Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2568129 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18195 на: 02 Ноември 2021, 15:57:08 pm »
Која глупост е тоа со лизингот, да плаќаш по 300 € месецот и пак да немаш своја кола. Фактички ренташ кола цел живот, ама од друга страна секогаш возиш нова и ја возиш ко да е туѓа( туѓа и е ). Не е лоша идеа  ;D
Далеку од глупост! Ми спотребала да ја имам! Може да имам некоја Giulietta GTV od `63ќа. А кола за до работа, ич не ми треба да ја имам. Боље да ја рентам, ако више фирмата не ми дала.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18196 на: 02 Ноември 2021, 16:16:03 pm »
Единствени сервиси што се трудат да си задржат постоечка, и да придобијат нова клиентела се Порше и Еуроимпекс. Само од кај нив имам слушнато пристојни цени за нови OEM делови.

Поготово штопните за уље во Порше се со пристојни цени.

Пластика за браник 21000 денари :)
Министерство за транс, поп и виски.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18197 на: 02 Ноември 2021, 16:54:47 pm »
Не сте виделе официјални цени од MКар зато зборате 😂

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6815
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18198 на: 03 Ноември 2021, 07:23:37 am »
Па има разлика од Фолксваген и Шкода до БМВ затоа и цените штеловани соодветно.

Ќе биди интересно до 2030-та овие години, со паркинзи, луѓе ко живеат во тесни улички, одење на скијање и слично. Каде што береше две нормални коли порано сега 2 суфој потешко.  ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18199 на: 03 Ноември 2021, 07:30:56 am »
Па не се баш соодветно туку АПП се.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18200 на: 03 Ноември 2021, 07:39:52 am »
Ако производителот не е среќен дека сум му остаил у сервис повеќе од 4000 евра за делови (работната рака не ја есапам) во рок од 3-4 години во факин микродонија, и тоа како втор газда на моите коли од неговиот бренд, тогаш има гоооооооооооооооооооолем проблем....
Зошто би бил среќен? Што има он со тоа? Тој завршил и со тебе и со колата уште од дамна.

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6815
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18201 на: 03 Ноември 2021, 07:40:58 am »
Па не се баш соодветно туку АПП се.

Првите 4 години поминуваат, нема ако.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18202 на: 03 Ноември 2021, 07:58:50 am »
Зошто би бил среќен? Што има он со тоа? Тој завршил и со тебе и со колата уште од дамна.
Затоа што профитот од делови и потрошен материјал за нив, не е воопшто занемарлив. Зошто инаку ти ја условуваат гаранцијата со нивни делови? Поготово оние кои даваат 5 или 7 годишна гаранција, каде во тек на експлоатација не менуваш само уље и филтри, туку и ред други делови кои си ги плаќаш по цени кои се прилично поскапи од афтермаркет.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18203 на: 03 Ноември 2021, 10:20:59 am »
Зошто би бил среќен? Што има он со тоа? Тој завршил и со тебе и со колата уште од дамна.
Затоа што профитот од делови и потрошен материјал за нив, не е воопшто занемарлив. Зошто инаку ти ја условуваат гаранцијата со нивни делови? Поготово оние кои даваат 5 или 7 годишна гаранција, каде во тек на експлоатација не менуваш само уље и филтри, туку и ред други делови кои си ги плаќаш по цени кои се прилично поскапи од афтермаркет.

Simo bre shto bi smenil kako del na nova kola? Od 97ma od kako imam vozacka, nemam vozeno nova kola od fabrika a vo 12 godini kako shto trkalam svoi vozila (kordoba, polo, e-klasa) nemam smeneto neshto dramatichno potochno seushte mozam da gi nabrojam na prsti rabotive shto se smeneti.

- Kodrobata 93ta godina proizvodstvo beshe ako ne se lazam, dobiena od tatko mi da ja trkalame so brat mi niz Skopjevo: lageri pozadi, diskovi i plochki (shto ustvari se potroshen materijal), posle toa mu ja vrativme ja akashe kade ushte ne dodeka ne se raspadna ama delovi ne i otkazuvaa

- Poloto 1.4 benzin od 2001 tip 6N2 (go vozev od 2013 do 2019 pominati okolu 50.000km) Diskovi i plochki (plochkite 2 pati), regler, ventilator na ladnjakot i zadna desna sijalichka nekolku pati sklono beshe da ja gori mamicata negova, go prodadov so novi svekjicki NGK (otrov skapi) i nov akumulator vo podobra sostojba od shto go kupiv (so 2 godini stari letni gumi i 3godini zimski)

- Mercedesot  w211 shto sega go imam od 2019 (do denes pominati 22000km): go kupiv so defekt senzori za rikverc, termostat i desna jabuchica (termostatot i jabucicata gi smeniv chim go donesov doma ), esenta 2019 smeniv i plochki.

