Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1998141 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20144
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15360 на: 28 Ноември 2014, 09:27:35 am »
Затоа што кога 4та завршува на 170, а ти возиш 200 во петта, кај ќе спуштиш ако сакаш да забрзаш?

Тоа зошто возиш гољф дизељ. да возиш бензинец, 4-та ќе ти завршува на 205 ;)


Само како пример го кажав тоа, некоја замислена ситуација кога нема во која брзина да спушти, а треба да забрза. :) Мада се исфорсира тој муабет, кога и да е само ќе вратиш брзина освен во финал драјв каде што пак се битни кв повеќе од нм.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15361 на: 28 Ноември 2014, 09:32:29 am »
Јас и кога немам потреба враќам една подоле.
Ама тоа е субјективно, до мене е :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15362 на: 28 Ноември 2014, 09:40:35 am »
Јас и кога немам потреба враќам една подоле.
Ама тоа е субјективно, до мене е :)

Така е, субјективно е. 
Јас па никаде не се брзам и во 95% од случаите никогаш не враќам една или две подоле. Ниту пак престигнувам премногу возила на двонасочен пат. Во Македонија, најголема релација е 3-4 часа возење, па плус минус 10 минути не прават ама баш никаква разлика.

пс. Којзнае колку пцовки имам изедено последните 2-3 недели во МК заради таков стил на возење.
ппс. Пасат, или Гољф дизел со 110 коња се најнакурчените шофери во Источна Македонија. До нафтата и вртежниот момент ќе да е.  ;D ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15363 на: 28 Ноември 2014, 09:50:46 am »
Околу „ппс“-от... Мене у задно време најнакурчени шоферишта ми се фраери со тазе увезени отпадни материјали на тркала, со реномирани германски значки... Изглеа сум некаков магнет за такви идиоти, не можам на раат на семафор да си чекам... Ќе дојде, ќе ме ѕвери, ќе турира, и коа ќе се запали зелено, фрла Чернобил кроз ауспух, пошто 15+ години стариот дизел под хауба, бил одлично одржуван и сервисиран, и секако возен од баба.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15364 на: 28 Ноември 2014, 10:02:49 am »
Мене еден таков ми се „тркаше“ на семафори завчера на бул. србија, пасат караван со шифоњер врзан на кров. Го глеам и се чудам....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3941
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15365 на: 28 Ноември 2014, 10:39:08 am »
Тоа е дека возиш алфа, го предизвикуваш секој „германец“ да ти докаже дека е подобар па макар и тросед имал на кров :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15366 на: 28 Ноември 2014, 10:41:50 am »
Ај за него, а за мене што е муабетот? Него бар домаќин чоек со Пасат караван со шифоњер на кров му се вдал, а ја сакал/нејќел редовно дишам чад од остатоци од Е класи Мерцедес или БМВ серија 5 :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15367 на: 28 Ноември 2014, 10:50:43 am »
Види, тркањето е излив на сељачизам, или не  ;D

Јас во една тема пишав дека го тркав Мустангот, па ми се смееа тука форумаши

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Вчера му се  тркав, на право малку бегаше, ама на кривина му се лепев. Опасни звуци вади. Затоа и му се тркав за да го послушам малку ;D

Ова од лево :D

сакаш да кажеш, ти му се тркаше, а он си тераше лагана вожња? :)

Апсолутно го разбирам марјанот зашто му се тркал..

Потајно 2005 ГТ моделот ми е најомилен...first love..


Пази сеа:


Значи по ефортлес од ова нема. На старт малку ми кидна ама не ја исцедив прва, смнив на 2200 (ко на дизел). Видов дека не ми се дава, па му натепав гас. Торкот ме кутна наназад и ми падна телефонот. Мустангот остана позади до стеснувањето на улицата.



