Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 616856 пати)

Отсутен Egeec

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 94
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #300 на: 07 Август 2013, 14:03:15 pm »
Единствена причина поради која досега ел. автомобили не зедоа замав е примитивноста и скапотијата на батериите. Остајте глупи „документарци“ и уште по глупи теории на заговор...
Коригирано.

Drugarce Filip,
I jas bas ne bi se soglasil deka nemalo nekoj zagovori/dogovori, als/veris muabeti... Da pocnale da gi razvivaat bateriite od 20te navamy , sigurno sea tehnologijata ke bila ponapred kade kade... Pogledni kako primer so memoriite na kompjuterite...Sto se slucuva voposlednite 15-20 godini. Razvoj so geometriska progresija i samo zaradi toa sto ni e potrebno toa...

Steta, pak ke kazam so ova ne se razvivalo ponekoj drug pat... more toj Rokfeler e kriv za se.. somu trebal toj luksus da ja podobruva destilaijata na naftata... ke si vozevme se el koli...ke mirisase na temjan sekoja ulica.....  ;D zabegav a ?

Pozz

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #301 на: 07 Август 2013, 14:05:36 pm »
Па не дека батерии требале само за коли, па - ете - масоните, том круз и билдерберг сакале коли на нафтени деривати и затоа не се развиле. Батерии биле и се потребни за мал милиот примени.

Отсутен Egeec

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 94
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #302 на: 07 Август 2013, 14:07:59 pm »
Kako i da e, nie obicnite smrtnici nikogas nema da doznaeme sto ustvari se slucuvalo...

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #303 на: 07 Август 2013, 20:11:39 pm »
Се се врти околу економската исплатливост за вложување на милијарди во развој на нови технологии за батерии. Во моментов тоа е исплатливо, зошто многу пари се вртат во биснисот со преносни уреди, комбинирајте го тоа со напредокот на нано-технологијата и јасно е зошто денес има поголем напредок кај батериите.

Не мора да значи дека ова е точно, но пред да кажете дека масони, нафташи или вештерки се причина за нешто пробајте да најдете малку пореални причини.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #304 на: 07 Август 2013, 20:15:17 pm »
Се согласувам! И јас размислувам така...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #305 на: 07 Август 2013, 20:16:57 pm »
Што побрзо се скокнат батериите како момент, и се префокусираат на горивни ќелии, толку подобро.

Батерии во кола немаат поента, како единствен извор на енергија. Тешки се, комплицирани за секојдневна употреба (времетраење на циклус празнење/полнење), нееколошки за произведување.

Горивните ќелии (водород) би требало да се подобри во секој можен аспект. Имено, многу повеќе би се радувал на усовршување и доближување до реалноста на системот што го користи Honda FCX Clarity, отколку она што го користи Tesla, или Nissan LEAF или слично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #306 на: 07 Август 2013, 20:16:57 pm »
Се се врти околу економската исплатливост за вложување на милијарди во развој на нови технологии за батерии. Во моментов тоа е исплатливо, зошто многу пари се вртат во биснисот со преносни уреди, комбинирајте го тоа со напредокот на нано-технологијата и јасно е зошто денес има поголем напредок кај батериите.

Не мора да значи дека ова е точно, но пред да кажете дека масони, нафташи или вештерки се причина за нешто пробајте да најдете малку пореални причини.
Најреална причина е онаа дека батериите се безвредни после 5 години употреба. А со тоа и самата кола. Тоа е првата и последната причина за лошата продажба на хибридите.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #307 на: 07 Август 2013, 20:40:37 pm »
Тоа сакав да кажам. Има премногу реални, по опипливи причини што сеуште важат, за неуспехот на електричните возила.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #308 на: 07 Август 2013, 23:39:02 pm »
Најреална причина е онаа дека батериите се безвредни после 5 години употреба. А со тоа и самата кола. Тоа е првата и последната причина за лошата продажба на хибридите.

Батериите не мора да бидат интегрален дел од колата!

Кога ќе ти се потроши акумулаторот не ја менуваш целата кола.

Се кладам у 5 денари дека кога ќе почнат сите масовно на цело село да возат електрични коли (а тоа ќе биде кај-и-да-е) на „бензинска“ ќе се вади празната батерија (т.е. батериски блок) и ќе се става полна и си шибаш, а празната што ти ја извадиле ќе иде на целодневно-целовечерно полнење и утре ќе биде спремна да се најде во друга кола.

Ќе има неколку „сорти“ батерии со стандардизирани димензии. За скутери, мотори, мали коли, големи коли, мали камиончиња и големи камиони/автобуси. Ако сакаш да се цепаш и да возиш брзо - почесто ќе мењаш батерија на бензинска. Ако возиш по полека - повеќе ќе ти трае и поретко ќе мењаш.

Ја така тоа го замишљам некако.

А батериите како батерии ќе стануваат се по мали, по лесни и со поголем капацитет. Не, се согласувам дека се уште не се доволно мали и моќни, но трендот е јасен. Денешна батерија од мочан мобилен телефон пред 15-20 години била тежок, хардкор сајнс фикшн.

пред да кажете дека масони, нафташи или вештерки се причина за нешто пробајте да најдете малку пореални причини.

Дај си рука за ова! Ако некогаш те сретнам, само за оваа изјава имаш парче пица + пиво/сок од мене.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #309 на: 08 Август 2013, 01:12:07 am »
Филип, концептот на мењање батерија за 2-3 минути го разви Better Place иницијативата, која неодамна пропадна.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #310 на: 08 Август 2013, 01:56:18 am »
Филип, концептот на мењање батерија за 2-3 минути го разви Better Place иницијативата, која неодамна пропадна.

E ако де, кој рече дека мора од прва да успее?

Колку ли само неуспешни обиди му претходеле на првиот лет на браќата Рајт?

Таман работа ако концептот го прогласувавме за неуспешен затоа што, ете, првиот обид пропаднал.

И све ми се чини дека више сме го правеле истиов муабет  :)

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #311 на: 08 Август 2013, 05:51:02 am »
Не сум сигурен точно како е, ама сигурно така не е ?
Инаку се си има влијание вака или онака „Светски заговори“, итн.
Се согласувам со filipv, и веќе постои модел на кој  е тестирано менување на батерија на безински постројки во Јапонија на Nissan Leaf и истото  временски е пократко од полнење на гориво односно точно 2 минути. Инаку технологијата веќе со толкава голема брзина оди нанапред така да и рокот на траење на батеријата и бројот на полнење се зголемува а и ќе се рециклира.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #312 на: 08 Август 2013, 14:36:26 pm »

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #313 на: 09 Август 2013, 18:02:23 pm »

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #314 на: 09 Август 2013, 18:20:27 pm »
TESLA MODEL S ПРИСТИГНА ВО ЕВРОПА
http://avtoplus.mk/vesti/zanimlivosti/tesla-model-s-pristigna-vo-evropa