Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 2963137 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Не е забрането да возиш 80кмч на средната лента, на истиот начин на кој не е забрането да возиш 20кмч на средната лента на Партизанска.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Se e vo red , samo ne zaboravajte deka; za razlicni koli ama od 120-150 kilometri se brzinite pri koj do negde moze da se izkontrolira kolata dokolku vo dadena sekunda vi se pojavi na patot ajvan ili pak nekoj ajvan zad volan napraj nesto nenormalno/neocekuvano ;).
Ps: primer mene zena so SUV na avtopat oddednas svrte vo lenta ko na bitpazar da e ...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
па 40% од автопатот е ограничен на 80, тешко дека твојот заклучок е толку страшна работа... Пострашно е твоето што си возел туѓа астра во зимски услови со 180 на обиколница него да си шибаш у средна лента со 80....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
па 40% од автопатот е ограничен на 80, тешко дека твојот заклучок е толку страшна работа... Пострашно е твоето што си возел туѓа астра во зимски услови со 180 на обиколница него да си шибаш у средна лента со 80....
80 и шибаш и обиколница во иста реченица. Интересно пред се.

Пострашно е она кое е надвор од нормалата, описно објаснето тука:

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Дени напорен си... Ако сакаш шибај си и со 280, никој не ти брани, но нема смисла да се објаснуваш и да ги убедуваш другите зошто брзина од 180км на час е во ред, кога во никој случај не е.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Дени, шо сторе со линко?

нема, а?

ах бе дени бе дени

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Дени напорен си... Ако сакаш шибај си и со 280, никој не ти брани, но нема смисла да се објаснуваш и да ги убедуваш другите зошто брзина од 180км на час е во ред, кога во никој случај не е.
Изгледа џабе пишував. Јасно ми е ок, терај си. Во што поточно бев напорен? - За да знам да не бидам, не за друго.

Дени, шо сторе со линко?

нема, а?

ах бе дени бе дени
Не, не, немам намера да објаснувам или убедувам. Сум го прочитал некаде, сум го проверил и активно си го користам. Незнам ни како да го најдам сега.

Чисто го изнесов моето искуство, од анализа низ годините. Не би се нафатил да објаснувам толку проста и лесно проверлива работа. Таман работа.
Ах бе филип бе филип. :) - кажано со истата самоувереност и надвишност на просечниот SUV возач. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Повторно: јас не барам објаснување. барам референца. Иронијата да биде поголема, објаснувањето е точно она што ти го даде :-)

Д: (дава круши)
Ф: Дај јаболка?
Д: Немам намера да ти дадам крушка.
Ф: Ама јас не ти барам крушка. Ти барам јаболка
Д: Да повторам дека немам намера да ти дадам крушка.

 :-\

Ах бе филип бе филип. :) - кажано со истата самоувереност и надвишност на просечниот SUV возач. :)

лол ова е нова подваријанта на ad hominem. Ако не можеш аргументот, нападни ја колата на соговорникот. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Немам референца, незнам ни како да ја барам. :) Иронијата да е најголема, може да го осетиш тоа во било која кола.

Ако немам референца, дали тоа филип значи дека истото не е точно? На пример ако емпириски може да го осетиш во кола?

Субјективен фактор е, меѓу многу други. И сите се лесни за детекција, откога ќе ти каже некој дека се таму. Исто како она со носот.
Немам референца, а тврдам дека е точно емпириски. Ако сакаш ќе напишам на Wikipedija статија и ќе ти ја линкнам.

Знам дека брзо возење ти е нели контра твоите ставови, и ме отече со тоа до сега нели повеќе пати. И јас претпоставувам те отеков тебе исто толку пати. И сега ќе го тупиш за нешто трето, за нели да „докажеш“ дека тоа не е така, а со тоа да се дискредитираат и моите мислења за „брзото возење“, кое убаво појаснив дека не е баш „брзо“ туку сосема нормално и секојдневно. Значи не го дрви, ти кажувам културно, немам намера да се занимавам со глупости за едноставно решение кое може да искочиш во кола и на Партизанска да стиснеш 90 и да забележиш дека после извесна брзина почнуваш да го стискаш воланот. Мислам стварно е тешко то да се изведе. Дали некој направил истражување незнам, но тоа е субјентивен ефект кој ни јас го немав приметено додека не ми беше посочено дека постои. Немам референца, појма немам од каде ми е идејата. Незнам ни кои keywords да ги ставам во гоогле за да ја барам.
Дали ти е јасно зошто уште веднаш напоменав дека немам намера да ти објаснувам?  Зошто знам дека ќе го затупиш на долго и на широко. А јас немам аргументи за да го поддржам моето мислење, туку само реално искуство. Незнам зошто е така.
Можеби кај тебе ќе забележиш дека друг е ефектот. Стискаш заби, или штознам почнуваат да ти се потат дланките, insert random sensation, стандардната работа што ти се слушува кога си под стрес.

