Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923681 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19800 на: 12 Септември 2018, 21:30:49 pm »
Не веруван и нема шанси толку да троши бидејќи плин немаат високо октан како кај бензинците на пример ако бензинот на градски троши околу 8л на 100км да речеме е сега кога е на плин ќе троши преку сила 10л на 100км градски секогаш е така освен ако си наштелувал на плин да троши 8 л на градски е тоа не чини тоа му доаѓа како на слонот му даваш 2кг трева на ден ,а види го слонот колку му треба така и на моторот истото

Плинот има помеѓу 102 и 108 октани, но пониска енергетска моќ и затоа нешто поголема потрошувачка во однос на плин но не толку драстична.
На постарите системи тоа е од 1.5 до 2.5 литри повеќе плин во однос на бензин, а кај МПИ системите до 1.5 литри максимум.

Од друга работа смешни сте со тоа ''сте го затнале плинот''. Си имал ли искуство со такво нешто ?
Јас сум имал и знам како е да го затнеш плинот. И не, не троши 5 литри на 100 градска, троши исто и како да наштелуван онолку колку што треба, а колата е ужас за возење кога е затнат плинот. Да не ти зборам дека исто така и палењето на моторот е ужасно кога е затнат плинот, нема шанса да запали ако не изнаштракаш на црвеното копче за да испари повеќе плин.
Затоа еднаш да сфатите дека ако не сите, барем 90% од колите на плински уреди се наштеловани онолку колку што е потребно да оди плин.
И на тие 10% шпараџии ќе им се збогтиса такво возење кога ќе дојдат во ситуација да претекнат тамче што се движи со 50 км/ч и кога ќе притиснат патос гас, колата не оди, едвај крева до 80 км/ч
Тоа мене ми се случува пред повеќе 15години со москвич алеко со лада мотор и некој мајстор или татко ми го чепкал помалку да троши ама ете скутерот ми претекна   ,но како што реков немаат голема енергија затоа според мене ми делува како да немаат висок октан како кај бензинците 


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Како за почеток, можеше на гоогле на прогуглаш Lpg octane rating


Како второ, според напишаново, последен пат претпоставувам си имал искуство пред 15 години на најкласичните плински системи. Толку, нема потреба да се води дискусијата понатаму.
Иако само ова ќе ти го кажам бидејќи јас возам таков систем со кој ти си имал искуство.
Можам многу повеќе сила да извадам со плинот, уште половина круг да го отворам вентилот на цревото од расплињача до карбуратор и уште само четврт круг да попуштам на расплињачата и колата далеку побрзо оди. Затоа што го тестирав последниот пат ова (потоа ја префрлив на бензин и се чувствуваше разликата дека со таква штелка на плинот оди побрзо)
Ама затоа потрошувачката сметам дека ке отиде најмалку за 50% повеќе во однос на бензин (наместо сегашните 15-20%)

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19801 на: 12 Септември 2018, 21:30:51 pm »
Оо јеес и те како има врска октанот со потрошувачката се зависи од моторот колку има КС и толку енергија и потрошувачка му треба плинот постојат бутан и пропан не е ова керозин кое има највисок октан и е поефтин од плинот, а за рејсинг гориво не е само плин туку му треба и голема смеша воздух како нитро слично како во филмот брзи и бесни само така ќе има поголема вредност ама мора кратко да трае.


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ух, овде ќе треба многу труд. Јас се откажувам.  :)
Не се откажувај добро е да се дискутираме и споделуваме мислење и теории дали е можно или не ,и тука нема лутење


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19802 на: 12 Септември 2018, 21:32:05 pm »
Само турбо бензин. Повеќе детали утре.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19803 на: 12 Септември 2018, 21:40:36 pm »
Нема боље мотор од 1.9 тедеи...најпокажан е. Џабе ви се тесли електрики...тоа све се расипува...ама тедеи е вечно, особено ако е со 3 црвени.
Сега веќе гледам Голф 6 што чурат ко парњачи

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19804 на: 12 Септември 2018, 22:21:27 pm »
Оо јеес и те како има врска октанот со потрошувачката се зависи од моторот колку има КС и толку енергија и потрошувачка му треба плинот постојат бутан и пропан не е ова керозин кое има највисок октан и е поефтин од плинот, а за рејсинг гориво не е само плин туку му треба и голема смеша воздух како нитро слично како во филмот брзи и бесни само така ќе има поголема вредност ама мора кратко да трае.