 :D :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15368 на: 28 Ноември 2014, 10:54:01 am »


Да тибам јакиот торк што ти го бутна телефонот... Штета... А баш ќе му ја видевме фацата на лузерот у Мустангот...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7685
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15369 на: 28 Ноември 2014, 11:09:20 am »
Или можда тој не се ни тркал, само Марјанот така си го доживеал :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15370 на: 28 Ноември 2014, 11:20:04 am »
Како бе не се тркал, не ме јеби :(

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15371 на: 28 Ноември 2014, 11:27:57 am »
Не не, се глеа по видеото дека тој го гази Мустангот, маста му ја извади... Жива среќа што кај Леонот мана торкот у џигер, па на марјанот му падна телефонот, иначе ќе сведочевме невероватен сТрам...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15372 на: 28 Ноември 2014, 11:41:14 am »
Ова дизелчево не се снашло баш најдобро на тестов.Потрошувачката тука некаде со другиве,ама снагата многу подоле,во однос на Алфава без технологија дури дупло помала,ама за тој муабет ќе го ставам постот и на др место. Да не се шири муабетот многу. За перформанси мислам... ај друг пат.
Alfa Romeo Giulietta Distinctive
    
Price: $29,350 (as tested)
Engine: 1.4-litre 4-cyl turbo petrol
Power: 125kW at 5500rpm
Torque: 250Nm at 2500rpm
Transmission: 6-speed manual
0-100km/h: 7.8 seconds
Fuel consumption: 5.8L/100km claimed (8.0L/100km on test)

CO2 emissions: 134g/km

Audi A3 1.4TFSI Attraction COD
    
Price: $37,900 ($42,890 as tested)
Engine: 1.4-litre 4-cyl turbo petrol
Power: 103kW at 5000rpm
Torque: 250Nm at 1500-3500rpm
Transmission: 7-speed dual-clutch automatic
0-100km/h: 8.4 seconds
Fuel consumption: 4.7L/100km claimed (7.6L/100km on test)

CO2 emissions: 110g/km

BMW 116i Sport Line
    
Price: $35,600 ($39,720 as tested)
Engine: 1.6-litre 4-cyl turbo petrol
Power: 100kW at 4400rpm
Torque: 220Nm at 1350-4300rpm
Transmission: 8-speed automatic
0-100km/h: 8.7 seconds
Fuel consumption: 5.8L/100km claimed (8.5L/100km on test)

CO2 emissions: 134g/km

Mercedes-Benz A180
    
Price: $35,600 ($40,080 as tested)
Engine: 1.6-litre 4-cyl turbo petrol
Power: 90kW at 5000rpm
Torque: 200Nm at 1250-4000rpm
Transmission: 7-speed dual-clutch automatic
0-100km/h: 9.1 seconds
Fuel consumption: 5.8L/100km claimed (10.1L/100km on test)
CO2 emissions: 135g/km

Volkswagen Golf 103TSI Highline
    
Price: $31,990 ($35,440 as tested)
Engine: 1.4-litre 4-cyl turbo petrol
Power: 103kW at 4500-6000rpm
Torque: 360Nm at 1500-3500rpm
Transmission: 7-speed dual-clutch automatic
0-100km/h: 8.4 seconds
Fuel consumption: 5.2L/100km claimed

CO2 emissions: 121g/km

Volvo V40 D2 Kinetic
    
Price: $36,990 (as tested)
Engine: 1.6-litre 4-cyl turbo diesel
Power: 84kW at 3600rpm
Torque: 270Nm at 1750-2500rpm
Transmission: 6-speed dual-clutch automatic
0-100km/h: 12.1 seconds
Fuel consumption: 4.2L/100km claimed (7.4L/100km on test)

CO2 emissions: 110g/km



« Последно менување: 28 Ноември 2014, 11:48:51 am cuoresportivo159 »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15373 на: 28 Ноември 2014, 12:54:03 pm »
84 kw?  ;D Па ова може со мојот Меган стар 10 години и исто толку НМ да се споредува а не со коли над 100 kw (освен мерцедесот ми се чини). Ајде нешто пореално  :) Volvo V40 D3:
Engine Displacement
1984 cc
Fuel Type
Diesel
Power
152 PS 110kw
Torque
350 Nm
No Of Cylinders
5
Transmission
Automatic
No Of Gears
6
Drive Type
FWD
350 NM 1500-2750

Ама сега волвово со 150 коња не е фер за споредба затоа што само Алфата има повеќе нели?  :)
Овој тест ти е исто како да ставиш дизели да речеме околу 140 коња и на крај Алфа Ромео Giulietta и нивниот беден 1.4 бензин со 105 коња. Има тука овие бензинашиве да почнат да плачат зошто споредбата не чинела.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15374 на: 28 Ноември 2014, 13:07:47 pm »
Знам дека се зезате, али ај...