Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1996556 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15315 на: 27 Ноември 2014, 15:45:05 pm »
И јас зборам за мене.

Тетово - Скопје  180 -240 км/х
Влегувам во Ѓорче, повеке од четвртина резервар - брада..и оп..сијаличката за гориво.

Велком ту Скопје.

 ;D

На таа делница не сум испод 320 км/х. Просечна, се разбира.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43933
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15316 на: 27 Ноември 2014, 15:48:55 pm »

Ти не правиш дискусии без осет (затоа и вака се решив на тебе да ти бишам прв), туку некогаш реплицираш на постови кои што не заслужуваат одговор и потоа се се врти во круг.

Thrue that! Ама тоа затоа што сум од почеток со темава, па некако се заситив од исти паушални оценки за тоа како дизелот „ја забрзува ротацијата на земјата“ (c) Marjanot :)

Цитат

Ова ниски вртежи ти е малку релативна работа. Дизелот како агрегат е поефикасен поради повисока компресија. Значи дизелот работи до 4-4.5 обртаи додека турбо бензин докај 6 или атмосферски 6.7 обртаи (горе-доле). Тоа значи дека за дизел 2.000 обртаи е она што и за бензинец е 3.000 обртаи? Ако може така да се изразам. Ја стискам папучата за гас до крај и дизелов тегне и турбо бензинецов тегне. Веќе сум до 3.000 обртаи и претекнав 2 шлепера, а со бензинецот сум на 5.000 обртаи и се спремам да сменам брзина. Тоа колку гориво сум потрошил да го игнорираме може? На мене ми претставува задоволство повеќе дизелот што тегне како што ти викаш од ниски вртежи и притоа не е потребно да сменам брзина. Едноставно звукот на малолитражен дизел (до 2.0 литри да речеме) ми е по рафиниран, привлечен при нормално секојдневно возење. Тоа не значи дека јас ова мислење нема да го сменам ако купам 2.0 турбо бензин, ама првин ќе тестирам и 2.0 дизел од истиот производител. Тебе на пример можеби бензинецот ти прави повеќе ќеф и ти дига адреналин и мислење како такво го почитувам.  Ако пак сум на стаза со некој добар бензинец е тогаш батали дизел ќе ми биде ептен досадно и монотоно  :)  


Баш така, ова беше дискутирано веројатно пред 56000 постови :)
Значи,  грубо да земеме, вртежите на дизелот, да ги „растегнеме“ (менувачот тоа и го прави) до вртежите на бензинецот. Односно аналогија да поставиме дека 4000д втрежи=6000б втржи,
ако ги поставиш на график, дизел со 300 торкови и 150 кс, е аналогно на бензинец со 200 и 150 кс.
Да објаснам: Менувачот е торк конвертер - факт! помал пренос, поголем торк на тркала.

Бензинецот оди во прва брзина со 60 на саат при 6000 вртежи.
Дизелот оди во прва брзина 60 на саат при 4000 вртежи.
Односот на првиот степен на бензинецот е 1.5 пати помал од оној на дизелот, за да може двата да се движат со иста брзина при максимален број на вртежи на моторот.
Ако тој однос го примениме на торкот, тогаш на тркала бензинецот со 200нм испорачува исто максимален торк како и дизелот со 300нм. Единствено нешто што може да биде различно е брзината при која се испорачуваат овие њутнметри на тркалата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15317 на: 27 Ноември 2014, 15:52:12 pm »
Maрјан едно прашање до тебе: Зошто кога си таков поборник за бензин пред некое време ке одеше и спремен беше да купуваш дизелаш? Знаеш дека мислам на аудито а6ката.

Поборник?
Аман бе. Ме плаќаат шеиците па затоа :)

Јас никаде во постовите немам спомнато дека дизелот не чини и дека не би возел дизел. Но сум бил ПОБОРНИК, кога се споредува да се споредува со факти и зададени критериуми. Темава беше наменета да се споредуваат перформансите помеѓу двете галаксии. Ама кога сфативме дека живееме во 21-ви век и дека излегле некои турбо бензинчиња што на леб мачкаат дизелашишта, се префрливме да споредуваме потрошувачка и како ќе ја продадеш колата 500 евра повеќе на старо. Нешто за што се согласивме многу одамна.

