Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386699 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1920 на: 02 Август 2019, 08:45:37 am »
Одлично, тоа па е ептен економично како твојата инсигнија. Има 120кс само доста е тешко да се најде таков пасат веќе не се ни произведува.   

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1921 на: 02 Август 2019, 09:32:53 am »
1.6 TDI во Пасат како се има покажано?
Ти повеќе би знаел за 1.6 тди како се има покажано.

Џокер 50:50.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1922 на: 02 Август 2019, 09:37:56 am »
Не би знаел во Пасат како се има покажано, затоа прашувам.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1923 на: 02 Август 2019, 09:39:40 am »
Мислам имаме член на форумов со ваков пасат за подетални информации.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1924 на: 02 Август 2019, 18:21:14 pm »
1.6 TDI во Пасат како се има покажано?
Ти повеќе би знаел за 1.6 тди како се има покажано.

Џокер 50:50.
1.6 тди у Гољф 2011 е ептен погоден.

Еве ја го спремам огласот, 24.000 е купена, плус имам извадено ДПФ и ЕГР (350-400 еур) имам и адитивче ставено (800 денари), значи не би ја давал под 24.415,00 еур.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1925 на: 02 Август 2019, 20:04:13 pm »
Друг пат пак да вадиш дпф и егр, 30к ќе и земеш.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1926 на: 02 Август 2019, 20:52:22 pm »
Ок, а како се споредува со 2.0 tdi во потрошувачка, на отворено конкретно?

За Пасат Б8 ме интересира.
Пријател има Б8 1.4 тси 150, градска 9 - 10, отворено 6ипол. Градска е многу релативно, зависи од многу фактори.  Може и 8, може и 10. Ако сакаш ќе го распрашам детално, ова е инфо од што сме збореле онака.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
« Последно менување: 02 Август 2019, 20:58:32 pm Bravo »

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1927 на: 02 Август 2019, 21:25:57 pm »
Ок, а како се споредува со 2.0 tdi во потрошувачка, на отворено конкретно?

За Пасат Б8 ме интересира.
Пријател има Б8 1.4 тси 150, градска 9 - 10, отворено 6ипол. Градска е многу релативно, зависи од многу фактори.  Може и 8, може и 10. Ако сакаш ќе го распрашам детално, ова е инфо од што сме збореле онака.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Не го распрашувај, и ова е доволно и јас сум за 2.0 тди само што веќе не ги прават, сега ќе искача фејслифт за месец дена.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1928 на: 04 Август 2019, 01:53:29 am »
има ли некој Линк за познати фабрички мани на фолксваген??
Првпат купив ова година и се разочарав. Мислев дека дас Ауто е познат кај нас но гледам ни во Србија поим немаат, дали многу модели има, незнам, за ништо никој не знае...
Не прифаќам кога некој мајстор, било приватен било овластен ќе каже, донеси ја колата да ПРОБАМ да откријам....
Или кога ќе кажат, да тие модели имаа некој фабрички мани, ама сега имаме нови модели со отклонети недостатоци ... А што и новите имаат куп други, нови  бумбари не кажуваат...
испаѓа да се множи со НУЛА се поново од 1995, а ако нема старо сочувано бујрум има такси и автобус...
б.т.в., однесов еден фен Грундинг во Крусел, купен пред 5-6 години 800мкд, а сега ги има само Нептун ама 1400мкд...се расипа, од Грундинг ми кажува се под 2000мкд се фрла ...
отидов во Крусел, мајсторот го отвори и со клешта исече една жица и фенот работи, ми зема само 200мкд, толку е најминимално...
Ама ме искритикува, така ако праат сите нема да работеле фабриките...
Добро, ај за тие дрангулии,  ама кола  е друго, ако тргнам јас од точка А до точка Б, билким треба да стигнам таму, а не да мислам ...
Денес таман влеговме во поновата кола да одиме кај роднина на регистрација, кога акомулаторот нејќе да вергла, не покажува грешка, прозори и отворив прво и ги затворив... акомулаторот е купен пред месец дена, Ексајд... не ја возиме многу, ама редовно барем на 2-3 дена, и тоа дење, без светла и воглавном без клима..
А најлошо е ако оваква кола  навистина мора да се вози многу, за овие акомулатори шти ги купуваме од наш пазар да не се испразнат, тогаш да му се плукнам на новите коли...
Отидовме со старата крнтија...

