Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 1990487 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2595 на: 01 Мај 2012, 21:13:51 pm »
Денес дотурив 25 литри плин во колата, со поминати 300км испаѓа 8,3км. Мерачот нормално дека има отстапки, ама на пумпа си е сигурно. :) Значи со гњавење колата потроши околу 8,3л плин и 0,5л бензин (грубо) на 100км. :) Тоа се 4,2 денари по километар за гориво, на бензин цената беше 7 денари по километар... :)

Следува тест на нормално возење, ако издржам. :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2596 на: 01 Мај 2012, 21:27:32 pm »
Mnogu solidno :) Naprai uste nekoj test i pisi :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2597 на: 01 Мај 2012, 21:42:00 pm »
ECE мерењата се интрервали со максимално забрзување и рамномерно возење со одредена брзина, така да нека не те чуди ако е ситнурајка повисока потрошувачката,
Не знам какво е тоа мерење, ама знам дека законите на физиката и хемијата важат на секаде и дека до сега никој не ги побил. Поголем притисок = поголема експлозија = поголема ефикасност.

Цитат
често турбо моторите наместо 14.7:1 или повеќе, при пуна гас имаат однос од 11.5-12:1 сотихиометриски однос.
Повеќе од 14.7 во нормален режим на работа (кога не се под лер гас) немаат атмосферците, бидејќи тоа е сиромашна смеса на гориво. Старите типови на турбo-бензински мотори имаат AFR од 11:1 до 13:1, додека нови типови какви што се TSI имаат 14.7:1. Како и да е, дури и разликата во AFR да е 14.7:1/11:1= +33%, разликата во ефикасноста е далеку поголема, поготово на ниски вртежи, т.е. нормална вожња. На пример турбаш има максимален вртежен момент уште на 2000 вртежи и трае до 4500, додека атмосферецот го постигнува на 4000 вртежи и трае до 4500. А како што знаеме, ефикасноста на моторот е најголема кога и вртежниот момент е најголем. Можеме да избереме типовина мотори со и без турбо и да ги споредиме бројките за да биде поилустративно. Сепак моето искуство вели дека 2.0TSI троши многу помалку од 2.0FSI при нормално возење, 1.4TSI помалку од 1.4FSI, а исто е и за опеловиот C20LET и неговата безтурбинска варијанта.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2598 на: 01 Мај 2012, 21:45:52 pm »
Денес дотурив 25 литри плин во колата, со поминати 300км испаѓа 8,3км. Мерачот нормално дека има отстапки, ама на пумпа си е сигурно. :) Значи со гњавење колата потроши околу 8,3л плин и 0,5л бензин (грубо) на 100км. :) Тоа се 4,2 денари по километар за гориво, на бензин цената беше 7 денари по километар... :)

Следува тест на нормално возење, ако издржам. :)

мене со 1,4 градска ми е 9 со 3ца различни шофери а татко ми не ја лигави толку :)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2599 на: 01 Мај 2012, 22:07:07 pm »
со 500 денари ултра дизел џет 125 км,и светна за пунење.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2600 на: 01 Мај 2012, 22:23:54 pm »
500км рамно со 29л бензин (заокружено). 180км на отворено, 320 во  град. Супер 95 од Макпетрол.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2601 на: 02 Мај 2012, 05:01:22 am »
Ne velam da se nosat piperki i patlidzani na odmor no da se vnimava kako se trosat parite. Prosetaj po svet i posle pisi. Izmesaj se so lugje od razlicni kulturi i vidi kako ziveat i kako stedat.
Bogatite lugje stedat i zatoa se se pobogati, a siromavite se se posiromasni.

Не сакам тука да пишам каде се не бев за овие 4 години работејки со овие фирми да не испадне фалење, здравје кога ке се видиме, ке поприкажеме ...
Ние со нашето "расфрлање" не сме им ни на малото прсте на Европјаните...

Моите колеги, секоја недела фрлаат брдо пари на облека, 400 US за LV каиш, или 550 US за Marc Jacobs очила за сонце, 400 US за Gucci капче итн...

Како што ти кажаа и погоре, цел живот се мачиш, ако не си приуштиш некои задоволства на овој свет, каде после?
Ке ги носиш парите со тебе на оној свет?

