@onak како нема врска? Нема булевари во Скопје кај што се круза? Или само семафорите кај што се чека црвено по 3-4 пати ги броите? Плус во Скопје релациите се секогаш подолги и колите загреваат, а во малите градови ретко кој дизел би достигнал работна температура. Ти кога одиш во другиве градови колата цело време ти е загреана па можеби поради тоа имаш погрешна претстава за реалната потрошувачка.
друже... имам имоти таму и кога идам нај често е по неколку дена... така да знам многу добро што зборам. годишно возам од 150.000км па нагоре.. повторувам, ВО скопје СИТЕ МОИ возила трошеле повеќе одошто во било кој град. тетово го спомнав затоа што да дигнеш 30 на саат таму е луксуз, ама па се движиш цело време... дремењето во место на СЕКОЈ семафор по минимум 3 пати јаде највише гориво... а на пример имаш во шпиц на гужви каде што еден букевар од 2км го возиш тргни-застани и по пола саат, и семафор кој преку 10 пати ќе го видиш црвено....
нешто сте грешка во пресметките... следен пат измерете поубаво... ааа да... и начинот на кој возат дојдените во скопје грешат... исто така многу хитна работа за потрошња... крузање низ скопје само после 21-22 навечер... освен крајот на аеродром и ново лисиче кај што и преку ден ќе се деси понекогаш да можеш да дигнеш малку побрзи...
уствари... пред да почнеме понатака да се објаснуваме, дај ми дефиниција спиред тебе што е крузање? која брзина? која должина на поминат пст итн итн.. бидејки во скопје евентуално крузање само на празни улици... а тоа е после, како што реков, 21-22часот...