Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3083631 пати)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Dali moze nekoj da mi objasni kako so 60 na partizanska mozes da zgazis covek, ke ve molamm  ::)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Dali moze nekoj da mi objasni kako so 60 na partizanska mozes da zgazis covek, ke ve molamm  ::)
Возиш 120, кочиш 15 метри, во моментот на удар, имаш 60км/ч

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8968
овој немал траги на кочење, ама какво е тоа прашање дали со 60 можеш или неможес да згазижш човек. И со 5 km/h можеш да згазиш ако не гледаш

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
1. Не можам да го разберам брзото возење на партизанска. Мене ми е страв да возам појше од 70 таму, пошто знам дека и покрај тоа што ставија семафори за пешаци знае некој да претрча или некоја кола да си се отпаркира од тротар и да ти се симне директно на средна лента.

Исто. И тоа највеќе ми е страв преку ден, јер пешаци најмногу поминуваат булевар преку жардињера. Еднаш ми клекна еден пред кола, среќа го прочитав па бев спремен да застанам. Типот од жардињера си се симнува на булевар и на ивичњакот свитка нога и се испружи во моја лента. Како што кажав, бев спремен на таков каубојски потег и навреме застанав. Ако возев бар 50 на саат ќе му јадеа пудинг за душа на покојниот.

Мое мислење е дека на партизанска има премногу семафори, по мене најубаво решение е да има надземни премини. Ем волкот сит ем овците на број.

Како во Влае што се користи Влајко? Џабе за народов и тоа, ќе го мрзи скалите да ги качи.

И кај Скопјанка има подземни и во Чаир има надземни ама полесно е преку жардињера. Супер си се премините, ограда фали.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Како во Влае што се користи Влајко? Џабе за народов и тоа, ќе го мрзи скалите да ги качи.
И не е крив!!! Секого го мрзи. Телото е така програмирано. Да не беше ќе немаше да постоиме како вид. На колата и е МНОГУ лесно да се симне и качи по удолница и угорница (кратка) но на човек не му е. Ако направиш да понира улицата 2-3 метри на тоа место колите ќе се движат без проблем по неа, а пешачкиот да го дигнеш на максимум 5 до 6 скали. Така само може да функционира пешачки. Печакот вложува 10 пати повеќе напор и време за да премине ппреку пешачки како влајко. За разлика од тоа колата троши 5% повеќе напор за да оди надоле па нагоре, и 10% време.

Си има инжињери за сообраќај, си смислиле луѓето. Неможе ти да наштрафиш што ќе ти текне и народот да го користи. Не оди тоа така. Треба да му овозможиш на народот да е полесно тоа што е исправно, за да го прави. Психологија е тоа, нема преку неа. Не се качувам 2 спрата за да поминам улица - па што сака нека е.

Подземни, со 5 продавнички внатре е одлична идеја за раскрсници, на пример. Како во Белград. Само да се добро осмислени. А од горе ограда.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Dali moze nekoj da mi objasni kako so 60 na partizanska mozes da zgazis covek, ke ve molamm  ::)
Возиш 120, кочиш 15 метри, во моментот на удар, имаш 60км/ч
dobra tie fintava... :D  ne rekov udarot na coekot da ti e 60, tuku da vozis 60 kilometri/cas

овој немал траги на кочење, ама какво е тоа прашање дали со 60 можеш или неможес да згазижш човек. И со 5 km/h можеш да згазиш ако не гледаш
kako mislis ako ne gledas i vozis, pa normalno deka gledas ako nesi clen na zdruzenieto na slepi lica...

Dokolku vozis 60-70 na partizanska nema sansi da zgazis coek!!! ;)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17509
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Јас лично како пешак никогаш не би користел подземен премин, примарно од безбедносни причини. Чувствувам дека безбедноста во тие подземни премини е на многу ниско ниво, земајќи го за пример преминот што е во Скопје, каде се случиле безброј разбојништва, напади и слично.