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1929 на: 04 Август 2019, 09:00:33 am »
има ли некој Линк за познати фабрички мани на фолксваген??
Првпат купив ова година и се разочарав. Мислев дека дас Ауто е познат кај нас но гледам ни во Србија поим немаат, дали многу модели има, незнам, за ништо никој не знае...
Не прифаќам кога некој мајстор, било приватен било овластен ќе каже, донеси ја колата да ПРОБАМ да откријам....
Или кога ќе кажат, да тие модели имаа некој фабрички мани, ама сега имаме нови модели со отклонети недостатоци ... А што и новите имаат куп други, нови  бумбари не кажуваат...
испаѓа да се множи со НУЛА се поново од 1995, а ако нема старо сочувано бујрум има такси и автобус...
б.т.в., однесов еден фен Грундинг во Крусел, купен пред 5-6 години 800мкд, а сега ги има само Нептун ама 1400мкд...се расипа, од Грундинг ми кажува се под 2000мкд се фрла ...
отидов во Крусел, мајсторот го отвори и со клешта исече една жица и фенот работи, ми зема само 200мкд, толку е најминимално...
Ама ме искритикува, така ако праат сите нема да работеле фабриките...
Добро, ај за тие дрангулии,  ама кола  е друго, ако тргнам јас од точка А до точка Б, билким треба да стигнам таму, а не да мислам ...
Денес таман влеговме во поновата кола да одиме кај роднина на регистрација, кога акомулаторот нејќе да вергла, не покажува грешка, прозори и отворив прво и ги затворив... акомулаторот е купен пред месец дена, Ексајд... не ја возиме многу, ама редовно барем на 2-3 дена, и тоа дење, без светла и воглавном без клима..
А најлошо е ако оваква кола  навистина мора да се вози многу, за овие акомулатори шти ги купуваме од наш пазар да не се испразнат, тогаш да му се плукнам на новите коли...
Отидовме со старата крнтија...
Шо Фолксваген купи? Иначе од 95% само 5% можи да биди со фабричка грешка. Нема кола со фабричка грешка, цртале, сметале инжинери и склопуваат обучени работници. Друже, нее до колата туку до тој шо ја возел претходно без разлика дали е 3-4 години стара во тие годими ехее.. Тој пеетходно ако ја зафрлил т.е не и ппственил внимание ти ќе бидиш на ризик, без разлика шо марка на возило е. Ако не тураш масло, филтри т.е не го средуваш потрошниот матријал џабе е... Зошто купуваш кола нова од салон, правиш сервиси дур е под гаранција не јавува никаков проблем? После гаранцијата не посветуваш внимание и крива е колата . Има од ВАГ шо поминале 1милион (а тоа е секако од нашиот увоз) оти во германија за 30мин правиш 150-200км.. Пријател мој мена на Мазда 6 мотор оти тој претходниот ги затнал каналите за масло.. Аи  овие новите мало кубни турбо мотори со коњи се џубре.. И попрво ти треба програмер него механичар. И мајсториве наши ништо не разбираат, вчера еден му вика Ми свети АБС на Голф 4 и мајсторот него го прашувс за гуртни, плочки абе ..

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6743
  • Бенве сие бенве
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1930 на: 04 Август 2019, 09:04:18 am »
Акумулаторот нема врска со брендот на колата, едноставно му дошол денот.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1931 на: 04 Август 2019, 09:56:52 am »
има ли некој Линк за познати фабрички мани на фолксваген??
Првпат купив ова година и се разочарав. Мислев дека дас Ауто е познат кај нас но гледам ни во Србија поим немаат, дали многу модели има, незнам, за ништо никој не знае...
Не прифаќам кога некој мајстор, било приватен било овластен ќе каже, донеси ја колата да ПРОБАМ да откријам....
Или кога ќе кажат, да тие модели имаа некој фабрички мани, ама сега имаме нови модели со отклонети недостатоци ... А што и новите имаат куп други, нови  бумбари не кажуваат...
испаѓа да се множи со НУЛА се поново од 1995, а ако нема старо сочувано бујрум има такси и автобус...
б.т.в., однесов еден фен Грундинг во Крусел, купен пред 5-6 години 800мкд, а сега ги има само Нептун ама 1400мкд...се расипа, од Грундинг ми кажува се под 2000мкд се фрла ...
отидов во Крусел, мајсторот го отвори и со клешта исече една жица и фенот работи, ми зема само 200мкд, толку е најминимално...
Ама ме искритикува, така ако праат сите нема да работеле фабриките...
Добро, ај за тие дрангулии,  ама кола  е друго, ако тргнам јас од точка А до точка Б, билким треба да стигнам таму, а не да мислам ...
Денес таман влеговме во поновата кола да одиме кај роднина на регистрација, кога акомулаторот нејќе да вергла, не покажува грешка, прозори и отворив прво и ги затворив... акомулаторот е купен пред месец дена, Ексајд... не ја возиме многу, ама редовно барем на 2-3 дена, и тоа дење, без светла и воглавном без клима..
А најлошо е ако оваква кола  навистина мора да се вози многу, за овие акомулатори шти ги купуваме од наш пазар да не се испразнат, тогаш да му се плукнам на новите коли...
Отидовме со старата крнтија...
Шо Фолксваген купи? Иначе од 95% само 5% можи да биди со фабричка грешка. Нема кола со фабричка грешка, цртале, сметале инжинери и склопуваат обучени работници. Друже, нее до колата туку до тој шо ја возел претходно без разлика дали е 3-4 години стара во тие годими ехее.. Тој пеетходно ако ја зафрлил т.е не и ппственил внимание ти ќе бидиш на ризик, без разлика шо марка на возило е. Ако не тураш масло, филтри т.е не го средуваш потрошниот матријал џабе е... Зошто купуваш кола нова од салон, правиш сервиси дур е под гаранција не јавува никаков проблем? После гаранцијата не посветуваш внимание и крива е колата . Има од ВАГ шо поминале 1милион (а тоа е секако од нашиот увоз) оти во германија за 30мин правиш 150-200км.. Пријател мој мена на Мазда 6 мотор оти тој претходниот ги затнал каналите за масло.. Аи  овие новите мало кубни турбо мотори со коњи се џубре.. И попрво ти треба програмер него механичар. И мајсториве наши ништо не разбираат, вчера еден му вика Ми свети АБС на Голф 4 и мајсторот него го прашувс за гуртни, плочки абе ..
Сигурен си дека нема кола со фабричка грешка?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1932 на: 04 Август 2019, 10:36:39 am »
Акумулаторот нема врска со брендот на колата, едноставно му дошол денот.


