Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1944983 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14400 на: 16 Февруари 2014, 16:36:34 pm »
*Потсетете.

Барзов е жали-боже пред камери.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14401 на: 16 Февруари 2014, 16:37:36 pm »
Т-енкју :D

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14402 на: 16 Февруари 2014, 18:31:36 pm »
Па со 24км/ч, рачунај уште 2-3 литри на 100 на црв-от.

Не верувам.. Максимум уште литар нека ди на ЦР-В от нагоре..

Инаку одамна се немав возено во Кашкаи -во. Првичното чувство е дека ЦР-В то има доста подобро и поудобно возење

ЦР-В то делува постегнато, по цврсто.. Кашкаи -то е помеко.. Инаку 2.0 dCI е прилично добар мотор. Иако во лер го има тракторското тресење.






Деновиве имам прилика да се возам во ЦР-В и да ти кажам воопшто не го делам твојот ентузијазам. Комбесто, меко летаргично чувство со многу лоши возни својства.

Од друга страна за Кашкаи (во мојов случај 1.5 дци со преден погон) имам прекрасно искуство, одлично возило со навистина врвни офроуд карактеристики. Во натре опремено со одлична пластика.

Томе :D
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14403 на: 16 Февруари 2014, 18:45:10 pm »
Па со 24км/ч, рачунај уште 2-3 литри на 100 на црв-от.

Не верувам.. Максимум уште литар нека ди на ЦР-В от нагоре..

Инаку одамна се немав возено во Кашкаи -во. Првичното чувство е дека ЦР-В то има доста подобро и поудобно возење

ЦР-В то делува постегнато, по цврсто.. Кашкаи -то е помеко.. Инаку 2.0 dCI е прилично добар мотор. Иако во лер го има тракторското тресење.






Деновиве имам прилика да се возам во ЦР-В и да ти кажам воопшто не го делам твојот ентузијазам. Комбесто, меко летаргично чувство со многу лоши возни својства.

Од друга страна за Кашкаи (во мојов случај 1.5 дци со преден погон) имам прекрасно искуство, одлично возило со навистина врвни офроуд карактеристики. Во натре опремено со одлична пластика.

Томе :D


Ма молим те не ми отворај јадови.. Плус ЦР-В да купи некој, мора да му фали нешто. Поготово бело :)


Кашкаи? Кашкаи не му ни треба 4WD, па дури не знам зашто воошто праат да има погон на две тркала , кога е доволно само на едно :) Така уште помалку ќе троши, ама веројатно тоа го чуваат за наредниот модел за да има зашто да доплатиш :)


Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14404 на: 16 Февруари 2014, 18:51:38 pm »
Види, фактички кога ќе заглавиш има погон на едно. Меѓутоа французите доволно добро го смислиле за да не заглавиш.

Немој да го сфаќаш лично ова за ЦР-В знам дека доста коли разгледа и за добар дел од нив напиша нешто пред да го купиш меѓутоа мене лично не ми се допаѓа, од кои причини наведов погоре.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14405 на: 16 Февруари 2014, 19:04:43 pm »
Види, фактички кога ќе заглавиш има погон на едно. Меѓутоа французите доволно добро го смислиле за да не заглавиш.

Немој да го сфаќаш лично ова за ЦР-В знам дека доста коли разгледа и за добар дел од нив напиша нешто пред да го купиш меѓутоа мене лично не ми се допаѓа, од кои причини наведов погоре.


ЦР-В e уште poadvanced. Кога ќе заглавиш немаш погон на ни едно тркало. Така воопшто не троши гориво.

:)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14406 на: 16 Февруари 2014, 20:04:44 pm »
Зошто би трошело помалку ако влече со едно тркало?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14407 на: 16 Февруари 2014, 20:05:27 pm »
Нема да има губиток во диференцијал.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14408 на: 16 Февруари 2014, 20:09:42 pm »
ММ..... да. Друго?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14409 на: 16 Февруари 2014, 21:16:32 pm »
Би било трицикл.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14410 на: 21 Февруари 2014, 09:55:55 am »


Францускиот бренд додаде уште една погонска единица во својата гама – нов 1.6-литарски твин-турбодизел со 160 коњски сили и 380 Nm вртежен момент.

Досега со овие бројки можеа да се пофалат 2-литарските агрегати, но во споредба со нив, новиот Energy dCi 160 Twin Turbo e за околу 25 проценти поекономичен и попријателски настроен кон животната средина. Поради тоа, тој ќе биде достапен кај претстојните модели од D и E сегментите.

Користењето на твин-турбо систем овозможува подобрување на вртежниот момент при ниски и зголемување на силата на високи вртежи во минута. Системот користи два секвенцијални турбополначи. Првиот е турбополнач со ниска инерција, кој испорачува поголем вртежен момент така што 90 проценти од максималниот вртежен момент се достапни од 1,500 вртежи во минута. Вториот турбополнач има улога да нуди полинеарно забрзување и е активен при повисоките вртежи.



Според Renault, oвој агрегат е развиен со имплементирање на знаењето добиено при развојот на 1.6-литарскиот Formula 1 агрегат. Триењето е намалено со користење на слој од дијамантски карбон, додека ладењето е подобрено со инсталирање на трансверзен систем за тек на водата.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Кога испушта душа (5000рпм) пак има 200 Nm.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14411 на: 21 Февруари 2014, 09:59:38 am »
Добро е... Ако не може со едно, тури уште едно турбо, ќе се најде.

Како би легнало моторчево кај Бушав у Меганот... Мх мх мх...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14412 на: 21 Февруари 2014, 10:04:12 am »
Турбото е измислено за дизелот, дрим тим се. Моторов е феноменален 380 Nm од 1.6 литри.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14413 на: 21 Февруари 2014, 11:08:32 am »
Нормално, чунки дизел без турбо не врвит :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14414 на: 21 Февруари 2014, 11:15:22 am »
Дизел работи во мал рејнџ на вртежи, турбо работи во мал рејнџ на вртежи. :) Логична е заедницата.