Повеќе би сакал тие илјадници полицајци кои во последно време се вработија да се распоредат низ градот (на критичните точки) и да спроведуваат ред преку пишување казни. И така со години и години. Таков народ сме, брзо се шират муабети. Ќе се прошири муабет и дека се пишуваат казни, па и пешаци и возачи ќе создадат навика за себе и своите потомци да преминуваат улица каде им е дозволено, и да одржуваат безбедна брзина во градски услови како и да бидат екстра внимателни при наидување на пешачки премин.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8968

овој немал траги на кочење, ама какво е тоа прашање дали со 60 можеш или неможес да згазижш човек. И со 5 km/h можеш да згазиш ако не гледаш
kako mislis ako ne gledas i vozis, pa normalno deka gledas ako nesi clen na zdruzenieto na slepi lica...

Dokolku vozis 60-70 na partizanska nema sansi da zgazis coek!!! ;)
[/quote]

многу си сигурен за некоја работа што не ја разбираш очигледно, ама ти си знаеш. За срање да се сллучи малце треба

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Drug muabet e Policijava, tie se luge od cickovci vujkovci koj se vo partija ili partijata im se oddolzuva i niv vo stvarnost ne gi ni interesira dago sredat soobrakajot, koga mora izleguvaat na ulica i za gluposti ke iznapisat prethodno predvidena kolicina na kazni/pari.

inaku dokolku odgovornite za redot vo soobrakajot imaat namera da gi fatat i kaznat ufuranive budali vo soobrakajot e mnogu ednostavno. Dokolku ne uspevaat toa da go napravat, gi pustas da si odat doma za koj K gi plakame.
      Taka bi glaselo za nekoja normalna drzava, dodeka kaj nas tie se zemeni tamu da primaat plata i da im bide uboo bidejki se na partiski zasluznite i nema sto da gi brkas i baras sposobni ;)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Јас лично како пешак никогаш не би користел подземен премин, примарно од безбедносни причини. Чувствувам дека безбедноста во тие подземни премини е на многу ниско ниво, земајќи го за пример преминот што е во Скопје, каде се случиле безброј разбојништва, напади и слично.

Во право си. Но безбедноста е на тоа ниво затоа што не се користат, полесно е да се рипа преку жардињера. Не се одржуваат, не се осветлени. Доколку горе нема каде да се премине, доколку се се спастрат, се внимава на хигиената редовно (да не смрди на мочки), дуќанчињата профункционираат, навиката сама ќе си дојде.

Таков народ сме, брзо се шират муабети. Ќе се прошири муабет и дека се пишуваат казни, па и пешаци и возачи ќе создадат навика за себе и своите потомци да преминуваат улица каде им е дозволено, и да одржуваат безбедна брзина во градски услови како и да бидат екстра внимателни при наидување на пешачки премин.

Ќе ти посочам само 2 примери, за потомците :)

Чекам кај Веро Аеродром со пилците да поминеме булевар. Од нула години ги учиме што значи црвено а што зелено светло.
Пред нас баба со внучето (ца. 3 годинки) и поголемо детенце 10/тина години поминуваат на црвено. Нема коли на булеварот и поминуваат на црвено. Моиве тројцата се вртат накај мене и ми викаат абе не е зелено кај отидоа овие? И сега јас што да им одговорам? Како да им објаснам? Ај што бабата е лош пример за своите внуци, кои очигледно ќе го практикуваат нејзиното пошто виделе дека така треба, туку е лош пример и за околината.

