А да ви текнеше дека има разлика во технологијата на изработка на моторот, и убризгавање итн итн итн? (секоја чест на ретките исклучоци)
Зашто бе ве мрзи да читате, и потребни се 3,4 страни додека некој да го пише тоа што веќе сум го пишал? Гад демит пипл...
Може Хондата да иде побрзо, и веројатно иде побрзо, поради VTEC-от. Тоа сакав да го кажам со моментот „технологија на изработка“.
Хонда знаат како да го изведат „синдромот“ со вентилите и двојната брегаста... Корејците (сега за сега) не знаат...
Европските 1.4 атмосферци, не се со променлива фаза на вентилите (VTEC, MIVEC, VVT - истото си е), па заради тоа се тиња...
На папиру Круз 1.6 124 КС би требало да е "All the car you'll ever need", арно ама, моторот е помртов од обично, само кога е угасен... Жива греота...
Иначе се согласувам со неколку реплики, што кажуваат дека зависи од стилот на возачот, дали ќе му биде трома колата или не... Арно ама, останува фактот,
дека на некој од горенаведените семејни компакти, со таков беден мотор, ќе треба вентилите кроз ауспух да му ги извадиш, и прашање е дали ќе убрзаш доволно за да смениш брзина...