Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2552789 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2115 на: 14 Јули 2012, 19:16:20 pm »
The S class.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2116 на: 14 Јули 2012, 19:32:02 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbag
Цитат
In 1981, Mercedes-Benz introduced the airbag in Germany as an option on its high-end S-Class (W126). In the Mercedes system, the sensors would automatically pre-tension the seat belts to reduce occupant's motion on impact (now a common feature), and then deploy the airbag on impact. This integrated the seat belts and airbag into a restraint system, rather than the airbag being considered an alternative to the seat belt.
In 1987, the Porsche 944 turbo became the first car in the world to have driver and passenger airbags as standard equipment.

Зборот ми е дека мора некој прв да почне, а потоа другите да превземаат од него. Затоа и денес колите се толку напредни.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2117 на: 14 Јули 2012, 19:46:26 pm »
а бе и алфистите на 159 ги извадија, па на џулиета ги вратија... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2118 на: 14 Јули 2012, 20:10:26 pm »
156 беше револуција, прв комон реил, округли одвоени инструменти, скриената квака, вешањето. Денес се ова е стандард скоро кај сите коли, од вњ до хљундаи.

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2119 на: 14 Јули 2012, 21:02:03 pm »
Негде имам читано дека први Комон реил мотор, први Мерцедес имаат направено. Ама го имаат дадено на Фиат како на проба, па подоцна они почнуваат да ја користат таа технологија. На некој хрватски портал или во некое Хрватско авто списание читав. Е сега колку е веродостојно и точно незнам.
Се трудам да најдам, ама неможам да го најдам изворот.
Списание во кое имаше прашања од читатели и одговори од компетентни лица, ама не ми текнува кое списание беше.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2120 на: 14 Јули 2012, 21:03:10 pm »
Леончево е токму такво какво што треба да биде.
Штета што доколку мењам кола, би идел на поголема.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2121 на: 14 Јули 2012, 21:07:45 pm »
@Kalimero,

Common rail во камиони одамна постои, ама во автомобили комерцијално први го воведуваат Fiat/Alfa/LANCIA, конкретно во 156-ката. Потоа е даден на Bosch, за што фиат не може и ден денешен да си прости, и овие го прават за мерцедес.

Цитат: wikipedia
This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight, the sale appeared to be a tactical error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2122 на: 14 Јули 2012, 21:11:44 pm »
Леончево е токму такво какво што треба да биде.
Штета што доколку мењам кола, би идел на поголема.

Леон караван ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2123 на: 14 Јули 2012, 21:15:57 pm »
Абе имам веќе, само караванот му е на кров ;D
Ќе треба нешто поширочко.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2125 на: 15 Јули 2012, 09:51:55 am »
@Kalimero,

Common rail во камиони одамна постои, ама во автомобили комерцијално први го воведуваат Fiat/Alfa/LANCIA, конкретно во 156-ката. Потоа е даден на Bosch, за што фиат не може и ден денешен да си прости, и овие го прават за мерцедес.



Еве најдов каде имам читано, ама незнам колку е ова веродостојно.
Неможам да го најдам точниот текст, ама и тука е спомнато дека Мерцедес се први кој го развиле, а Фиат/Алфа први кој го продаваат масовно.
Текстот за чиви се ЈТД или ЦДТИ слободно рипнете го.

http://www2.autoportal.hr/201001257406/Doktore-pomozite/Vi-pitate-mi-odgovaramo/menu-id-73.html

Цитат
Što se tièe Common-raila, kojeg je za Fiat razvio Bosch, u kojem velikog udjela ima Daimler, odnosno tadašnji Daimler-Benz. Na tom sustavu njemaèki su struènjaci radili od 1990. i razvoj su poèeli dvije godine prije talijanskih.
Za Mercedes-Benz bilo je preriskantno da krenu u proizvodnju dok se ne uklone sve 'djeèje bolesti'. Zar stvarno mislite da bi Bosch sustav CR prije napravio za Fiat nego za Mercedes, da to Mercedesovi èelnici nisu odobrili? Veiki su novci u igri, a pogreške kao s prvom serijom piezo-brizgaljki u Mercedesovom motoru OM 651 iznimno su skupe. Za Mercedes bi bilo bolje da je to otklonjeno u motoru neke druge tvrtke.

Slièno je i s tehnologijom elektromagnetnskih ventila, koje su u Fiatu nazvali Multiair. Iza toga stoje Bosch i Siemens, a Mercedes-Benz je tu tehnologiju predstavio još 1999. (razvija je od poèetka 90-ih), s kraticom EMV (ElektroMagnetische Ventilbetätigung). U dva su navrata u Stuttgartu najavljivali poèetak serijske proizvodnje, pa su je odgaðali. Prièekat æe dok se ispitaju eksploatacijska iskustva. Fiat se, zbog svoje pozicije na tržištu, lakše odluèuje na riskantne poslovne poteze, jer u usporedbi s njemaèkom markom, može više dobiti, a manje izgubiti.




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2126 на: 15 Јули 2012, 09:59:21 am »
Мерцедес први го имаат комон реилот, како и скоро се друго. Само прва продукциска кола може да омал некој друг.

Исто како сега што ќе извадат DieselOtto моторот од мечките кој го тестираат и развиваат 10 години веќе, и ќе еб*t се најмило на пола автомобилски пазар.


Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2128 на: 15 Јули 2012, 10:43:22 am »
History

The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.

The first successful usage in production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[1] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[2]

Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight, the sale appeared to be a tactical error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.

Common rail engines have been used in marine and locomotive applications for some time. The Cooper-Bessemer GN-8 (circa 1942) is an example of a hydraulically operated common rail diesel engine, also known as a modified common rail.

Vickers used common rail systems in submarine engines circa 1916. Doxford Engines Ltd.[5] (opposed-piston heavy marine engines) used a common rail system (from 1921 to 1980) whereby a multi-cylinder reciprocating fuel pump generated a pressure of approximately 600 bar, with the fuel being stored in accumulator bottles. Pressure control was achieved by means of an adjustable pump discharge stroke and a "spill valve". Camshaft-operated mechanical timing valves were used to supply the spring-loaded Brice/CAV/Lucas injectors, which injected through the side of the cylinder into the chamber formed between the pistons. Early engines had a pair of timing cams, one for ahead running and one for astern. Later engines had two injectors per cylinder, and the final series of constant-pressure turbocharged engines were fitted with four injectors per cylinder. This system was used for the injection of both diesel oil and heavy fuel oil (600cSt heated to a temperature of approximately 130 °C).

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2129 на: 15 Јули 2012, 13:00:46 pm »
@Kalimero,

Common rail во камиони одамна постои, ама во автомобили комерцијално први го воведуваат Fiat/Alfa/LANCIA, конкретно во 156-ката. Потоа е даден на Bosch, за што фиат не може и ден денешен да си прости, и овие го прават за мерцедес.

Цитат: wikipedia
This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight, the sale appeared to be a tactical error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.
Грешка си Симо,кај камионите исто како и кај колите а можеби и малку покасно се воведи комон реилот,поточно со Еуро 3 нормите,од 2001 па нагоре,а кај некои од 2000.

п.с И јас мислам дека Мерцедес го развиваше комон реилот,ама Фиат прв го воведе,дали и тие истовремено го развива и ги претркаа овие од Мерцедес тоа немам појма.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D