Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1726431 пати)

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #150 на: 17 Март 2011, 14:54:09 pm »
Вчера ги вратив летните назад пошто нели заврши сезоната и како да возам друга кола.
Сега е потрома на поаѓање и сака малку повеќе гас а гумите се 205 55 16 и 225 45 17.

Најзначајно од се што приметив е што зимските сава се потивки од летниве данлоп спорт макс.

Сега на убрзување скоро и да не го слушам моторот од звукот на гумите.

Бев малце и на автопат освен звук на гума поизразено друго не се ни слуша. Изненаден до коска.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34049
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #151 на: 17 Март 2011, 14:59:22 pm »
Ова ти се вика популарно „расфрлање со термити“. Или како вицот: Сум фатил риба со ВОЛКАВО око.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54933
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #152 на: 17 Март 2011, 15:00:01 pm »
И јас вчера си ги ставив летните со алуминиумско бандажче, и планирав да ја измијам и средам колата... и заврна. Ај ќе видам точна прогноза пред да се нафатам ако не друг ден. И сакав да ги напумпам како што треба и да ги испрскам со спреј да светнат. За сликање да е спремна.
Јас имам зимски континентал и се најдоброто нешто на планетава, дефинитивно. Има звук малку поразличен од летните, и на автопат се за нијанса погласни. А летните се Бриџстоун сите што ги возат и на двете коли имам исти. Не се којзнае што, ама многу убаво лежат, многу убаво изгледаат и се тивки колку и да возиш. Баш тоа што ми треба.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34049
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #153 на: 17 Март 2011, 15:03:08 pm »
Какви Бриџстоун Дени?
И за Континентал си во право. На пежото имав TS810. Дефинитивно најдобро нешто на планетава

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54933
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #154 на: 17 Март 2011, 15:06:04 pm »
Какви Бриџстоун Дени?
И за Континентал си во право. На пежото имав TS810. Дефинитивно најдобро нешто на планетава
Bridgestone turanza 195/50/15 си дојдоа фабрички на едната, а 195/60/14 јас ги земав лани за другата зошто веќе ми се свиѓаа од другата. Гумата е мислам најефтиниот бриџстоун. Одлични се. Само 50 ките се многу ниски за мој вкус, и ќе бидат сменети оваа година, само незнам со што. Дали 55ки, или пак 50ки ќе зависи од цената.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #155 на: 17 Март 2011, 15:07:53 pm »
Mozes da se smees do kolku sakas do besvest ,deckoto za tebe go ima pronajdeno trkaloto.
Ако таа цитирната изјава е негова, тогаш дечкото нема основни познавања од физика.
Цитат
Lugeto koi se soglasuvaat so ova mislenje pravat avtomobili od nisto.Znaci "2 fast 4 u" mnozi go so 2 prosta matematika za tebe da ne bide busava.
Ако некој има работилница и е вешт во сечење и заварување на метали и има пари да си дозволи да прави експерименти, тоа никако не значи дека има големи познавања од физика и дека се што ќе изјави во врска со автомобилите треба да се земе здраво за готово.

Така да смири ја топката и наместо да влегуваш во безцелни расправии со луѓето, пробај докажи дека човекот кој го цитираш знае што зборува.

Прво мислам дека човекот не се изразил правилно, т.е. дека нема некои основни познавања од физика затоа што меша вртежен момент со сила. Понатаму, и тоа што сакал да го каже мислам дека ти не си го сватил или не си го разбрал(превел на нашки) правилно...Спомнуваш килограми на осовина, а човекот мисли на нешто друго за кое погрешно се изразил.

Второ тоа што го изјавил е паушална изјава за која во моментов не можам да тврдам колку може да биде точна или неточна занекој конкретен случај. Но дури и да е точна за тој конкретен случај за сите останати случаи ќе биде различна.

Да орбразложиме што сакал да каже со цитатов:
tezina felne je mnogo bitna..
1kg na felni skinut 10kg ispadne u globalu, zbog centrifugalne sile koja je jako bitna, mnogo mu je lakshe da okrene felnu od 4-5 kg nego felnu od 8-10kg
samim tim imace dosta bolje ubrzanje...
Сакал да каже дека ако ја намалиш тежината на тркалото за 1 килограм тоа би му дошло како да ја намалиш тежината на возилото за 10 килограми. Како што кажав тоа е паушална изјава затоа што центрифугалните сили кои ги спомнува односно интертниот момен кој се спротиставува на оската од тркалото зависи од самиот дизајн на тркалото без разлика колку тоа тежи.

