1.5 тдци на автопат ќе пливаше со истите брзини и можеби ќе извадеше пола литар помалку потрошувачка. Но тој 1.5 тдци по ридиштата низ Босна/Црна Гора/Србија никогаш немаше да го има тој распон на вртежен момент за доубрзување и безбедно престигање. Сум возел малолитражен турбо дизел (Сум дремел зад коли/камиони заради немање сила да изврши маневар за престигање во прифатливи граници на безбедност). Откако забрза и плива со 120-140 и ако малце припазуваш на сообраќај може слободно да си престигаш на автопат. Но маневар за престигање кадешто просторот за престигање е помалку од 200 метри што поради кривини, што поради сообраќај од спротивна насока, дизелот има многу мал распон на расположлив момент и сила за престигање. Во превод, нема престигање, ќе бревта и ќе губи здив на средина од маневарот за престигање.
Овој врти со цела расположлива сила од 1500 до 5000вртежи (а има прекинувач на 7700 вртежи). Во трета или четврта брзина тоа се брзини од 130-150км/ч кои ги развива во распон од 5-7 секунди. Кај 1.5 тдци истите маневри во истата кола ќе бидат околу пет секунди побавни, и секогаш ќе ја има таа млитавост на дизел додека набие бууст.
Затоа 1.5 екобууст треба да се споредува со посилниот дизел 2.0 со 150-160кс. Инаку ниската потрошувачка е само заради возењето кога немало гужва и сум достигнал максимум за патот, или сум возел зад некој затоа што немало простор да го престигнам.