Не, Класичните хибриди на Тојота користат порт инџекшн мотори или дуал инџекшн мотори. Тие немаат проблем со PM честици.
Аха ти сакаш да кажеш дека само за GDI ќе има. Тоа може. Зошто има и други решенија, не само филтри. Како еве што си напоменал.
Да бе, да! Само ГДИ, (и хибриди со ГДИ). Ама со оглед што регенерацијата ќе биде постојана и со оглед на тоа што ПФ се создаваат саму на колд старт, и со оглед на тоа што се изградени со материјали отпорни на далеку повисоки температури, ќе си траат колку што е векот на колата, без потреба за некои мамбо-џамбо техники како „издувавање на аутопут, вадење на дпф кај миле вариоц и софтверско и хардверско гасење, и колата топ ќе лета“