Sent from my iPhone using Tapatalk
kakov den, Eksajd kupen 17,06   ... a mu kažav, kaži kakov treba za ovaa kola... možebi trebaše od tie Premium
Duri mi kažuvaše  toj i  Ronbat so koj što dojde, e dobar, sigurno ima garancija kaj salonot za polovni vozila...

Ne e do dojde denot , a pod fabrička greška podrazbiram i premnogu sofisticirani raboti koj limitiraat se i sešto....
Će zapalam so kabli i vo Ponedelnik im go nosam, važno ne e toa toa... a na starata kola e makedonski akomulator Ival, kupen pred 3-4 godini, so dolivanje na H20...
Taa imaše fabrička glupost, + kabel odeše nad   - klema, po 20 godini go otkloniv...

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6743
  • Бенве сие бенве
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1933 на: 04 Август 2019, 10:39:26 am »
Не си у тек со квалитетот на ексајд изгледа.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1934 на: 04 Август 2019, 11:49:11 am »
има ли некој Линк за познати фабрички мани на фолксваген??
Првпат купив ова година и се разочарав. Мислев дека дас Ауто е познат кај нас но гледам ни во Србија поим немаат, дали многу модели има, незнам, за ништо никој не знае...
Не прифаќам кога некој мајстор, било приватен било овластен ќе каже, донеси ја колата да ПРОБАМ да откријам....
Или кога ќе кажат, да тие модели имаа некој фабрички мани, ама сега имаме нови модели со отклонети недостатоци ... А што и новите имаат куп други, нови  бумбари не кажуваат...
испаѓа да се множи со НУЛА се поново од 1995, а ако нема старо сочувано бујрум има такси и автобус...
б.т.в., однесов еден фен Грундинг во Крусел, купен пред 5-6 години 800мкд, а сега ги има само Нептун ама 1400мкд...се расипа, од Грундинг ми кажува се под 2000мкд се фрла ...
отидов во Крусел, мајсторот го отвори и со клешта исече една жица и фенот работи, ми зема само 200мкд, толку е најминимално...
Ама ме искритикува, така ако праат сите нема да работеле фабриките...
Добро, ај за тие дрангулии,  ама кола  е друго, ако тргнам јас од точка А до точка Б, билким треба да стигнам таму, а не да мислам ...
Денес таман влеговме во поновата кола да одиме кај роднина на регистрација, кога акомулаторот нејќе да вергла, не покажува грешка, прозори и отворив прво и ги затворив... акомулаторот е купен пред месец дена, Ексајд... не ја возиме многу, ама редовно барем на 2-3 дена, и тоа дење, без светла и воглавном без клима..
А најлошо е ако оваква кола  навистина мора да се вози многу, за овие акомулатори шти ги купуваме од наш пазар да не се испразнат, тогаш да му се плукнам на новите коли...
Отидовме со старата крнтија...
Шо Фолксваген купи? Иначе од 95% само 5% можи да биди со фабричка грешка. Нема кола со фабричка грешка, цртале, сметале инжинери и склопуваат обучени работници. Друже, нее до колата туку до тој шо ја возел претходно без разлика дали е 3-4 години стара во тие годими ехее.. Тој пеетходно ако ја зафрлил т.е не и ппственил внимание ти ќе бидиш на ризик, без разлика шо марка на возило е. Ако не тураш масло, филтри т.е не го средуваш потрошниот матријал џабе е... Зошто купуваш кола нова од салон, правиш сервиси дур е под гаранција не јавува никаков проблем? После гаранцијата не посветуваш внимание и крива е колата . Има од ВАГ шо поминале 1милион (а тоа е секако од нашиот увоз) оти во германија за 30мин правиш 150-200км.. Пријател мој мена на Мазда 6 мотор оти тој претходниот ги затнал каналите за масло.. Аи  овие новите мало кубни турбо мотори со коњи се џубре.. И попрво ти треба програмер него механичар. И мајсториве наши ништо не разбираат, вчера еден му вика Ми свети АБС на Голф 4 и мајсторот него го прашувс за гуртни, плочки абе ..
Сигурен си дека нема кола со фабричка грешка?

Sent from my MI 6 using Tapatalk
И да има, брендот ги повлекува на исправка во овластените сервиси. Последен пример беше со Волво пред некоја недела.