Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2552785 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2130 на: 15 Јули 2012, 15:52:32 pm »
1987 Fiat Croma TD id е прва кола со common rail.

Еве еден убав линк (фиатов се разбира) за како оделе работите:

http://www.powertechengines.com/IvecoData/0-FPTinfo/Diesel.pdf

@Mecheto, не знам точно кај камионите, а ме мрзи и да барам, ама само читнав дека прво кај хеви дјути и камиони е комерцијално применет..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2131 на: 15 Јули 2012, 20:38:03 pm »
History

The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.

The first successful usage in production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[1] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[2]

Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development.....


Баш сакав и јас овај текст да го ставам овде. Ако не се лажам тоа болдиранот, е истата фирма што денес ги прави Isuzu моторите? Или барем  ги снабдува во дизни итн..... ?

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5659
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2132 на: 15 Јули 2012, 21:21:02 pm »
Мерцедес први го имаат комон реилот, како и скоро се друго. Само прва продукциска кола може да омал некој друг.

Исто како сега што ќе извадат DieselOtto моторот од мечките кој го тестираат и развиваат 10 години веќе, и ќе еб*t се најмило на пола автомобилски пазар.
Po sto e poseben ovoj motor?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2133 на: 15 Јули 2012, 21:29:20 pm »
Ottomotor е ваљда wankel што се вози во RX8.
А посебен е зошто од мала зафатнина се вади голема сила.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2134 на: 15 Јули 2012, 21:39:32 pm »
Ottomotor е ваљда wankel што се вози во RX8.
А посебен е зошто од мала зафатнина се вади голема сила.

Како љубител на автомобили би требало да знаеш што е отомотор, а и не само ти одприлика сите треба да знаат пошто во училиште се учи.

Инаку мала помош ото мотор е секој бензински мотор така е наречен затоа што неговиот пронаоѓач се викал Николаус Ото, а моторот на Мерцедес што го спомна Дени е обид бензински ото мотор да се направи да работи со двојно поголема компресија слично на дизел исто така и горивото да се пали од зголемената компресија да не се користат свекици.
  Има некои коментари околу тоа дека моторов ќе бил ефикасен во потрошувачката на гориво како дизел а ќе има перформанси како бензинец мада тоа не сме го виделе уште.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2135 на: 15 Јули 2012, 21:44:11 pm »
@Martin, Не баш, Отомотор е 4 тактен мотор со инцирано палење, најчесто бензински мотор. Дизел мотор е со компресија-палење и користи дизел за гориво.

ДизеОто ги спојува двата мотори во концепт на бензински мотор со компресија/палење. Иницијално почнива како стандарден ото, па потоа кога ќе постигне работна температруа преминува во компресија-палење („дизел“) мод.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesotto

@Stig, одамна децава по школо не се едуцираат правилно по ОТО/ОТП

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2136 на: 15 Јули 2012, 22:01:31 pm »
History

The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.

The first successful usage in production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[1] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[2]

Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development.....


Баш сакав и јас овај текст да го ставам овде. Ако не се лажам тоа болдиранот, е истата фирма што денес ги прави Isuzu моторите? Или барем  ги снабдува во дизни итн..... ?
Denso ти е нешто како Bosch . А Isuzu  си е фабрика за моторни возила, посебно со diesel агрегати и е втор , ако не се лажам производител на diesel агрегати во светот.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2137 на: 15 Јули 2012, 22:03:11 pm »
@stig
затоа сте тука вие што знаете повеќе, да поправите и едуцирате.

Целта на моето зачленување на форумов беше да научам што повеќе за автомобилите. Ете овде ја у*рав, но по објаснувањето научив.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2138 на: 15 Јули 2012, 22:04:57 pm »
По казна Мартинчо 100 пати да напишеш Оторинголаринголог ;D ;D ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2139 на: 15 Јули 2012, 22:06:30 pm »
Вака како тебе грешно да го напишам? :D :D :D :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2140 на: 15 Јули 2012, 22:25:56 pm »
Hieroglifografologoskopija da izvrsis na terminot otorinolaringolog.
I da najdes kako se pisuva "drzavjanstvo" na germanski.

Pomos: ~19 bukvi

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2141 на: 15 Јули 2012, 22:48:51 pm »
@stig
затоа сте тука вие што знаете повеќе, да поправите и едуцирате.

Целта на моето зачленување на форумов беше да научам што повеќе за автомобилите. Ете овде ја у*рав, но по објаснувањето научив.

Штом си признаваш простено ти е ;) гледам колегиве одма ти смислиле казни, па сега мислиму ја :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2142 на: 16 Јули 2012, 09:54:53 am »
Nisto novo.
Wannabe Audi, mene taka mi izgleda.
Da nemase slicen izgled so Audi, ke imase WOW effect, vaka nisto novo.


Nice A3.

http://4.bp.blogspot.com/-kM7ICjWD8Ng/T2x4aH3uSqI/AAAAAAAAEog/74u-HeKkwE0/s1600/2012+audi+a3+(7).jpg

За изгледот се погрижи студиото на Васка Леонтич

SEAT IBE

Цитат
The SEAT IBE is an electric concept car that was first presented by the Spanish brand SEAT at the 2010 Geneva Motor Show, with a second version being introduced a few months later at the 2010 Paris Motor Show. Though it is primarily developed for urban mobility, this compact electric coupé car targets both style and driving dynamics.[1]


2013 Audi A3 is Newer than it Looks: Live Photos and First Videos (TUESDAY, MARCH 06, 2012)
New details on the next Audi A3 (on May 4th, 2012 at 12:43PM)



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2143 на: 16 Јули 2012, 10:05:35 am »
Односно, http://www.carclub.mk/2012/03/06/2013-audi-a3/

Како и да е, едвај чекам да пробам кола развиена на MQB. Првите тестови на новата А3 ветуваат.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2144 на: 16 Јули 2012, 10:13:20 am »
Прво „дома“ побарав ама фали Search копче :)
Еве тука предлог, да не пишувам во забелешки и предлози