Луге неможам да се објаснувам и да се докажувам, значи од трки и агресивно тргаење сум скршил 3 мењачи, и околу 20 сетови на ламели, корпи и друг лагери, зглобови,не праам муабет што сум ги кинел предниците, сум одпунктирувал држачи, сум кинел штрафови, носачи...
Јас кажувам дека од фабричките 175-65-14 и сеа вие да ставите 205-50-16 и ке се осети и те како разлика...
Еве ке кажам 2 примери, имам другар имаше Астра 1.7ТД од 2001 година, и сеа астрата негова фозеше фабрички 185-65(60)-15 и сеа младо дете зема и стави 215-45-17 напред, и 225-45-17 позади, и што доби
За кратко време цела предница се растропа, колата почна да му троши повеке, и изгуби на забрзување... Пред тоа со 15ките... имаше сила колава, и чкрипеа и гумите и од прва кон втора ке зачкрипеа... и пред да дојде зимскиот период, пак ги враќа обичните бандажи и одма се осеќа она старото забрзување, убаво влечење и чкрипење....
Е сеа друг пример, Земи гума од кола еве нека е 15ка, и земи гума од камион 22,5 и пробај да ги побутеш.... значи без да употребиш сила гумата од кола иде лесно, а за гумата од камион богами ке се помачиш...
Епа другари мој, ете го тој мој пример, што сакам да ви го објаснам... значи со помалата гума полесно се движи колата.