Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Добро е... Ако не може со едно, тури уште едно турбо, ќе се најде.Како би легнало моторчево кај Бушав у Меганот... Мх мх мх...
Според Renault, oвој агрегат е развиен со имплементирање на знаењето добиено при развојот на 1.6-литарскиот Formula 1 агрегат. Триењето е намалено со користење на слој од дијамантски карбон, додека ладењето е подобрено со инсталирање на трансверзен систем за тек на водата.
Кога испушта душа (5000рпм) пак има 200 Nm.
Цитат: velestrumf на 21 Февруари 2014, 09:59:38 amДобро е... Ако не може со едно, тури уште едно турбо, ќе се најде.Како би легнало моторчево кај Бушав у Меганот... Мх мх мх...Чул те господ чедо,па едно ремапче и опааааааа 200 коњова
Цитат: LosiPatista на 21 Февруари 2014, 09:55:55 amСпоред Renault, oвој агрегат е развиен со имплементирање на знаењето добиено при развојот на 1.6-литарскиот Formula 1 агрегат. Триењето е намалено со користење на слој од дијамантски карбон, додека ладењето е подобрено со инсталирање на трансверзен систем за тек на водата.Кое тролање директ од Renault, да се чудиш просто...ЦитатКога испушта душа (5000рпм) пак има 200 Nm.Според кривата на торк, испушта душа од 1800 вртежи па на даље... Фала ти за таков мотор...
Според кривата на торк, испушта душа од 1800 вртежи па на даље... Фала ти за таков мотор...
Ако овој мотор со минимален торк од 200НМ испушта душа, што ли прави твојот со максимални 150?