Прво се извинувам што одговарам со закаснување:
ECE мерењата се интрервали со максимално забрзување и рамномерно возење со одредена брзина, така да нека не те чуди ако е ситнурајка повисока потрошувачката,
Не знам какво е тоа мерење, ама знам дека законите на физиката и хемијата важат на секаде и дека до сега никој не ги побил. Поголем притисок = поголема експлозија = поголема ефикасност.
Второ: Не можам да разберам зошто да има продолжување на дискусијата, реков дека се согласувам со физиката, но има други работи кај турб моторите кои придонесуваат за поголема потрошувачка. ECE мерењата се исти и за Н/А и за турбо мотори. Но добро.. одиме понатака for the facts sake:
Повеќе од 14.7 во нормален режим на работа (кога не се под лер гас) немаат атмосферците, бидејќи тоа е сиромашна смеса на гориво.
This is the first engine of its type, it features greater power and higher torque, and guarantees the same performance as a 2.3-litre unit, yet consumes 10 per cent less fuel. Fuel consumption is reduced by adopting a stratified charge lean burn system at speeds of up to 1500 rpm. Above this threshold, the engine harnesses all the engine’s power to increase performance.
Истото важи и за TSI кои во одредени режими работат со смеша осиромашена и до ламбда 3, што е ептен осиромашена смеша,(ламбда 1 идеален стоихиометриски однос од 14.7:1), но како растат вртежите, веќе исто тука некаде до 1500 повторно се нормализира на ламбда=1.
Старите типови на турбo-бензински мотори имаат AFR од 11:1 до 13:1, додека нови типови какви што се TSI имаат 14.7:1.
И новите типови TB користат збогатена смеша, но во многу помал работен ранг од старите. Извори:
FIAT Multiair technology:
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10667The area within which the mixture is made richer has been greatly reduced by exploiting characteristics of the technology: the air-fuel ratio is still stoichiometric at 150 km/h, for example, ensuring a greatly reduced specific consumption.
VW TSI:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf The exhaust manifold on the 1.4l TSI engine is
designed for exhaust gas temperatures up to
1,050 °C. As a result, the engine can be run with a
high boost pressure and with Lambda 1 in almost all
map ranges.
Grately reduced, и Almost - наместо „eliminated“ и "tottaly"
Како и да е, дури и разликата во AFR да е 14.7:1/11:1= +33%, разликата во ефикасноста е далеку поголема, поготово на ниски вртежи, т.е. нормална вожња. На пример турбаш има максимален вртежен момент уште на 2000 вртежи и трае до 4500, додека атмосферецот го постигнува на 4000 вртежи и трае до 4500. А како што знаеме, ефикасноста на моторот е најголема кога и вртежниот момент е најголем.
Се согласувам со овој дел - скоро потполно
Додуша сега некои турбаши и од 1250 тераат (Новиот Mercedes B180 1.6 литарец 200Nm од 1250 вртежи). Зошто „скоро“? Некои Н/А бензинци имаат 90% од максималниот вртежен момент од 1800 до 6200 вртежи, што е одличен резултат ко` за нормално аспириран мотор. (Alfa Romeo 159 3.2 jts) http://www.autozine.org/Archive/Alfa/new/159.html
Можеме да избереме типовина мотори со и без турбо и да ги споредиме бројките за да биде поилустративно. Сепак моето искуство вели дека 2.0TSI троши многу помалку од 2.0FSI при нормално возење, 1.4TSI помалку од 1.4FSI, а исто е и за опеловиот C20LET и неговата безтурбинска варијанта.
Го скрати мојот цитат каде што велам дека се согласувам со констатацијата дека помалку (или исто) троши при нормална работа но, сепак, често можеш да ја зголемиш потрошувачката благодарение на динамичноста што ти ја пружа. По спецификации 1.4FSI во голф e катастрофално лош и непокретен, и има полоша потрошувачка, но еве за 2.0FSI и 2.0TFSI во Audi A3 Sportback, со оглед на сличностите со Голф, претпоставувам дека е исто. Многу други примери имам, на пример 1.4 90ks FIAT Bravo vs 1.4 150ks T-Jet итн. Еве ги податоците за Audi и FIAT:
Audi A3 Sportback 2004 2.0FSI:
9.6/5.5/6.9 l/100km urban/extra-urban/overall
Audi A3 Sportback 2004 2.0TFSI:
12.4/6.9/8.9 l/100km urban/extra-urban/overall
Fiat Bravo 1.4 90hp:
8.7/5.6/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined
Fiat Bravo 1.4 t-jet 150hp :
9.3/5.8/7.1 l/100km urban/extra-urban/combined
Мојот заклучок е:
НАЈЧЕСТО турбо бензинските мотори во исти возила трошат повеќе од своите бензински еквиваленти по кубикажа, и така треба да биде - помоќни се, и пружаат подобри перформанси (и уживање).