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ух, овде ќе треба многу труд. Јас се откажувам.  :)
Не се откажувај добро е да се дискутираме и споделуваме мислење и теории дали е можно или не ,и тука нема лутење


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ок, на кратко, бидејќи стварно гледам многу работа и труд, а веќе неколку пати е објаснувно на форумов, само на кратко ќе пробам да ти објаснам зошто повеќе се троши плин и помала снага имаат моторите кога работат на плин:

LPG има помала калориска вредност од бензин. Тоа значи, да симплифицираме, ако моторот може при еден циклус да внесе X количество кислородни атоми, за да ги претвори сите ефективно во енергија (да ги изгори), потребно му е Y количество гориво.  Ако едното гориво (бензинот) има поголема калорична вредност, значи дека со помалa маса горивни молекули може да согори повеќе кислородни молекули.

Да ја погледнеме следнава табела, и да ги разгледаме разликите во горивата:



Плинот има: помала молекуларна тежина, помала густина во течна состојба и поголема октанска вредност, што се покажува небитно за потрошувачката.
Кај нормалните системи (оние со индиректно вбризгување), LPG  се внесува во моторот во гасовита состојба, а тоа значи дека за разлика од работата на бензин (кој се внесува во течна состојба, како ситни капки), зафаќа поголем волумен, оставајќи во цилиндерот помал волумен за воздухот (односно помалку кислородни молекули).

Помал волумен на внесен воздух, помалата калорична вредност, помалата густина, сите овие работи се клучни за поголемата потрошувачка на плин, а првото - помал волумен на внесен воздух, како и несоодветно за плин наштелувано палење, придонесува и за оноа намалување на максималната снага на возилото.

За да се искористи поголемата октанска вредност на плинот, и за да се зголеми моќта поради октанската вредност, неопходно е да направиш некои измени на моторот, во најмала рака, зголемување на компресијата и подесување на палењето соодветно за новото гориво. Тогаш може да се добие и поголема снага а можеби и помала потрошувачка.
Со овие класични системи, со индиректно вбризгување на плин, очекувано зголемување на потрошувачка е 15-20% во однос на бензин (некои сакаат во литри да го рачунаат, ама на кола што троши 18л бензин, не е 1-1.5л поголема потрошњата, туку 2-3л), и очекувано намалување на снагата околу 10% (ако имаш кола со 250кс, ќе кажеш не се приметува, ама на кола со 55кс и тоа како се приметува).

Се надевам сега е малку појасно. Доколку треба објаснување за октанската вредност, кажи, ќе објасниме што значи. Битно е да знаеш, дека повеќе октани не е автоматски повеќе снага. Ти во југо 45 да стаиш и рејсинг фјул со 120 октани, ќе иде исто како со 95-октани

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19805 на: 12 Септември 2018, 22:35:15 pm »
Помал волумен на внесен воздух, помалата калорична вредност, помалата густина, сите овие работи се клучни за поголемата потрошувачка на плин, а првото - помал волумен на внесен воздух, како и несоодветно за плин наштелувано палење, придонесува и за оноа намалување на максималната снага на возилото.

Е за ова болдираново во реченицава, колку се во една голема и тешка заблуда тука кај нас, поготово и плинаџии што е најтрагично.
Нема плинар или човек што ќе ти рече дека на плинот не му треба воздух, само мало дупче да имало за всис на воздух било доволно.
А сето тоа е резултат на нивно непознавање да решат проблем со кој се провлекував 2 години додека да сфатам каде лежи проблемот. Тоа беше во затнат филтер за плин иако и за тоа ме убедуваа дека немало да смени ништо.

Нејсе, еве што се се прави заради заблудата дека на плинот не му треба многу воздух. (моментално немам ваков селотејп, отворен си е усисниов тунел онака како што е предвидено)


И со вака редуциран усисен тунел потрошувачката ми беше идентична како и сега без редуциран проток иако на вака редуциран усисен тунел вентилот на цревото ми беше само 1 круг отворен од најдолна точка (а не 2 круга како што ми е во моментов) и на расплињачата исто така за половина круг беше помалку пуштен плинот да испарува.

Значи редуциран усис, намален проток на плин на црево, намалено испарување на плин во расплињачата и пак иста потрошувачка на плин како што ми е сега без вакви глупости на усисот.
За волја на вистината, одеше исто како и сега.
Но проблем имав кога ќе ја префрлев на бензин, постојано гушеше. Се додека не открив дека имам ваква глупост на усисот мислев дека нешто нечини карбураторот, дека треба да се прештелува или му дошло време за репарација пошто фрлаше црн чад низ ауспух на бензин.
Сега и на бензин ми работи одлично.

ЕДИТ: Симо, ај побарај табела за бутан, пошто ЛПГ е течен гас во кој доминира бутанот, а не пропанот. Само зимно време се изедначени или нешто повеќе е на пропан. Летно време голем е процентот на бутан во составот на плинот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19806 на: 12 Септември 2018, 23:12:10 pm »
Оо јеес и те како има врска октанот со потрошувачката се зависи од моторот колку има КС и толку енергија и потрошувачка му треба плинот постојат бутан и пропан не е ова керозин кое има највисок октан и е поефтин од плинот, а за рејсинг гориво не е само плин туку му треба и голема смеша воздух како нитро слично како во филмот брзи и бесни само така ќе има поголема вредност ама мора кратко да трае.