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2602 на: 03 Мај 2012, 21:34:50 pm »
Не бе кое носење пари на оној свет :) Овие од ујп и таму ќе ти поднесат даночна пријава :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2603 на: 03 Мај 2012, 21:45:47 pm »
Ako gi najdat parite :) Inace Tommy vo pravo si toa sto ti go gledas vo Afg i kaj nas po Kosovo i KBR toa e najgolemiot slajm od lugje. Onie top menadzerite sto ednostavno nikogas ne komuniciraat so takva raja se sosema poinakvi ili pak nekoi doktori vo Svajcarija i Germanija na primer. Dva pati presmetuvaat pred da dadat pari za nesto.
Koj ima ne dava i e skrt. A koj nema, se zadolzuva i pokazuva deka ima i eden den rika. Toa sto kupuvaat kais od 500 USD ne me cudi. Jas znam eden Amer koj imase OGROMNA PLATA (ti taa vo Afg ne mozes za 3 godini da ja imas niti bilo koj od nas) ama na kraj se cenka za 20 EUR taxi od Pristina do Skopje. Go znam covekot , znam kolku zema i na kraj duri i smesno izleze AMA TIE STO IMAAT MNOGU nisto ne davaat ZAPOMNI.

Ama vo grob nema da go nosat toa.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2604 на: 04 Мај 2012, 01:04:11 am »
Прво се извинувам што одговарам со закаснување:

ECE мерењата се интрервали со максимално забрзување и рамномерно возење со одредена брзина, така да нека не те чуди ако е ситнурајка повисока потрошувачката,
Не знам какво е тоа мерење, ама знам дека законите на физиката и хемијата важат на секаде и дека до сега никој не ги побил. Поголем притисок = поголема експлозија = поголема ефикасност.

Второ: Не можам да разберам зошто да има продолжување на дискусијата, реков дека се согласувам со физиката, но има други работи кај турб моторите кои придонесуваат за поголема потрошувачка. ECE мерењата се исти и за Н/А и за турбо мотори. Но добро.. одиме понатака for the facts sake:

Повеќе од 14.7 во нормален режим на работа (кога не се под лер гас) немаат атмосферците, бидејќи тоа е сиромашна смеса на гориво.

This is the first engine of its type, it features greater power and higher torque, and guarantees the same performance as a 2.3-litre unit, yet consumes 10 per cent less fuel. Fuel consumption is reduced by adopting a stratified charge lean burn system at speeds of up to 1500 rpm. Above this threshold, the engine harnesses all the engine’s power to increase performance.
Истото важи и за TSI кои во одредени режими работат со смеша осиромашена и до ламбда 3, што е ептен осиромашена смеша,(ламбда 1 идеален стоихиометриски однос од 14.7:1), но како растат вртежите, веќе исто тука некаде до 1500 повторно се нормализира на ламбда=1.

Старите типови на турбo-бензински мотори имаат AFR од 11:1 до 13:1, додека нови типови какви што се TSI имаат 14.7:1.

И новите типови TB користат збогатена смеша, но во многу помал работен ранг од старите. Извори:

FIAT Multiair technology: http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10667
Цитат
The area within which the mixture is made richer has been greatly reduced by exploiting characteristics of the technology: the air-fuel ratio is still stoichiometric at 150 km/h, for example, ensuring a greatly reduced specific consumption.

VW TSI: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
Цитат
The exhaust manifold on the 1.4l TSI engine is
designed for exhaust gas temperatures up to
1,050 °C. As a result, the engine can be run with a
high boost pressure and with Lambda 1 in almost all
map ranges.

Grately reduced, и Almost - наместо „eliminated“ и "tottaly" :)

Како и да е, дури и разликата во AFR да е 14.7:1/11:1= +33%, разликата во ефикасноста е далеку поголема, поготово на ниски вртежи, т.е. нормална вожња. На пример турбаш има максимален вртежен момент уште на 2000 вртежи и трае до 4500, додека атмосферецот го постигнува на 4000 вртежи и трае до 4500. А како што знаеме, ефикасноста на моторот е најголема кога и вртежниот момент е најголем.

