/типтроник/каковидаетроник менувачки кутии со торк конвертер/хидротрансформатор. (инаку самата кутија издржува околу 440Нм торк, така да, да не те лаже ѓаволот да чипуваш). :)
Tek so kikdaun odi 2 nadolu,znam so e i kako e,imam do tolku iskustvo. Bez kikdaun si pusta nadole eden stepen koga ke ja stisna gasta otprilika nekoi 50-60-70%.
Okolu cipuvanjeto mislam deka imam fora za zasto 30tina konji ama ne mi dava dusa uste. :)

Аутоматикот нема извадено КарКлуб сертификат. Од кај знае он дека дизел возиш, знае дека бензинаш беше  ;D
Поназад Симо во неколку наврати споменуваше дека помеѓу моторот и тркалата постои менувач, па објаснуваше..

Иначе: