Подвозјето и кај Х6 и кај Х5 е исто,не гледам зошто Х5 би бил подобар од Х6.
Затоа што практичноста се обидува да ја замени со спортски перформанси кои не му одговараат на ваков тип на возило. На крај добиваш возило со многу компромиси на сите страни.
на кој му треба, нека си го купи тој иск мод шмикс шмод.
Но, да ги отфрлаш кросоверите пошто не биле способни на терен ко прав теренец е исто ко да отфрлаш алфа 159 затоа што на аутопут не е способна како астон мартин дб9. Навистина, 159-ката не е ни приближно способна на аутопут како дб9, но тоа не ја прави без смисла.
Ме разбирате?
Никој тука не спомна дека очекува обичен кросовер да биде добар офроудер како Рубикон, така да споредбата не ти важи.
Пред некоја година бевме да го прошетаме дедо ми до селото каде што се родил. Патот натака иако асфалтиран, имаше длабоки канали каде што поминувале возилата и 2 пати закачивме во грпката по средина. Да имавме обичен кросовер со погон на 2 тркала, немаше да го имаме овој проблем.
Но, по кратко време колку толку цивилизираниот пат заврши. Пред нас беше пат од многу длабок ситен песок, се почувствував како во пустина. Имаше и многу стрмни делници. Тука таков обичен кросовер со погон на 2 или лош погон на 4, пак нема да помине. Значи повторно ќе искочеше истата приказна. Пак ќе требаше да го оставиме кросоверот и да продолжиме пеш последните неколку километри или пак уште полошо ќе тргневме охрабрени од рекламата на производителот и ќе заглавевме на сред пат.
Тоа е работата која не ни се допаѓа кај тие кросовери. Кога можат градски возила како Голф да се нудат со погон на 4 тркала, кај кросовер таков погон не би смеел да биде во дополнителна опрема. Барем во денешно време, со сите компјутерски системи кои се толку достапни и евтини, може многу лесно да се развие систем против пролизгување кој нема да се изрезили кога едното тркало ќе изгуби контакт. Не бараме механичко заклучување на диференцијали и низок степен. Таков систем освен на лош терен има примена и на обичните замрзнати патишта.
Затоа е срамота што во кросовер се штеди на вакви работи. Ако ми продаваш возило со многу простор во внатрешноста кое малку си го кренал, не го нарекувај кросовер, кажи си дека е обичен моноволуменец со повисока позиција за седење и малку полоша потрошувачка и не му ставај заштитни пластики од страните. Тоа ми е на исто ниво како фејк тјунинг, само што е од фабрика, што го прави уште пострашно.
за значението на граунд клиренсот:
(дени ти не гледај, иди у друг таб види што се дешава)
[youtubeе]http://www.youtube.com/watch?v=araE1jRDFoI[/youtube]
[youtubeе]http://www.youtube.com/watch?v=hov-sL63coc[/youtube]
не е нива или г-класа, ама не е ни спуштен седан/хечбек...
Ова е и демонстрација на системот против пролизгување. Тој стариот теренец кој помина преку бандерата како да не е таму на првото видео многу подобро го демонстрира значењето на висината. Твоево прикажа добра контрола при врвот на брдото кога едното тркало беше во воздух, а системот го закочи и ја прати силата кон другите тркала. Многу задоцни системот со реакцијата, но сепак „му текна“ дека треба да ја активира таа кочница. Во оваа ситуација помина, но во друга бавната реакција може да му направи поголеми проблеми. Тоа го бараме од кросовер во сите ситуации, без разлика дали предното задното или 3 тркала изгубиле контакт, системот треба веднаш да ги активира кочниците на нив и со тоа да ја пренасочи силата кон тркалата што можат да те извадат.
Пред да тргнеш на неафалтиран пат не можеш да бидеш сигурен дека нема да ти треба таков систем и дека само растојанието на подлогата ќе ти биде доволно. Подигнато возило без добар погон нема поента.