Се согласувам со овој дел - скоро потполно :) Додуша сега некои турбаши и од 1250 тераат (Новиот Mercedes B180 1.6 литарец 200Nm од 1250 вртежи). Зошто „скоро“? Некои Н/А бензинци имаат 90% од максималниот вртежен момент од 1800 до 6200 вртежи, што е одличен резултат ко` за нормално аспириран мотор. (Alfa Romeo 159 3.2 jts)  http://www.autozine.org/Archive/Alfa/new/159.html

Можеме да избереме типовина мотори со и без турбо и да ги споредиме бројките за да биде поилустративно. Сепак моето искуство вели дека 2.0TSI троши многу помалку од 2.0FSI при нормално возење, 1.4TSI помалку од 1.4FSI, а исто е и за опеловиот C20LET и неговата безтурбинска варијанта.


Го скрати мојот цитат каде што велам дека се согласувам со констатацијата дека помалку (или исто) троши при нормална работа но, сепак, често можеш да ја зголемиш потрошувачката благодарение на динамичноста што ти ја пружа. По спецификации 1.4FSI во голф e катастрофално лош и непокретен, и има полоша потрошувачка, но  еве за 2.0FSI  и 2.0TFSI во Audi A3 Sportback, со оглед на сличностите со Голф, претпоставувам дека е исто. Многу други примери имам, на пример 1.4 90ks FIAT Bravo vs 1.4 150ks T-Jet итн. Еве ги податоците за Audi и FIAT:

Audi A3 Sportback 2004 2.0FSI:
9.6/5.5/6.9 l/100km urban/extra-urban/overall

Audi  A3 Sportback 2004 2.0TFSI:
12.4/6.9/8.9 l/100km urban/extra-urban/overall


Fiat Bravo 1.4 90hp:
8.7/5.6/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined

Fiat Bravo 1.4 t-jet 150hp :
9.3/5.8/7.1 l/100km urban/extra-urban/combined

Мојот заклучок е:
НАЈЧЕСТО турбо бензинските мотори во исти возила трошат повеќе од своите бензински еквиваленти по кубикажа,  и така треба да биде - помоќни се, и пружаат подобри перформанси (и уживање).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2605 на: 04 Мај 2012, 01:13:21 am »
Еве ти два примера кај што е обратно

VOLKSWAGEN Golf VI 3 Doors 1.4 16V
POWER 59(80)/5000 KW(hp)/RPM
CITY 27.7 mpg OR 8.5 L/100Km

VOLKSWAGEN Golf VI 3 Doors 1.4 TSI (122 HP)
POWER90(122)/5000 KW(hp)/RPM
CITY28.7 mpg OR 8.2 L/100Km



FORD Focus 5 Doors 1.6 TiVC (125 HP)
CITY 29 mpg OR 8.1 L/100Km

FORD Focus 5 Doors 1.6 EcoBoost (180 HP)
CITY 31 mpg OR 7.6 L/100Km

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2606 на: 04 Мај 2012, 01:28:17 am »
Голфот не го есапам, 80кс моторот реков дека е непримерен за таа каросерија. За Фокусот - секоја чест, иако мислам дека се работи за комплетно нов развиен мотор и генерациски е многу понапреден од атмосферецот 1.6 (ако грешам исправи ме).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2607 на: 04 Мај 2012, 10:47:26 am »
Не би сакал да ти се контрам ама мислам дека твоите примери се  исклучоци и дека кај повеќето произведувачи е обратно...... треба да пронајдеме повеке примери па да донесеме заклучок

Еве уште еден пример, тука 1.8 троши помалку од 1.6

SKODA Octavia 1.8 TSI (160 HP)
CITY 24.5 mpg OR 9.6 L/100Km
HIGHWAY 42 mpg OR 5.6 L/100Km
COMBINED 33.6 mpg OR 7 L/100Km

SKODA Octavia 1.6 (100 HP)
CITY 23.5 mpg OR 10 L/100Km
HIGHWAY 40.5 mpg OR 5.8 L/100Km
COMBINED 31.7 mpg OR 7.4 L/100Km


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2608 на: 04 Мај 2012, 10:51:04 am »
Секој послаб мотор како 1.2 секогаш скоро троши исто како 1.4 , 1.6 доколку се во иста каросерија а некогаш и повеќе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #2609 на: 04 Мај 2012, 10:52:15 am »
Ова ти е побиено со Поло 1.2 12В и поло 1.4 = полото 1.4 троши повеќе.
И побиено со Фиееста 1.25 и фиеста 1.4 = фиестата 1.4 троши повеќе.