Како тоа јас не осеќам разлика кога возам со 195-65-15 и 225-45-17?
Најверојатно до тебе е проблемот. Јас осеќам разлика од една до друга 195/65R15, како и разлика со истата гума но различно напумпана. И тоа во мекост на вожњата, стабилност и бучава.
Како тоа јас не осеќам разлика кога возам со 195-65-15 и 225-45-17?
Најверојатно до тебе е проблемот. Јас осеќам разлика од една до друга 195/65R15, како и разлика со истата гума но различно напумпана. И тоа во мекост на вожњата, стабилност и бучава.
Ете до сеа gOJDO и chlink ја приметуваат истата разлика, што ја приметувам и јас... па така да... тие што не приметуваат разлика ги замолувам, веке да не пишуваат на оваа тема, бидејки џабе прават тензии...
Значи сите се шофери, ама има разлика од шофер до шофер...
Ајде сега вака, полека, од почеток.
Не треба да си експерт, доктор на науки или професионален тркач за да можеш да правиш разлика од гума до гума, напумпаност или издишаност, мекост/тврдост, стабилност итн.
Разлика има, ДА, ама колкава е разликата? 0,02секунди на спринт? Нели правиме муабет за современ автомобил или беше Лада или Југо некое во прашање?
Втора работа, Рики не е тој што треба да каже дали некој треба или не треба да пишува свое мислење на зададена тема од која самиот избегал. За тоа има администратори.
Незнам кој прави тензија, јас се трудам да правам конструктивен муабет, не кафански муабет.
Верувај 300-400000 километри не прават шофер, прават искусен шофер. Колку километри има поминато Кико, шампионот во картинг? Да не има 2 миљона?
Јас не наведувам колку имам поминато, ирелевантно е, не се мавам во гради што све имам возено, но ако сака некој може да му споделам искуство.
На креј краева и студирав тоа и правев влечна пресметка проф. Данев, за да можам да ТВРДАМ дека не е толку голема разликата колку што ја пумпате.
А нели пошто ја се осеќа разликата: кога ги правеше мерењата?, сабајле или навечер, беше поладно или потопло, иста беше густината на воздухот или не, имаше магла или не, со истиот филтер за воздух ги правеше или беше малку запрљан едниот пат, хируршки прецизно ја изведе промената на брзини 2-та пати? Да продолжам да вадам фактори за 0,03 секунди?
Како тоа јас не осеќам разлика кога возам со 195-65-15 и 225-45-17?
Најверојатно до тебе е проблемот. Јас осеќам разлика од една до друга 195/65R15, како и разлика со истата гума но различно напумпана. И тоа во мекост на вожњата, стабилност и бучава.
Ете до сеа gOJDO и chlink ја приметуваат истата разлика, што ја приметувам и јас... па така да... тие што не приметуваат разлика ги замолувам, веке да не пишуваат на оваа тема, бидејки џабе прават тензии...
Значи сите се шофери, ама има разлика од шофер до шофер...
Има разлика.
1. ни приближно голема за да воопшто се спомене.
2. ни приближно мала за да речеме дека ја нема.
Затоа се дебатира. Екстремно мала разлика која неможе да речеме дека не постои.
Фала Дени што ја разбираш проблематиката.
Трета работа, темата ја отвори дечкото барајќи совет и го насочивте во сосема погрешен правец, инсистирајќи на нешто што воопшто не е наменето за тој тип на автомобил. Последиците може да бидат огромни. Погледнете го скриншотот од Велештрумф.
Инсистирате на нешто што не влегува во рамки на фабрички дозволено. Да супер е гумата што ја форсирате 195-45-15, ама треба да ја спушти колата и да прави рекалибрација на брзинометарот и километражникот. И плус еве и тоа ќе го наведам, трпи оптоварување подвозјето? Зошто? Ако си само шофер веројатно нема да знаеш, но кај таа димензија е помал Rd на тркалото, односно дијаметарот на оптоварено тркало. Е тоа игра ГОЛЕМА улога во оптоварувањата на подвозјето.
Не правам тензија, само пробувам да објаснам некои работи.