Математичкиот модел е лесно да се даде, но практично е неизводлиов да се пресмета. Тоа е двоен интеграл, каде се собираат парцијалните моменти кои се јавуваат за секоја оддалееченост од осовината на тркалото и секој агол за таа оддалеченост. Односно, секој парцијален момент зависи од силите на земјина тежина кои делуваат во точката во која се интегрира помножени со оддалеченоста од осовината помножени со косинус од аголот кој таа точка го формира со центарот на кружницата и дното (допирната точка на тркалото со тлото).

Знам дека не сме на форум за математика и физика(инаку ќе пишев само формула и се ќе беше јасно), но ова го кажав за да можат оние кои не се многу потковани со математика и физика да сватат колку паушално е кажана таа бројка од авторот кој го цитираме. Најубаво тоа би се докажало на динамометар (мериш со челични фелни, па ставаш алуминиумски со исти гуми и пак мериш).

Понатаму, во однос на акселерација, ако земеме дека тоа што авторот го изјавил е точно за некој случај, тогаш во тој случај тежината на фелната ќе игра улога само при многу мали брзини, т.е. до 40-50km/h и кај лесни возила каков што е Свифтот на Рики. Потоа ќе биде мање-више сеедно колку тежат.

Во секој случај, таа теорија може да држи вода. Баш ќе разгледам со какви инерцијални моменти тркалата се спротиставуваат на осовината.
« Последно менување: 17 Март 2011, 15:10:44 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #156 на: 17 Март 2011, 16:54:09 pm »
Riki ima pravo so zgolemuvanje na tezinata na gumite se namaluvaat osteno performansite.Samo 1kg plus pri stavanjeto na guma so podebela dimenzija veke ima opteretuvanje od 10kg na osovinata.
"tezina felne je mnogo bitna..
1kg na felni skinut 10kg ispadne u globalu, zbog centrifugalne sile koja je jako bitna, mnogo mu je lakshe da okrene felnu od 4-5 kg nego felnu od 8-10kg
samim tim imace dosta bolje ubrzanje..."
zbog centrifugalne sile koja je jako bitna, mnogo mu je lakshe da okrene felnu od 4-5 kg nego felnu od 8-10kg
samim tim imace dosta bolje ubrzanje..."
Леле бисеееер. Због ценрифугалне силе а? Бушава физика
Mozes da se smees do kolku sakas do besvest ,deckoto za tebe go ima pronajdeno trkaloto.Lugeto koi se soglasuvaat so ova mislenje pravat avtomobili od nisto.Znaci "2 fast 4 u" mnozi go so 2 prosta matematika za tebe da ne bide busava.Lugeto so koi imam razmenuvano mislenja na mnogu raboti vo vrska so tuning i opsto so avtomobilite vrsat izgradbi i modifikacii na site vidovi avtomobili (nema da gi reklamiram koi se i sto se).Pocnuvaat od karoserija i pravat takvi unikati koi se nagrdauvani na razliciti izlozbi od sekoj aspekt motorizacija,izgled... bas me interesira Albert Anstajn t.e. falanga sto imas ti napraveno od avtomobilizam ili sto ima proizlezeno od tvoi race?
Taka sto ne znam sto go napadjate rikirulz koga covekot e ne vo 100%,vo 1000% pravo !
Tuka zborime za gumi ne za krsenje menjaci i pregoruvanje lameli.Jas ne prokomentirav nisto vo vrska so toa kakov vozac e Riki.Jas covekot ne go poznavam,mojot komentar se odnesuva samo da tezinata na trkaloto (bandazot-felnata i gumata).Se razbira deka so stavanje pogolema dimenzija na trkaloto se zgolemuva nejzinata tezina a od tuka se vlosuvaat performansite.Od estetski aspekt odlicno izgleda koga ke "bapnes" 215 ili 225 ili nesto "jace" ama performansite i potrosuvackata ke bidat na steta na estetikata.Sekogas e najdobar fabarickiot set up,moze so ubavi i polesni bandazi kade povtorno dobivame deka treba da se izgubi (namali) od tezinata na celoto trkalo se razbira dokolku se posakuva podobri performansi.Ne velam isto taka deka ke skines 30hp ama vo golem stepen ke ja usporis kolata.A za Lanserot stavi mu polesni trkala (edno brojce pomali) cisto kako za sporedba nema da ti se veruva kolku ke dobie na peroformansi.Ova ti e so sigurnost od 1 000 000%.Mada imam custvo deka tuka veke navleguvame vo teranje inat i se se sveduva na razgovor na gluvi i zatoa ova ke bide moj posleden post tuka na ovaa tema.Sekoj neka veruva vo toa sto misli deka treba da veruva,jas povtorno ke kazam so bila kakva modifikacija (promena) na fabricniot set up so trkalo cija sto tezina ja nadminauva prethodno postavenata ke se izgubi na performansi i ke se zgolemi potrosuvackata pravoproporcioanlo so tezinata dodadena preku trkaloto.
Вчера ги вратив летните назад пошто нели заврши сезоната и како да возам друга кола.
Сега е потрома на поаѓање и сака малку повеќе гас а гумите се 205 55 16 и 225 45 17.

