Ако ми продаваш возило со многу простор во внатрешноста кое малку си го кренал, не го нарекувај кросовер, кажи си дека е обичен моноволуменец со повисока позиција за седење
Па тоа Е кросовер. Што мислевте вие дека е кросовер? Теренец?
не му ставај заштитни пластики од страните. Тоа ми е на исто ниво како фејк тјунинг, само што е од фабрика, што го прави уште пострашно.
Заштитните пластики имаат и тоа како смисла затоа што кросоверот сепак ќе се охрабруваш и ќе успеваш да поминеш таму каде што нема да се дрзнеш со обична кола. Од искуство зборувам, ништо не хипотетизирам. Да не беа тие заштитните пластики, каросеријата до сеа ќе ми беше парче напраена. Инсистирам на тие пластики! Не мислеше ваљда дека за украс ги ставаат, а? Или мислеше?
Се разбира, множеството ситуации во кои обична кола не проаѓа, а кросовер проаѓа не е големо, но е постоечко. По земјен пат возам релаксирано, а не на штрек да не дофатам нешто одоздола. Стрмни угорници и удолници не ми се никаков проблем. Длабока вода? Нема гајле. Неутабан снег? Само добра зимска гума и шибај. На трева убацувам во трета. Итн итн...
Кросовер е спој помеѓу својствата на обичен градски хечбек, моноволуменец и теренец. Оттаму и името. Подобро е на терен од обична кола, подобро е на автопат од теренец, подобар е низ град од моноволумен со голем футпринт. Ако немаш предрасуди, ќе видиш дека тоа е одлична автомобилска пропозиција со дефинитивна употребна вредност. Современата технологија (не знам дали сте приметиле, ама повеќето кросовери се на прилично високо технолошко ниво) дозволува тие својства да се умесат во фина смеса. Порано тоа не било можно, но денес е. Затоа и кросоверите се појавуваат денес, а не пред 30 години. И состојбата на светските автомобилски пазари тоа само го потврдува.
За мене, кросоверот е кулминација на развојот на личните моторни возила и тука зборувам во концепциска смисла (не дека кросовери се најбољи друго све е срање како што можеби некој ќе сака да ме разбере па да ме пердаши). Другите сорти на возила ги гледам како на специјализирани за ова-или-она. Но во кросоверот се имплементирани сите автомобилски концепти кои досега се изнедриле во историјата на автомобилизмот. Jack of all trades, master of none.
Но, ако кросоверот го гледаш како неуспешен теренец wannabe (а така го гледате!) тогаш ја пропушташ поентата.
Да отвориме посебна тема ако не. На кросоверите не им е место во тема за теренски возила, особено не за најдобри теренски возила.