Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 469623 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #645 на: 28 Октомври 2014, 08:37:13 am »
Дали си проверил сензор за проток на воздух?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #646 на: 28 Октомври 2014, 08:45:18 am »
Да, проверено МАФ, проверено ТПС, пробано со други свеќици/кабли, расклопен цел усис исчистена клапна како што треба.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #647 на: 28 Октомври 2014, 09:43:20 am »
Ako pufka niz auspuh ili izgoren ventil ili prestegnat ventil.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #648 на: 28 Октомври 2014, 12:56:29 pm »
..иои касние палење...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #649 на: 29 Октомври 2014, 07:43:17 am »
Колата кога излезе одкај Маршер, ќе повторам, работеше одлично. Примаше гас како луда. Имаше значително повеќе моќ од вообичаено. Тоа го видоа тие што возеа покрај мене кога одевме Гевгелија (Јавиии се Сиии-моо, јавии се Тиии-но).


Немам сеќавања за некој драматично брз спарк, ниту знам колку има вообичаено снага и колку имало тогаш.
Сепак, и јас би отишол пак кај маршер, да ми ја врати колата на „основниот“ проблем (кој веројатно и не е проблем) ;).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6287
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #650 на: 04 Ноември 2014, 18:32:04 pm »
После 6 месеци користење на колата за прв пат денес бев во РедАуто Битола, официјален за Рено, за компјутерска дијагностика и визуелна проверка на подвозје, течности.

Дијагностика и проверка 800ден, немаше да ми раситни и со 700ден поминав.
Антифриз -35.

Што не ми чини:
-/ 2 спони волан - 2х 1100 ден
-/ чаури трап сет - 2200 ден
-/ пиксна волан - 850 ден
-/ плочки задни - 850-1400 ден (сет така?)

Комплет: 6650 ден без работна рака.

Многу информации за мене оти како напишано така овде го препишувам,
и појма немам точно кои делови се овие и нивното соодветно име на англиски, народските термини ич не ги знам.
Доколку некој не го мрзи, еве линк за мојата кола па да ми посочи кои се овие, со исклучок на плочките.

Друго, јас што сакам да сменам оти ми е непознато, а 4-5 години сигурно ќе си ја терам:
-/ ребраст каиш - 5900 ден (претпоставувам и затегачот е тука) / Gates
-/ ПК каиш - 1100 ден / Gates
-/ Ролер за ПК - 1100 ден
-/ Водна пумпа - 2500-2900 ден
-/ Раб. рака 3500 ден.

Комплет на личната желба: 14500 ден маx.
Комплет INA 165€ - 10000 ден најевтино. Ако е овде толку, зошто истото кит INA би бил поевтин во МК во некое продавниче?

Трето, држач на мотор, можи да почека тој:
-/ за три месеци - 2500 ден
-/ за повеќе од три месеци - 4200-4800 ден.

Цениве се претпоставувам за заменски афтермаркет делови, можеби и за некои и оригинал, не знам.
Ваше мислење било какво, оти моето вака не е толку страшно, добивам гаранција и си го продолжувам
мојот век со намалување на стресот од трчање по продавници и мајстори.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #651 на: 04 Ноември 2014, 18:34:21 pm »
Ako pufka niz auspuh ili izgoren ventil ili prestegnat ventil.

Денес ми се јавија од Аутомакедонија. Проблемот бил во престегнати 2 вентили од 3. Вентилите ги наштелувале по фабрички спецификации и проблемот сега го немало.

Утре сабајле ќе одам да си ја земам ако се е во ред.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #652 на: 04 Ноември 2014, 20:23:35 pm »
А кој ти ги штелувал вентилите претходно?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #653 на: 04 Ноември 2014, 21:13:17 pm »
Во Олимпија моторс.

Кога си ја зеав колата и забележав дека не е во ерд, му реков на сервисерот, да не ги стегнал многу вентилите.
Он викаше не е тоа сигурно. Нешто друго е. Да не избрзувам со заклучоци утре ќе ја земам од сервис и ќе видам како ќе се однесува.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #654 на: 04 Ноември 2014, 21:24:52 pm »
Ги стегаат со момент клуч или?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #655 на: 04 Ноември 2014, 21:25:58 pm »
не, со некаков си штраф, не сум баш сигурен.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #656 на: 04 Ноември 2014, 23:43:03 pm »
Штом овој пат средиле ваљда им текнало со момент клуч да стегаат. Сеа Баблс пак ко опседнат ќе влече? :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #657 на: 08 Ноември 2014, 15:46:01 pm »
Апдејт:

Го земав баблс од Аутомакедонија некни и го возев два дена од тогаш.
Слободно можам да кажам дека дечките завршија одлична работа од дијагнозата па до крај. Проблемот биле рпестегнати вентили и екплозија на смесата во издувната грана. Тоа го претпоставија кога ги прашав, тоа и излегло на крај. Моторот сега работи онака како што треба. Нема никакво тресење во кабината. Мора да се погледне во обртомерот за да се примети дали работи моторот или не, за разлика од муфљузот во Олимпија моторс што почна да ме убедува дека така требало оти бил трицилиндричен моторот. Значи поима нема типот, може докторлукот да си го напика у г’с.

Ми дадоа дечките од Аутомакедонија адитивче за чистење на вентилите од гареж и препорачаа да извозам еден резервоар на бензин со шалтање брзини на 4000-4500 вртежи, чунки адитивот барал зголемена температура на горење за да изгори гарежот.

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1014.html?Opendocument&

Сега моторчето спие. Он (Баблс) спава. Моторот е тивок како и секогаш. До 4000 вртежи не се слуша звук од моторот (ако пуштиш тивко радивце). Убаво си прима, не гуши ни кога е ладен моторот и кога ќе притиснам гас до даска. Сега е све оќеј. Уште масло да сменам за 3000 км и спремно е за во зима.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #658 на: 08 Ноември 2014, 15:47:18 pm »
Леле, 4500 вртежи. Ќе издржи? ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #659 на: 08 Ноември 2014, 15:51:37 pm »
Секако дека ќе издржи. Не му е прв пат. Да се исчисти како треба би требало да му направам еден италијански сервис све ова да го изгори :) со оглед на тоа дека горел бензин наместо у цилиндерот у издувната гранка.



* фотката е од дизел мотор не од плинаш ;)