Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833562 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14430 на: 21 Февруари 2014, 14:35:38 pm »
Clio V6 3000ccm има максимален торк 300Nm и тој е позициониран на 4650рпм. Дизелашов има 380НМ при 1800рпм, 330НМ при 3000рпм.  Дизелашов на ниски и средни вртежи е многу помоќен од V6, иако има на рамно дупло помала максимална снага.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14431 на: 21 Февруари 2014, 14:42:02 pm »
Ако зборуваш за 2.0 хди, има 205Nm на 1900 вртежи ( ~55 кс ).

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14432 на: 21 Февруари 2014, 14:46:21 pm »
Зборувам за актуелната тема за која се зборува на темава. Новиот 1.6 дизелаш на Рено.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14433 на: 21 Февруари 2014, 14:47:11 pm »
Супер си е.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14434 на: 21 Февруари 2014, 15:44:28 pm »
Clio V6 3000ccm има максимален торк 300Nm и тој е позициониран на 4650рпм. Дизелашов има 380НМ при 1800рпм, 330НМ при 3000рпм.  Дизелашов на ниски и средни вртежи е многу помоќен од V6, иако има на рамно дупло помала максимална снага.

Доста манипулираш. Ист си како шизициве од Рено со графикот за вртежен момент што им почнува негде околу -200Nm.

3.0 V6 има максимална моќ на 7150rpm, а тоа е 78% повеќе од 4000rpm кај дизелот.

Сакаме да откриеме колкав е односот на максималниот вртежен момент кој се испорачува до тркалата кога двата мотори се поврзани во степен со кој развиваат иста максимална брзина. Да ја направиме следната трансформација: 300Nm + 78% = 534Nm @ 2557rpm за 3.0 V6, наспроти 380Nm @ 1800rpm за новиот 1.6 дизел. При овој степен, поради истата максимална брзина, максималната брзина со која можат да се вртат тркалата за двата мотори е идентична и е еднаква на 4000rpm.

534 не е двојно повеќе од 380, но тоа не го ни очекувавме, поради различниот карактер на моторите, да те потсетам помалиот мотор има 2 турбини.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14435 на: 21 Февруари 2014, 15:45:30 pm »
Bother not, young CARclubber :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14436 на: 21 Февруари 2014, 15:51:12 pm »
Clio V6 3000ccm има максимален торк 300Nm и тој е позициониран на 4650рпм. Дизелашов има 380НМ при 1800рпм, 330НМ при 3000рпм.  Дизелашов на ниски и средни вртежи е многу помоќен од V6, иако има на рамно дупло помала максимална снага.

А ја клио в6 ќе земам да го возам на ниски и средни вртежи  :-\
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14437 на: 21 Февруари 2014, 15:55:51 pm »
Сакаме да откриеме колкав е односот на максималниот вртежен момент кој се испорачува до тркалата кога двата мотори се поврзани во степен со кој развиваат иста максимална брзина. Да ја направиме следната трансформација: 300Nm + 78% = 534Nm @ 2557rpm за 3.0 V6, наспроти 380Nm @ 1800rpm за новиот 1.6 дизел. При овој степен, поради истата максимална брзина, максималната брзина со која можат да се вртат тркалата за двата мотори е идентична и е еднаква на 4000rpm.

WHAAAAAT? Ова изгледа го викаат весела математика :D


Clio V6 3000ccm има максимален торк 300Nm и тој е позициониран на 4650рпм. Дизелашов има 380НМ при 1800рпм, 330НМ при 3000рпм.  Дизелашов на ниски и средни вртежи е многу помоќен од V6, иако има на рамно дупло помала максимална снага.

