Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 615991 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #270 на: 01 Јуни 2013, 19:16:42 pm »
"Американските политичари видоа проблем во колите со погон на струја – тие не трошат гориво "

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #271 на: 02 Јуни 2013, 11:10:05 am »
http://www.carclub.mk/2013/06/02/nissan-prodade-10-000-primeoci-od-modelot-leaf-vo-evropa/

Нисан продаде 10.000 Лиф-ови.

Со оглед на тоа колку очајно изгледа како сапун колана, тоа е своевиден успех.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #272 на: 02 Јуни 2013, 11:45:59 am »
"Американските политичари видоа проблем во колите со погон на струја – тие не трошат гориво "

E pa toa e toa zal. Ne daj Boze da go procitaat ova nasive politicari :)
Ubava e idejata ama za koli na benzin i diesel i sekako LPG/CNG, E10. Amerika e petrolna ekonomija i golemata naftna mafija sega udira jako bidejki ocigledno e deka elektricnite vozila zemaat se pogolem zamav. Kaj e svesta za Ekologijata tuka ?
Ako se smali potrosuvackata na nafta togas za da ima ist obrt resenie e zgolemuvanje na cenata na istata.

Ne znam tie stisnatite evropjani kakva merka ke donesat

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #273 на: 02 Јуни 2013, 11:48:28 am »
Сепак се работи само за покривање на даночните плаќања за возилото кои се околу 1000 денари повисоки од оние за возило на бензин.

Не е премногу страшно.

А грциве се утепуваат од возење на Civic седан хибриди.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #274 на: 02 Јуни 2013, 21:14:55 pm »
"Американските политичари видоа проблем во колите со погон на струја – тие не трошат гориво "



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #275 на: 14 Јуни 2013, 09:59:16 am »
Toyota ќе се откаже од развој и производство на електрични возила, ако не бидат преземени итни мерки за создавање на „зелена“ индустрија, соопштија од европскиот огранок на компанијата.



Според висок претставник на Toyota, законодавците, производителите на струја и компоненти за електрични возила, треба да измислат начини за намалување на емисиите на јаглерод. Како што добро знаеме електромобилите не испуштаат никакви штетни гасови во атмосферата, кога работат, што сепак не важи за фабриките за литиум-јонски батерии, на пример. Уште посериозен е проблемот со производителите на електрична енергија, потсетуваат од Toyota.

-Треба да работиме заедно со електричните компании за да понудат на пазарот навистина чист производ. Инаку, преферираме да се откажеме од проекти во оваа област. Секогаш сме ги гледале автомобилите целосно - од скиците до крајниот резултат. Затоа, ако струјата не доаѓа од обновливи извори на енергија, поентата се губи, коментира Дидие Стивенс, шеф на еколошкиот оддел на Toyota Европа. Песимисти сме за планот на Германија да пласира еден милион електрични возила до 2020 година. Ако се поголем дел од електричната енергија во земјата продолжи да се произведува преку согорување на јаглен, проблемот ќе остане нерешен. Ваквата практика само ќе премести јаглеродот од едно место на друго. Не се прави тоа така, дополнуваат од Toyota.



Toyota се уште не им нуди на своите клиенти електрични модели. Палетата на Јапонците вклучува хибриди и plug-in изведби, вторите се разликуваат со можноста да се полнат директно од штекер. Според прелиминарните планови на компанијата, првиот електромобил со амблемот на Toyota треба да се појави во 2015 година.

LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #276 на: 14 Јуни 2013, 11:57:46 am »
Predstavljamo vam 'zeleni' automobil koji slavi 30 godina postojanja, koji je u to doba bio specifičan i izuzetan zbog korištenja ultralakih materijala i alternativnih goriva.




 
Volvo 1983 - 3
 
Lagani materijali, alternativna goriva, izuzetno niska potrošnja goriva – to su glavni termini u upotrebi kada govorimo o modernim automobilima i tehnologijama. Ove ključne stavke za današnje proizvođače automobila zapravo su glavna obilježja Volvo LCP 2000 modela.
LCP ili Light Component Project bio je konceptna studija čiji je glavni cilj bio razvoj automobila za budućnost s minimalnim ekološkim otiskom koji je Volvo Car Corporation predstavio u kasno proljeće 1983. godine, dakle prije čak 30 godina.
Ideja za LCP studiju nastala je 1979. godine dijelom u sklopu studije razvoja električnih automobila koju je Volvo 1976. provodio na čelu s genijalnim inženjerom Rolfom Melldeom te dijelom iz projekta razvoja ultra-laganog malog gradskog automobila nazvanog Ellen. Prema nacrtu projekta, trebalo je napraviti vozljivi prototip budućeg ultra-lakog automobila koji je imao vrlo malo potrošnju goriva dok je istovremeno morao biti vrlo siguran i praktičan za svakodnevnu upotrebu. Rok za dovršenje projekta bio je 2000. godina.
Tim inženjera na čelu s Melldeom imao je na raspolaganju nove materijale i tehnologije koje su već bile u primjeni u tadašnjoj auto industriji dok su mogli koristiti i one koje su tek bile u razvojnoj fazi. LCP trebao je biti dovoljno velik da smjesti barem dvoje ljudi, nije smio premašivati 700 kg dok je maksimalna dozvoljena potrošnja bila ograničena na 4 l/100km. Gotovo nemoguća kombinacija 1979. godine.
Izrađeno je sveukupno četiri automobila od kojih su se svi međusobno razlikovali po nekim manjim tehničkim elementima a prvi su put predstavljeni javnosti na seminaru za zaštitu okoliša u Stockholmu krajem proljeća 1983. godine.