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ух, овде ќе треба многу труд. Јас се откажувам.  :)
Не се откажувај добро е да се дискутираме и споделуваме мислење и теории дали е можно или не ,и тука нема лутење

После такво покажување елементарни непознавања и јас би се откажал, и тоа без лутење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19807 на: 12 Септември 2018, 23:46:07 pm »

ЕДИТ: Симо, ај побарај табела за бутан, пошто ЛПГ е течен гас во кој доминира бутанот, а не пропанот. Само зимно време се изедначени или нешто повеќе е на пропан. Летно време голем е процентот на бутан во составот на плинот.

Дали дроминира пропан или бутан, зависи од земја до земја. Ние увезувааме од секаде па може секакви односи да очекуваме ;)
Грција, на пример, е 100% бутан, ама па бутанот врие на -1 целзиуси, што би се рекло, останува течен во зима, но за грција, тоа ништо не значи :)
Бутанот има поголема калорична вредност, и затоа луѓето кога ќе напунат „од грчкиот плин“ колата - ракета!! :D

Еве тука едно компаративно табелче: http://altenergy.com/media/1106/propdatapdf.pdf

Еве тука како по држави оди соодносот на пропан/бутан: https://www.mylpg.eu/useful/lpg-mixture


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19808 на: 13 Септември 2018, 03:07:33 am »
[Дали дроминира пропан или бутан, зависи од земја до земја. Ние увезувааме од секаде па може секакви односи да очекуваме ;)
Грција, на пример, е 100% бутан, ама па бутанот врие на -1 целзиуси, што би се рекло, останува течен во зима, но за грција, тоа ништо не значи :)
Бутанот има поголема калорична вредност, и затоа луѓето кога ќе напунат „од грчкиот плин“ колата - ракета!! :D

Еве тука едно компаративно табелче: http://altenergy.com/media/1106/propdatapdf.pdf

Еве тука како по држави оди соодносот на пропан/бутан: https://www.mylpg.eu/useful/lpg-mixture

Без разлика од каде го увезуваме, неможе да увезуваме плин кој постојано е со повеќе пропан, а во летно време не ни е потребна таква мешавина. Така да со каков сооднос ќе си побараме, со таков ќе ни донесат.
Како што гледам во вториов линк што го постави за соодносот по држави, во појужните држави во лето пропанот е до максимум 20%, а зимно време околу 60%.
Така да не верувам дека ние одиме со 80 или 100% пропан зимно време. Тоа го прават северните држави, Финска, гледам и Британија оди со пропан само.
Кај нас 60% е некаде, а летно време најверојатно како Грците 20-80.

Затоа велам во глобала поголемиот дел од годината кај нас возиме со сооднос во кој доминира бутанот затоа и бутанот треба да се кажува во споредбите со бензинот.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19809 на: 13 Септември 2018, 10:37:18 am »
Само турбо бензин. Повеќе детали утре.

Нека трепка и тука.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,472.msg1055805.html#msg1055805
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19810 на: 13 Септември 2018, 10:46:09 am »
Не си реален! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19811 на: 13 Септември 2018, 11:01:52 am »
5.6 значи некаде му доаѓа 4 (4л+40%=5.6) рамно да би било со дизел. Исто како што и постираа погоре.

Солидно во секој случај, помалку троши од МПИ.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19812 на: 13 Септември 2018, 11:10:22 am »
5.6 значи некаде му доаѓа 4 (4л+40%=5.6) рамно да би било со дизел. Исто како што и постираа погоре.

Солидно во секој случај, помалку троши од МПИ.



Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19813 на: 13 Септември 2018, 12:58:08 pm »
Само турбо бензин. Повеќе детали утре.

Нека трепка и тука.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,472.msg1055805.html#msg1055805

благодариме за реалното возење и потрошувачка

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19814 на: 13 Септември 2018, 13:10:57 pm »
i dvete goriva se stetni za okolinata i lugeto, CO i poveke od CO2, dizelot ispusta CO, a benzin CO2, CO se vrzuva so hemoglobinot / zelezoto vo krvta i e smrtonosno, a CO2 isto zagaduva i e steten i e najodgovoren za efektot "staklena gradina" i globalno zatopluvanje, kolicinata ispusten CO od dizelot e mala, za pominata kilometraza i ima vreme i uslovi da se razblazi/ razgradi, dodeka CO2 se ispusta mnogu poveke...

mislam deka imase tabela nanazad za prosecna potrosuvacka na vozilata sto ja objavi nekoj od spisanie sto vrselo istrazuvanje...kako i da e ako ne e plin ili elektro da prevzeme we are fucked  :-X
sega plinot e defakto najekoloski, samo vodena parea/kondenzat e nusproizvod