А ја клио в6 ќе земам да го возам на ниски и средни вртежи  :-\

Aко сме реални, низ град колава моја ни твоја никогаш не видоа 6200рпм. Ни па на отворено. На ниски и средни вртежи минува 95% од времето. И замисли се да возиш низ град во прва и втора на 6000 рпм постојано, дали ќе личи на нешто?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14438 на: 21 Февруари 2014, 16:01:28 pm »
DayWalker, стварно не ме личи на ништо?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14439 на: 21 Февруари 2014, 16:02:25 pm »
Aко сме реални, низ град колава моја ни твоја никогаш не видоа 6200рпм. Ни па на отворено. На ниски и средни вртежи минува 95% од времето. И замисли се да возиш низ град во прва и втора на 6000 рпм постојано, дали ќе личи на нешто?
Eeeeeeeee... Aма оди разбери се.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14440 на: 21 Февруари 2014, 16:05:01 pm »
Секако дека е така како што викаш за возењето во град,ама не и за на отворено.На отворено СЕКОГАШ,ама секогаш,морам да ја стиснам колата колку што иде,со било која да сум.

Второ,тоа клио не е кола направена за да биде возена на ниски и средни,па да споредуваш со дизел,не заебавај.

И неможам да го сватам крајов на твојава реченица.Како мислиш на што ќе личи ако возиш прва и втора на 6000 низ град постојано ?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14441 на: 21 Февруари 2014, 16:07:39 pm »
Bother not, young CARclubber :)

Заразно е тоа едноставно споредување на фабрички декларираниот вртежен момент кај тотално различни мотори.

Истото го сретнав тука http://www.carclub.mk/2014/02/20/nameneta-za-avanturistite-novata-fiat-panda-4x4-cross/

Цитат
Купувачите на Panda Cross ќе можат да изберат меѓу 0.9-литарски TwinAir со 90 коњски сили и 145 Nm вртежен момент, но ние би го препорачале и би го избрале 1.3-литарскиот MultiJet дизел мотор кој испорачува 80 коњски сили, но има значително покорисни 190 Nm вртежен момент.

Моторите се скоро идентични во перформансите во секој режим на употреба, на ниски средни и високи вртежи. Ама пак едниот излегува дека имал покорисни Nm. Подобро ќе беше изговорот за преферирање на дизелот да се базира на потрошувачката, звукот, цената на горивото, фракцијата на форумов, желбата никогаш да не се вози моторот над 3000 вртежи... отколку на разликата во перформансите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14442 на: 21 Февруари 2014, 16:08:02 pm »
Clio V6 3000ccm има максимален торк 300Nm и тој е позициониран на 4650рпм. Дизелашов има 380НМ при 1800рпм, 330НМ при 3000рпм.  Дизелашов на ниски и средни вртежи е многу помоќен од V6, иако има на рамно дупло помала максимална снага.

А ја клио в6 ќе земам да го возам на ниски и средни вртежи  :-\

Средни вртежи за тоа ауто се 4000-5000 вртежи. Високи се над 6000. Кај овие на восок што работат тоа се бројки кои не можат да ги замислат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14443 на: 21 Февруари 2014, 16:10:46 pm »
Секако дека е така како што викаш за возењето во град,ама не и за на отворено.На отворено СЕКОГАШ,ама секогаш,морам да ја стиснам колата колку што иде,со било која да сум.

Второ,тоа клио не е кола направена за да биде возена на ниски и средни,па да споредуваш со дизел,не заебавај.

И неможам да го сватам крајов на твојава реченица.Како мислиш на што ќе личи ако возиш прва и втора на 6000 низ град постојано ?

Велиш дека V6 Clio не треба да се вози на ниски и среди вртежи....затоа велам како ќе изгледа градската вожња со постојани високи вртежи, над 6000. Не е изводливо.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14444 на: 21 Февруари 2014, 16:14:13 pm »
Види батка,во Штип не сум бил оддамна,а тогаш кога бев улиците не беа најсјајни.Тука во Скопје,имаме 4-5 современи булевари на кои ако колата ти врти 9к вртежи,и те како ќе ги свртиш,дури и можда ќе ги превртиш.Се зависи и во каква форма ти се јајцата,така да би рекол и те како е изводливо.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.