Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 139676 пати)

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #45 на: 21 Октомври 2012, 10:02:19 am »
Од шоферски аспект можеби Женевско Езеро не е најинтересно ама вреди да се посети. Поготово француската страна према Евијан


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #46 на: 21 Октомври 2012, 10:08:56 am »
Од шоферски аспект можеби Женевско Езеро не е најинтересно ама вреди да се посети. Поготово француската страна према Евијан

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

за шетање - цела швајцарија е убава, дефинитивно

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #47 на: 21 Октомври 2012, 10:23:18 am »
Се познава, минимално.
Некои од местата што ги набројав сакам да ги посетам од личен аспект, знам дека од шоферски нема што да понудат.
Ова за Женевското езеро не го знаев, ниту за патот во Романија, корисни информации се.

Ова со Стелвио ептен треба да се погоди.

Еве ти слика од патот во романија, иначе трансфагарасан му е името, не трансфарагасан како што пишав погоре, моја грешка


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #48 на: 21 Октомври 2012, 10:27:15 am »
Еве ти слика од патот во романија, иначе трансфагарасан му е името

лудило!

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #49 на: 21 Октомври 2012, 10:32:33 am »
Ова може и подобро да излезе од Стелвио, гледам 2 ленти убаво исцртани, Стелвио е потесен и многу поопасен.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30067
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #50 на: 21 Октомври 2012, 10:33:43 am »
Филип, со мерак и уживање ја читам темава! Секоја чест и за тоа што си го направил, и за тоа што планираш да го направиш!

Тоа патувањето до Нордкап што го планираш, и јас го планирам одамна, и ќе го направам, само да се поклопат плановите. Секоја чест!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
« Последно менување: 21 Октомври 2012, 11:59:59 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #52 на: 21 Октомври 2012, 11:21:35 am »
Филип, со мерак и уживање ја читам темава! Секоја чест и за тоа што си го направил, и за тоа што планираш да го направиш!

Тоа патувањето до Нордкап што го планираш, и јас го планирам одамна, и ќе го направам, само да се поклопат плановите. Секоја чест!

фала директоре

ако ни се поклопат плановите истовремено, не е лоша идеја две (или повеќе) коли да идат, а?

трошоците за патувањето грубо се пресметуваат според формулата т=к/5, каде што т=трошоци во евра, а к=вкупно километри. зборам за пристојни хотелчиња.
« Последно менување: 21 Октомври 2012, 12:07:51 pm filipv »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #53 на: 21 Октомври 2012, 13:26:03 pm »
Значи рутата планирај си ја на пролет. Темава е одлична, лесно се добива ерекција од самата помисла на кола, возач и 5000 км пат.
Не баш. Затоа што си ограничен од сите страни и на сите начини. Верувај најдобро возило за таа намена е службена S500 со многу дебели врски во повеќето земји. Само така можеш на секој автопат константно да си возиш 250кмч. А просечна брзина да не ти опадне под 200кмч. Е тоа е мерак.

До душе ова го прави конкретно дедициран возач кој е детално запознаен со патот и останатите активности околу своето возило.





Истиот пат, во било која друга кола - па и во истата кола, ако го возиш 120кмч има така добро да ти прек*рчи да има да се чудиш што те снашло. Нервно ќе попуштиш да возиш 120кмч каде патот дозволува над 400кмч.




















Се додека не стигнеш во рајот:







Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #54 на: 21 Октомври 2012, 13:29:20 pm »
Пишти вејрон-от!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #55 на: 21 Октомври 2012, 13:45:52 pm »
Лагер на десно задно, од таму се слуша ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Re: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #56 на: 21 Октомври 2012, 17:24:30 pm »
Здравје да дочекам пензија, сите подточки ќе ги извозам.
Пократкиве може и пред пензија да се извозат.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #57 на: 13 Ноември 2012, 19:58:21 pm »
Отприлика колку пари те фати?
Цитат

до барселона патот е петшесто евра

- гориво-патарини-вињети-тунеларини-мостарини: помалку од проценката на viamichelin, ваљда затоа што возев мање-више по знаци, искочи бааги помалце од 300 евра, еве да речеме 280
- 3 вечери спиени во загреб, џенова и марсеј (филмот такси) за просек 80 евра од вечер плус добар доручек шведска маса значи 240 евра. може и поефтино ама може да е смрдливо срање
- 3 дена jадење триаголници глупости сокови мастики чоколада чипс од бензински плус 3 вечери мекдоналдс макс 100 евра, највероватно помалце

значи у два правци меѓу 1000 и 1200 евра.

ако те пернат џандари сумата може да искочи ЗНАЧАЈНО повисока, така да нема тркање

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #58 на: 13 Ноември 2012, 22:31:05 pm »


Оваа рута ми е омилена...само не ми се оди толку на запад...по на средина би слегол до долу (Франција зборам) и да тркам до Барселона.

Што мотор возеше? бензин...дизел...и колку те фати цела работа?

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #59 на: 13 Ноември 2012, 22:34:32 pm »
Претпоставувам дека одел со Кашкаито а Кашкаито вози 1.5 dCi so 106 ks