Стварно е премногу лесно да сфатиш, ако само малку се потрудиш што сакам да кажам. А искрено (најискрено) мислам дека имаш сфатено, и ти е јасно, само намерно ме замараш, заради она погоре со брзината.


Ах бе филип бе филип. :) - кажано со истата самоувереност и надвишност на просечниот SUV возач. :)

лол ова е нова подваријанта на ad hominem. Ако не можеш аргументот, нападни ја колата на соговорникот. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_sport_utility_vehicles#Psychology
За разлика од првото, ова е познато во светски рамки дека е така.

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
Ах бе филип бе филип. :) - кажано со истата самоувереност и надвишност на просечниот SUV возач. :)

лол ова е нова подваријанта на ad hominem. Ако не можеш аргументот, нападни ја колата на соговорникот. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_sport_utility_vehicles#Psychology

Може мојов коментар не е за темава, но е за вашиот муабет.

Јас дефинитивно се осеќам побезбеден во џип. Ова видео има многу голем удел во тоа

http://www.youtube.com/watch?v=1-d99ov8F4E

Не е дека возам нешто екстра брзо или слично, едноставно се осеќам посигурно. И не look-ува down на другите учесници во сообраќајот, нималку, ем пошто не сум таков лик, ем пошто и џипот не е нешто превисок. Чак што више и малце поспоро возам со џип него со кола.

Џипот и е купен првенствено ради безбедност (повисок, 4х4). Кога пак би требало да купувам возило можеби пак би идел на џип (или џипче).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Да смоле, заради тоа ќе почнеме сите да купуваме поголеми и поголеми возила. Нема некој избор, мора така изгледа. Се надевам дека ќе се донесе некоја регулатива пред сите да возиме Volvo FH16 низ град. Иако повисоките возила се многу понесигурни на автопатот, со поголема можност за превртување и слично - сепак трендот продолжува.

Имаше изгледи за забрана на SUV возила низ градовите и на автопати едно време. И тема имаше по форумов мислам. За Париз се преговараше во Франција, ама уште е рано изгледа.

П.С. Ти си се одлучил за SUV возило кое и јас би го одбрал, со оглед на тоа што има многу ниско тежиште и однесување доста блиско со караван, а заради одличниот погон има најголемо растојание од земја од 21цм. Особено што е всушност и многу употребливо надвор од асфалтот и може да се користи на терен. Мислам дека во иднина некој Форестер ќе биде поседуван од мене. Но пред се заради погонот, и боксерот.
« Последно менување: 25 Декември 2013, 18:05:03 pm Deni »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
оддамна е тој закон во цирих за низ град со СУВ!

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
Да смоле, заради тоа ќе почнеме сите да купуваме поголеми и поголеми возила. Нема некој избор, мора така изгледа. Се надевам дека ќе се донесе некоја регулатива пред сите да возиме Volvo FH16 низ град. Иако повисоките возила се многу понесигурни на автопатот, со поголема можност за превртување и слично - сепак трендот продолжува.

П.С. Ти си се одлучил за SUV возило кое и јас би го одбрал, со оглед на тоа што има многу ниско тежиште и однесување доста блиско со караван, а заради одличниот погон има најголемо растојание од земја од 21цм. Особено што е всушност и многу употребливо надвор од асфалтот и може да се користи на терен. Мислам дека во иднина некој Форестер ќе биде поседуван од мене. Но пред се заради погонот, и боксерот.

Тоа околу помалата сигурност на автопат дефинитивно е така, т.е. делот што неможеш јако да влагаш у кривини и да правиш нагли потези со воланот, затоа и пишав дека поспоро возам со џип него со кола. И drag coefficient. Само овие две работи.

Се разгледуваа различни и изборот падна на ова, мислам дека некаде на др. место имам образложено зашто. Но, за воља на вистината надвор од асфалт од 2ипол години "мушки" е употребено само еднаш, до манастирот Трескавец. Клиренсот мислам дека е 21,5цм или 22,5цм, но побитната работа е што во возилото се осеќаш како во кола, а не како во џипиште.

оддамна е тој закон во цирих за низ град со СУВ!

Пред 3 години кога бев со Цирих, низ центар се возеа џипови навелико.
« Последно менување: 25 Декември 2013, 18:42:49 pm smole »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
ај да речеме незнам точно од кога ама знам дека е забрането

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6568
Најчесто тие кои се влечат се во следните наведени возила:„Матиз, Спарк, Марути, Тико, Југо и сличните им“. И најсериозно ми поминало низ глава кога на угорница си возат со 35кмч, што би се случило ако земам од позади да се доближам и да ги буткам колку што можам.

Сигурно на нагорнина со 35 км/ч се влечеме. Пушти од 3:40. Сам да сум во колата, ке оди до 90 и тоа на плин. ПЛИН.