За Аудито. Јас порано имав постирано и БМВ и Хонда и Опел, некои бензинци, некои дизелаши. Аудито го постирав како понуда. Пакет. Да беше соодветната понуда со 2.0 ТФСИ и да чинеше Х евра, ќе го постирав тоа. Но сепак станува збор, за товарно возило, вагон. Мислам дека дизелот бибил подобар избор кај него, токму заради потрошувачката.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15318 на: 27 Ноември 2014, 16:09:26 pm »
Извинете за дабл пост, ама не е поврзан со претходниот :)

Ова ЦДИ ми изгледаше јако па:







Возиш и шалташ, ко да мочаш на сец  ;D ;D ;D
Там си викаш вежите се полеќемо, тоа почнал надоле да иде торков  :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15319 на: 27 Ноември 2014, 16:12:51 pm »
350.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15320 на: 27 Ноември 2014, 16:25:55 pm »
Извинете за дабл пост, ама не е поврзан со претходниот :)

Ова ЦДИ ми изгледаше јако па:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Возиш и шалташ, ко да мочаш на сец  ;D ;D ;D
Там си викаш вежите се полеќемо, тоа почнал надоле да иде торков  :D
Да беше Ц 250 спорт ќе имаше права линија на торкот од 2300 до 4300, ама 310Nm, додека дизелов тие 310Nm ги постигнал на 1000 врт. и ги има до 4500 врт.(значи максималниот момент на бензинецот го има во поголем распон) како што гледам на сликава. Тие 200Nm се плус, па убаво е бар на момент да ги осетиш(а овде е доста голем тој мамент) ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15321 на: 27 Ноември 2014, 16:27:20 pm »
Извадете торк графа за 350 ЦДИ.
За него зборев.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15322 на: 27 Ноември 2014, 16:31:37 pm »
Што да извадат кога неможе да го собере на графата :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20143
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15323 на: 27 Ноември 2014, 18:16:50 pm »
Битно 350 има на 4000.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43933
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15324 на: 27 Ноември 2014, 18:21:54 pm »
Битно 350 има на 4000.
Toa e исто ко` бензинец да има 230 на 6000

350нм на 4000 рпм = 196.61кс
230нм на 6000 рпм = 193.81кс

Треба некако да го разберете ова. Не е висока математика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15325 на: 27 Ноември 2014, 20:14:45 pm »
Бензинецот оди во прва брзина со 60 на саат при 6000 вртежи.
Дизелот оди во прва брзина 60 на саат при 4000 вртежи.
Односот на првиот степен на бензинецот е 1.5 пати помал од оној на дизелот, за да може двата да се движат со иста брзина при максимален број на вртежи на моторот.


Е или треба да биде?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43933
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15326 на: 27 Ноември 2014, 20:22:47 pm »
Ако двете одат во прва прзина како што опишав погоре, тогаш Е.
Во суштина, кашкаи 1.5 дци на пример, „влече“ подобро од други возила со иста снага, затоа што за има ниски степени на пренос, и 120 постигнува дури во 4-та брзина. Нормален бензинец (дури и косилица) стига во 3-та брзина до 120. Исто е и со ред други дизелаши, првите три степени - кратки ко` на бензинец па 4 брзини им треба за до 120..
Да е монтиран бензинец со 110кс на местото на 1.5 дци во кшкаито, со истиот менувач, во 4 ќе одеше 160, наместо 120.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20143
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15327 на: 27 Ноември 2014, 20:27:34 pm »
Во пежото 4та завршуваше ~160км/х. Ако треба 4та за да достигне било кој дизел над 90 коња до 120 км/х вистина срамота.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15328 на: 27 Ноември 2014, 20:29:40 pm »
^^
На 4000 вртежи во 4-та 120 км/ч. :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43933
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15329 на: 27 Ноември 2014, 20:36:15 pm »
Во пежото 4та завршуваше ~160км/х. Ако треба 4та за да достигне било кој дизел над 90 коња до 120 км/х вистина срамота.

Пежото има 5 брзински менувач, али и тоа не е оправдување за кашкаито. Сепак „тегне у трета ко` лудо“ ама само до 100, пошто стигнал веќе до 4500 вртежи. The power of gearing.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.