Најзначајно од се што приметив е што зимските сава се потивки од летниве данлоп спорт макс.

Сега на убрзување скоро и да не го слушам моторот од звукот на гумите.

Бев малце и на автопат освен звук на гума поизразено друго не се ни слуша. Изненаден до коска.




ЗНАЧИ ЕВЕ КОЈ ЈА РАЗБИРА ПРОБЛЕМАТИКА СИ КАЖУВА ЈАСНО И ГЛАСНО... ТОЈ ШТО ИМА ОСЕТ ОСЕЌА СВЕ... БУКВАЛ СВЕ...

Веле, другар значи... пак ке кажам ти неможеш да кажеш каков возач сум, коа и не ме познаваш... а дека имам тешка нога имам... фер ке биде да земеме исти две коли, да ги пробаме, па ке видиме кој е боље возач... а и по ова се познава, коа неможеш да осетиш разлика од 13ки на 15ки...

Ако ми веруваш, од едни 195-50-15 до друг бренд на 195-50-15 ја осеќам разликата....

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10929
  • 430i
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #157 на: 17 Март 2011, 17:06:22 pm »
Еве бе Рики и јас јасно и гласно кажувам дека НЕМА разлика. Вчера ги мењав гумите. И нема разлика. Ти и тие што имаат осет бидете убедени во своето, јас и овие теоретичариве ќе бидеме убедени во спротивното и тоа е тоа.
Може да го вратиме муабетот на квалитет на гуми, димензии.... и да баталиме муабетов пошто очигледно не може да се објасниме и сватиме.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #158 на: 17 Март 2011, 17:51:11 pm »
Ok, ама физичарите и теоричарите го докажале ова што го викам и јас... А вие сте на спотивната страна :)

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #159 на: 17 Март 2011, 18:15:23 pm »
Mozes da se smees do kolku sakas do besvest ,deckoto za tebe go ima pronajdeno trkaloto.
Ако таа цитирната изјава е негова, тогаш дечкото нема основни познавања од физика.
Цитат
Lugeto koi se soglasuvaat so ova mislenje pravat avtomobili od nisto.Znaci "2 fast 4 u" mnozi go so 2 prosta matematika za tebe da ne bide busava.
Ако некој има работилница и е вешт во сечење и заварување на метали и има пари да си дозволи да прави експерименти, тоа никако не значи дека има големи познавања од физика и дека се што ќе изјави во врска со автомобилите треба да се земе здраво за готово.

Така да смири ја топката и наместо да влегуваш во безцелни расправии со луѓето, пробај докажи дека човекот кој го цитираш знае што зборува.

Прво мислам дека човекот не се изразил правилно, т.е. дека нема некои основни познавања од физика затоа што меша вртежен момент со сила. Понатаму, и тоа што сакал да го каже мислам дека ти не си го сватил или не си го разбрал(превел на нашки) правилно...Спомнуваш килограми на осовина, а човекот мисли на нешто друго за кое погрешно се изразил.

