чекај ти имаш ставено радилица,клипњачи и клипови од друг мотор со помал од и затоа си ги крател цилиндрите за да може да оди клипот до самиот раб на цилиндарот
не, нема помал од, има поголем од... да повторам, постарите мотори на сузуки имаат голем празен простор помеѓу крајот на кревањето на клипот до ивицата од цилиндарот. со модификацијата на промена на радилица и со кратењето на деклата од 11 милиметри тоа е донесено буквално на 0 да се крева клипот... тоа беше поентата да се добие, тоа и го добивме... ај да не дробам повеке за тоа, ке го натерам мехатроника да направи еден камбек на форумов и ке објасни се како и зашто... сепак е даааалеку постручен од мене...
слободно може да се каже дека уживам во репарацијава на моторов учејки од него... не дека не с еразбирам,а до толку во детали не сум стручен... она на што сите ние како мајсторчиња и стручњаци во автомобилизмот паѓаме се стручните пресметки, затоа што немаме школска припрема за истото... да, ке направиш нешто што веке некој го направил, можеби и една до две лични идеи ке вградиш-имплементираш во проектот притоа за ефектот од нив иако си 100% сигурен, сепак го чекаш крајотза да видиш дали ке биде успешно она што си го измислил... но да земеш од корен да направиш нешто ново а притоа да предевидиш однапред на што ке запнеш и што треба да пазиш... е за тоа треба стручност подгреана на дебело искуство...
кога завршивме со склапање на машината на мехатроника коментарот денес беше следен:
ајде да го збрчиме, ке запали финално од трета... затоа и клипот е пишан ТРЕТА МАЈКА, зато стварно повлече и запали од трета.. прво беше само празно верглање, второ беше верглање па запали 2-3 секунди и изгасна, а од трета мајка запали и почна да прима...