На семафорите кај Капитол обично стално се прави гужва со пешаци. И добар дел од тие пешаци "немаат време" да чекаат зелено за да поминат. Покрај останатите, чека мајка со девојче (ца. 6 години). На црвено поминуваат неколку пешаци, побрзо, претрчуваа бидејќи е црвено а идат коли да поминат преку пешачкиот премин. Девојчето, веројатно понесено од тие неколкумина, мислејќи дека се запалило зелено, тргнува и се оттргнува од раката на мајка си. Цела среќа се најде еден дечко до нив и ја грабна за капуљача и ја фрли назад на тротоар, затоа што ќе завршеше под тркала. Девојчето почна да плаче, бидејќи грубо беше повлечена ама не свесна што се случува, мајкава му се заблагодарува на дечкото и ја кара ќеркичката зошто сакала да помине на црвено. Ете уште еднаш, каков пример оставаме за нас и околината (не мислам на мајката, туку на луѓето чив пример девојчето не свесно го следеше).

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17509
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Затоа тие луѓе, возрасните, што треба да поттикнуваат примерно однесување, почитување на сообраќајни правила и разумно и одговорно однесување, а го прават токму спротивното треба да заработат казни од полицијата. Тие родители како тебе, што им дале до знаење на децата дека не е во ред да се преминува улица кога не е безбедно, нема да си ги мислат децата кога ќе ги пуштат сами низ град. А тоа, верувам за секој родител, е едно од поубавите чувства.

Јас потекнувам од град каде „сообраќајна култура“ е термин што се слуша само на амерички филмови. Пешачки премини не постојат, паркинг зона е било која хоризонтална површина и владее општ хаос во сообраќајот. Само зошто моите родители биле паметни и ме едуцирале дека тоа што го гледам во Гостивар не е во ред, јас не се сметам за опасност во сообраќајот, било како пешак, возач* или велосипедист.

*Направив беља од умор пред 1 недела, признавам.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Страмота е ова што се дешава во државава...
Полицијата повеќе се замара со тие што немаат вклучено светло преку ден, со не ставен појас, со тие што возат после 23 часот (ова за почетници) од него ли со некој што лета низ град и се замислува Ken Block..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
И неставање појас и невклучени светла и возење после 23 за почетници, сето тоа е одраз на некултурата во сообраќајот, која ултимативно доведува до трагични последици. Тој што вика „шо го е*ам ќе се врзувам за низ град“, тој истиот вика и „шо го е*ам, ќе цапнам 150-60 на партизанска“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Како во Влае што се користи Влајко? Џабе за народов и тоа, ќе го мрзи скалите да ги качи.
И не е крив!!! Секого го мрзи. Телото е така програмирано. Да не беше ќе немаше да постоиме како вид. На колата и е МНОГУ лесно да се симне и качи по удолница и угорница (кратка) но на човек не му е. Ако направиш да понира улицата 2-3 метри на тоа место колите ќе се движат без проблем по неа, а пешачкиот да го дигнеш на максимум 5 до 6 скали. Така само може да функционира пешачки. Печакот вложува 10 пати повеќе напор и време за да премине ппреку пешачки како влајко. За разлика од тоа колата троши 5% повеќе напор за да оди надоле па нагоре, и 10% време.

Си има инжињери за сообраќај, си смислиле луѓето. Неможе ти да наштрафиш што ќе ти текне и народот да го користи. Не оди тоа така. Треба да му овозможиш на народот да е полесно тоа што е исправно, за да го прави. Психологија е тоа, нема преку неа. Не се качувам 2 спрата за да поминам улица - па што сака нека е.

Подземни, со 5 продавнички внатре е одлична идеја за раскрсници, на пример. Како во Белград. Само да се добро осмислени. А од горе ограда.
Не мора ни подземни ни надземни. Мора да се стави висока ограда на средината па да видиме дали на некој ќе му одговара да се пентари или да пооди 30 метри до пешачкиот и да почека 30 секунди да се уклучи зелено. А на семафорите треба да се стават тие копчињата како во цела Европа. И од двете страни на улицата полицајци на клупа што чекаат да пишат 50 евра на секој кој нема да го почитува тоа.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
А што, ако немаш ставено појас, немаш вклучени светла преку ден и ако возиш после 23 часот, поголеми се шансите да направиш несреќа ?