Второ тоа што го изјавил е паушална изјава за која во моментов не можам да тврдам колку може да биде точна или неточна занекој конкретен случај. Но дури и да е точна за тој конкретен случај за сите останати случаи ќе биде различна.

Да орбразложиме што сакал да каже со цитатов:
tezina felne je mnogo bitna..
1kg na felni skinut 10kg ispadne u globalu, zbog centrifugalne sile koja je jako bitna, mnogo mu je lakshe da okrene felnu od 4-5 kg nego felnu od 8-10kg
samim tim imace dosta bolje ubrzanje...
Сакал да каже дека ако ја намалиш тежината на тркалото за 1 килограм тоа би му дошло како да ја намалиш тежината на возилото за 10 килограми. Како што кажав тоа е паушална изјава затоа што центрифугалните сили кои ги спомнува односно интертниот момен кој се спротиставува на оската од тркалото зависи од самиот дизајн на тркалото без разлика колку тоа тежи.

Математичкиот модел е лесно да се даде, но практично е неизводлиов да се пресмета. Тоа е двоен интеграл, каде се собираат парцијалните моменти кои се јавуваат за секоја оддалееченост од осовината на тркалото и секој агол за таа оддалеченост. Односно, секој парцијален момент зависи од силите на земјина тежина кои делуваат во точката во која се интегрира помножени со оддалеченоста од осовината помножени со косинус од аголот кој таа точка го формира со центарот на кружницата и дното (допирната точка на тркалото со тлото).

Знам дека не сме на форум за математика и физика(инаку ќе пишев само формула и се ќе беше јасно), но ова го кажав за да можат оние кои не се многу потковани со математика и физика да сватат колку паушално е кажана таа бројка од авторот кој го цитираме. Најубаво тоа би се докажало на динамометар (мериш со челични фелни, па ставаш алуминиумски со исти гуми и пак мериш).

Понатаму, во однос на акселерација, ако земеме дека тоа што авторот го изјавил е точно за некој случај, тогаш во тој случај тежината на фелната ќе игра улога само при многу мали брзини, т.е. до 40-50km/h и кај лесни возила каков што е Свифтот на Рики. Потоа ќе биде мање-више сеедно колку тежат.

Во секој случај, таа теорија може да држи вода. Баш ќе разгледам со какви инерцијални моменти тркалата се спротиставуваат на осовината.
Rekov deka nema da komentiram na temava ama gojdo morav.Momcite koi gi citiram se najdobrite poznavaci na avtomobili vo Srbija i Hrvatska.Patem se moi prijateli i cesto pati razmenuvame mislenja.Tolku strucni luge tvrdam deka nema vo Makedonija.Jas zedov eden citat od eden od niv.Za tvoja informacija imaat poznavanje i od limarija i isklucitelno poznavanje od mehanika.Da ja imaa tvojata mazda vo nivni race do sega ke imase preku 200hp.Pari nemaat Bog znae kolku te kolku sto mislis ti.Ne znam kako poinaku da vi dokazam sekoj so svoj pamet eve jas i Riki mislime kako sto mislat i tie vie mislite poinaku ...sto da kazam ete matematicki presmetuvaj te i teraj te si po svoe.I jas kako vas na pocetok "terav inat" i objasnuvav nekoi laicki logiki toa e.Nema raspravii sekoj neka si tera po svoe

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #160 на: 17 Март 2011, 18:24:12 pm »
Ford ST...  ГОЛЕМ РЕСПЕКТ ЗА ТЕБЕ И ТВОЕТО РАЗБИРАЊЕ ВО ОВААА ТЕМА.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10929
  • 430i
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #161 на: 17 Март 2011, 19:55:18 pm »
Да, и јас се откажував пар пати од одредени теми пошто неможеш да се објасниш со секого.
Ќе го пишам ова уште  еднаш, за последен пат.

Проблематикава со гумиве и димензиите ме мачеше на факултет (МФС, Моторни Возила).
Земав семинарска да правам за конкретен модел, односно школскиот автомобил на факултет, Сеат Толедо. Кога ја побарав темата проф. Драги Данев, сега во пензија, поранешен декан на МФС и ректор на УКИМ, ме праша, а што сакаш да докажеш, и јас нормално со убедувањата кои вие ги наведувате.
Пресметки, графици, формули, слики и на крај....МУДА.
Му велам на проф. абе нема разлика во пресметкиве, а тој ми одговори, е добро де знам јас, сакав ти да се убедиш. Постојат инерцијални сили заради поголемиот дијаметар на фелната, но тие се занемарливи и бараат бодлабока анализа. Реално не се осеќаат. Оптередувањата ќе ги зголемиш ако избегаш од фабрички декларираното.
Фала професоре, дај друга тема.
 