LCP 2000 izgledao je kao automobil, ali vrlo drugačiji automobil od onoga na što su ljudi bili naviknuti. Klinasto oblikovan hatchback s dvoja vrata imao je potpuno ravan stražnji kraj i plastična vrata prtljažnika koja su također služila i kao vrata za stražnja sjedala. Ta su sjedala bila postavljena prema unatrag zbog sigurnosti i bolje iskoristivosti prostora. A iako se ne čini tako, bilo je tu mjesta i za prtljagu. Ako bolje pogledate LCP model, uočiti ćete neke dizajnerske elemente koje je Volvo unio u svoje proizvodne modele nekih tri godine kasnije, točnije u Volvo 480 model.
LCP modeli bili su opremljeni posebno projektiranim transverzalnim turbo-dizelskim motorima koji su dolazili u dvije varijante. Oba tipa motora imala su tri cilindra pri čemu je jedan bio 1.3-litrena jedinica sa 50 KS izrađena od laganog magnezija dok je druga bila 1.4-litrena jedinica sa 90 KS izrađena od lijevanog željeza s izolacijom protiv visokih temperatura ali bez sustava hlađenja glava cilindara a za hlađenje se koristilo ulje motora. Taj je potonji agregat mogao koristiti bilo kakvu vrstu ulja, poput recimo ulja repice zbog čega se u autu osjetio ne tako ugodan miris koji je podsjećao na pržene lignje. Ali dobro. Svi LCP modeli imali su prednji pogon te 5-stupanjski ručni mjenjač ili elektronički kontroliran CVT.
Cijeli automobil izrađen je od kombinacije naprednih materijala poput različitih tipova plastike, magnezija i aluminija kako zbog smanjenja mase tako i zbog potencijala recikliranja automobila te buduće dostupnosti takvih materijala. Ono što je posebno zanimljivo jest da su Rolf Mellde i njegov tim inženjera za okvire vrata koristili karbon, tada potpuno nov i neiskušan materijal.
Međutim, tržište tada još nije bilo spremno za 'zeleni' automobil. U to doba, 1983. godine, tržištem su i dalje dominirali konvencionalni automobili a glavne stavke za kupce bile su snaga i performanse, kao što su to i danas za ne tako mali broj kupaca. LCP 2000 ipak je pobudio dosta interesa kao konceptna studija i idejni projekt. Istraživanja ukupne potrošnje energije LCP modela, od sirovih materijala za izradu automobila do proizvodnih procesa i vijeka trajanja vozila do konačnog otpada, kasnije su poslužila kao osnova za strategiju razvoja automobila s naglaskom na zaštitu okoliša Volvo Cars Corporationa ili EPS-a (Environmental Priority Strategies) te kasnijeg uvođenja novih automobila s izjavom o ekološkom otisku, EPI programa (Environmental Product Information) koji je predstavljen 1998. godine.



►►►   Volvo obilježava 30. godišnjicu modela 760

Kupci Volvo automobila tako danas mogu putem EPI-a saznati točno koliko određeni Volvo model utječe na okoliš od procesa proizvodnje, vijeka trajanja do razgradnje. Današnji Volvo automobili proizvedeni su tako da 85 posto automobila može reciklirati a od 2008. godine svi Volvo proizvodni pogoni u Europi koriste isključivo 'zelenu' energiju, tj. napajaju se iz hidroelektrana.
Volvov LCP 2000 model danas je izložen u Volvo muzeju a i dalje je jednako interesantan kao i prije 30 godina, a možda čak i više danas nego tada. To je fizički dokaz naprednog, inovativnog i kreativnog načina razmišljanja koji i danas karakterizira Volvo Cars Corporation i koji se može naći u današnjim Volvo automobilima u svojoj modernoj interpretaciji.

LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #277 на: 14 Јуни 2013, 12:31:06 pm »
Interesno za Volvo :) sepak tezinata e najvazniot faktor za potrosuvaska na vozilata,

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #278 на: 14 Јуни 2013, 12:37:26 pm »
Interesno za Volvo :) sepak tezinata e najvazniot faktor za potrosuvaska na vozilata,

Во град (тргни-застани) - да.

На отворен пат (крузинг) - речиси нерелевантно.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #279 на: 14 Јуни 2013, 12:38:42 pm »
Pa 90% se vozi vo grad ! A i za na otvoreno e vazno. Osnovna fizika.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #280 на: 14 Јуни 2013, 13:14:08 pm »


http://www.carclub.mk/2013/06/14/seat-leon-verde-plug-in-hibrid-od-seat-koj-trosi-samo-1-6-litri-na-100-kilometri/

Leon plug-in hybrid, 1.4 тси со 122 коња и 100-коњски електромотор. Резултат? 1.6 литри на 100 километри.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #281 на: 14 Јуни 2013, 13:17:42 pm »
Opel Ampera odnosno Chevy Volt dobi konkurencija. Ova e seriozno ! btw STOM VW vleguva vo biznisov ke bide interesno. Problem e samo cenata. T.e. nasata inertna vlada sto ne izmisli kako da gi odanocuva diesel i benzincite i da pocne da misli za ekologijata (kako Crna Gora na primer).

Na zapad vo beliot svet odamna lupaat davacki i tie se od godina vo godina povisoki.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #282 на: 14 Јуни 2013, 14:31:14 pm »
Очекував хибрид од 1.6тди (нели Голф имаше некој прототип ??? ) али вака повеќе ми одговара :P

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #283 на: 15 Јуни 2013, 20:36:11 pm »
1.2tsi е помало пакување, а исто (или повеќе) снага од 1.6tdi, па има повеќе место за електриката. Потрошувачката и онака е незначителна.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #284 на: 15 Јуни 2013, 20:53:08 pm »
Баш незначителна, сигурно не е...

И јас очекувам од 1.6тди. Или 1.2 тди секако.