Kolku shto gledam od spisokov so nishto od ovie raboti ne treba da ima maka NOVO VOZILO od salon, sepak moive koli se zemeni na staro bez da im znam istorijat kako se vozeni i shto im e praveno, niti znam dali kilometrazata im e navistina taa shto ja pishuva. Zoshto bi se rasipalo bilo shto na kola shto vo narednite 5-7 godini dodeka e pod garancija bi pominala 50 do 100 iljadi maksimum? Plus kakva garancija e taa ako neshto se rasipe a ne ti go popravat pod garancija bez da treba da go plakjash? Edinstveno diskovi, plochki i gumi bi trebalo da se istroshat vo zavisnost od nachinot na vozenje.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18204 на: 03 Ноември 2021, 10:44:31 am »
Со оглед на тоа што новиве возила имаат катаљон електроники на нив и дур се тоа да „легне“ од страна на произведувачот - update-и, замени, што ти јас знам, трае неколку години.
Идеално би било купување на facelift модели, ама па тогаш купуваш застарен модел. Нејсе.

Што се однесува до старите возила, ако успееш да најдеш старо возило, со мала (реална) километража одржувано како што треба, нема потреба од сеќирање.

Проблемот кај нас е што 99% од возилата на нашиот пазар се отепани од возење со преку 400-500 000 километри. И тоа до некаде не е проблем, ако е правилно одржувано.

Ако сите сервиси биле на време, тие што го имале возилото навистина се грижеле за него и секогаш правеле превентивни сервиси, заменети биле дотраените делови, нема причина зошто да не е во ред возилото. Сепак таквите луѓе се ретки и возило старо 10-15 години сигурно сменало 6-7 газди и барем еден од нив сигурно го имал салам баталено :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18205 на: 03 Ноември 2021, 20:15:46 pm »
Зошто би бил среќен? Што има он со тоа? Тој завршил и со тебе и со колата уште од дамна.
Затоа што профитот од делови и потрошен материјал за нив, не е воопшто занемарлив. Зошто инаку ти ја условуваат гаранцијата со нивни делови? Поготово оние кои даваат 5 или 7 годишна гаранција, каде во тек на експлоатација не менуваш само уље и филтри, туку и ред други делови кои си ги плаќаш по цени кои се прилично поскапи од афтермаркет.
Според моите инсајдерски искуства со овластениве сервиси, деловите не доаѓаат од производителите на возилата, доаѓаат од регуларни производители на делови, само што се пакувани како ОЕМ. Освен ако ОЕМ производителот не плаќа на производителот на возилото некој ројалти, производителот нема врска со официјалните сервиси и резервните делови. Тие едвај чекаат да се откачат од гарантниот рок и да се откачат од трошоците.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18206 на: 03 Ноември 2021, 20:17:02 pm »
Па добро де, така е и во производство.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18207 на: 03 Ноември 2021, 22:29:14 pm »
Зошто би бил среќен? Што има он со тоа? Тој завршил и со тебе и со колата уште од дамна.
Затоа што профитот од делови и потрошен материјал за нив, не е воопшто занемарлив. Зошто инаку ти ја условуваат гаранцијата со нивни делови? Поготово оние кои даваат 5 или 7 годишна гаранција, каде во тек на експлоатација не менуваш само уље и филтри, туку и ред други делови кои си ги плаќаш по цени кои се прилично поскапи од афтермаркет.
Според моите инсајдерски искуства со овластениве сервиси, деловите не доаѓаат од производителите на возилата, доаѓаат од регуларни производители на делови, само што се пакувани како ОЕМ. Освен ако ОЕМ производителот не плаќа на производителот на возилото некој ројалти, производителот нема врска со официјалните сервиси и резервните делови. Тие едвај чекаат да се откачат од гарантниот рок и да се откачат од трошоците.

Don`t give a fu*k од кај доаѓаат. Мене ми доаѓаат спакувани во ОЕМ кутија, со ОЕМ маржа, во овластен сервис. Истиот ТRW дел со ОЕМ знакче ми е 15-20% поскап во најдобар случај, зошто сака производителот на возила да ќари у процесот на дистрибуција. Ем што плаќам златна работна рака за да му опстане сервисот и дилершипот. Ако тоа не му е битно на производителот на возила, и јас не сум му битен како втор/трет/стоти сопственик, тогаш има проблем со математика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18208 на: 03 Ноември 2021, 22:30:06 pm »


ПРЕМИЕРА: Audi го претстави угрдениот знаменосец A8

Беше грд, сега е бетер. Audi и BMW изгледа решиле сите продажби да им ги препуштат на Mercedes во оваа класа.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18209 на: 03 Ноември 2021, 23:04:00 pm »
odzadi lici na novata S klasa, odnapred ruzno i kiceraj ko bmw, novite bogatasi se sve seljacana krimosi i spored to gi praat valjda...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.