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #162 на: 17 Март 2011, 20:37:35 pm »
@fordST

Секоја чест за твоите пријатели. Само ако некој прокоментира нешто за нивните изјави не мораш тоа лично да го сватиш и да се внесеш во одбранбен мод. Ние овде само дискутираме. Тоа што некој нема да се согласи со тебе или твоите пријатели не значи дека тера инает, туку значи дека има сопствено мислење исто како и тебе и нив. Ако мислиш дека нечие мислење не држи вода, можеш тоа аргументирано(факти, докази и логички објаснувања) да го образложиш, како што јас образложив неколку работи на темава.

Елем, пренеси им големи поздрави на твоите пријатели од сите нас овде. Покани ги да земат учество на форумов, ќе бидат добредојдени и најтопло примени и мислам дека ќе можеме да се разбереме. Па со себап ќе продискутираме на оваа и многу други теми.

Патем можеби ќе научам како се вадат преку 200 коњи од мојава Мазда со инвестиција од неколку стотини евра, иако јас ќе бев многу задоволен и со 10-15% поголема снага во цел опсег на вртежи.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #163 на: 17 Март 2011, 22:45:02 pm »
no comment !
« Последно менување: 17 Март 2011, 22:48:21 pm ford ST »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20612
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #164 на: 17 Март 2011, 22:50:52 pm »
ЗНАЧИ ЕВЕ КОЈ ЈА РАЗБИРА ПРОБЛЕМАТИКА СИ КАЖУВА ЈАСНО И ГЛАСНО... ТОЈ ШТО ИМА ОСЕТ ОСЕЌА СВЕ... БУКВАЛ СВЕ...

Веле, другар значи... пак ке кажам ти неможеш да кажеш каков возач сум, коа и не ме познаваш... а дека имам тешка нога имам... фер ке биде да земеме исти две коли, да ги пробаме, па ке видиме кој е боље возач... а и по ова се познава, коа неможеш да осетиш разлика од 13ки на 15ки...

Ако ми веруваш, од едни 195-50-15 до друг бренд на 195-50-15 ја осеќам разликата....

Еве значи Рики, и од мене едно „Значи...“ ... Јас не реков дека си лош возач, баш поради тоа што не знам каков возач си... Коа ќе те запознаам, и да влезам со тебе у кола, тогаш ќе можам да извлечам заклучок. Јас само реков, дека за мене не е вистински возач тој што крши мењачи и кине гуми за к*р кејф, и некако тоа те пецна, пошто се најде погоден од тој момент... Значи влијае врз тебе, и си се осетил навреден. Јас лично НЕМАМ ама баш никакво мислење за тебе, пошто најискрено, што ќе ми е... Си иам доволно ствари у животов на кои треба да мислам, така да... Не припаѓаш у тоа множество :)

Друг пат прочитај малце што пишува... Или тебе ти одговара да кажеш дека не сум осетил разлика од 13ки на 15ки, чисто онака за да си се оправдаш себеси, а читко е напишано каква разлика придонела таа промена. Далеку од тоа дека „не можам да осетам разлика“... Па следеќи пут, отвори троа очите, па пиши што ти лежи на душа...

@ford ST: Не мораш да вратиш на постов, пошто се пишмани од учество у темава, ама еве еден „риплај“ за тебе :)
Јас се кладам у постоењето на универзумов, дека откако турив 17ки, наместо фабричките 16ки, Лансерот ми е сосема друга кола... И тоа у секој можен позитивен смисол. Не ми влијае негативно на потрошња, покомотен е, потивок е, а богами и поубаво лежи и држи пат. И ова ти го гарантирам со живот, не у проценти. Па сеа, ко што рече ти, може да се натегаме колку сакаш, ама и ова јас што го зборам се факти, не се измишљотини, пошто едноставно измишљотини не ми се у интерес.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.