Автор Тема: Репарација на едно старо сузуки 750-ка  (Прочитано 43072 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #45 на: 29 Мај 2012, 21:35:12 pm »
радилица:


радилица со мењач:


картерот одоздола:


првата модификација на радилица:


втората модификација на радилица:


трета модификација на радилица:


деклата на место поставена:


од друг агол деклата:


од трет агол деклата...  ;D ;D


фарбаниот рам:


заварување на ауспуси:

малку сум како кит на суво, ама апаратот така прави, не сум јас крив шт имам околу 150 кила...  ;D ;D


имав уште слики ама некако ми исчезнаа... имав и со глава и со брегасти и тоа.. ке ги најдам, и ке ги закачам
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #46 на: 31 Мај 2012, 20:23:35 pm »
денес го шкрапнавме и тоа е тоа... преде како новородено маче... срањето што сега излезе е дека не полни струја... јазк... ексик нека е, се уморив од средување... ај утре уште тоа и да видиме дали ке му биде последно и тоа или уште нешто ке треба да му се прави... доста е веке... канали за маслото биле екцентрични, оттекот бил екцентричен, карбураторите прво се затнале па сега течат и така речено преку онак џуниор ми дојде од некои ситници, ама како и да е денес више му го видов крајот со оправање... ги комплетирав и маските и резервоерот си дојде на место., штелки на карбураторите бла бла бла... утре да ја средиме и струјата и тоа ке да е тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #47 на: 31 Мај 2012, 20:52:25 pm »
И сакаш да кажеш дека сабота/недела ќе ме свртиш кругче а јас пиво ќе донесам? :) :) :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #48 на: 31 Мај 2012, 21:09:05 pm »
И сакаш да кажеш дека сабота/недела ќе ме свртиш кругче а јас пиво ќе донесам? :) :) :)
баш така... ако се биде ок... да се надеваме...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #49 на: 02 Јуни 2012, 00:28:00 am »
и ете... мораше модус да се прави... се востанови дека поради сите модификации што се правени, усисната брегаста прима масло под притисок, ама неможе да го врати назад, а пак издувната брегаста има каде да врати ама не прима масло. и модусот мора да се направи. самите штопни на самите брегасти служат за појаките машини да се приклучат на тоа место ладилници за масло. вадење јас штопните, прво кај еден пријател во гаража му собрав малку бакарна цевка ф6 и 4 приклучоци за нејзе. после со штопните и приклучоците на дреар да ми ги дупне и обработи штопните со навој според приклучокот за цевките...

додека он тоа го обработуваше, јас трк до првата продавница и купив цуцли за испуштање воздух на кочници. имав срека и најдов цуцли кои се под агол од 45 степени, топ комбинавција. лагерчето и федерот во улога на неповратен вентил отидоа во аут, проширив со бормашина и добив убав проток. ја дупнав главата на 4-те нај ниски точки кај брегастите, нарежав навој ги метнав цуцлите со бакарни шајбни, ги споив со ГУМЕНО ЦРЕВО и стеги и со тоа го добив одливниот канал од усисната во издувната брегаста.

во меѓувреме стигнаа и штопните, па и нив ги наместив и со тоа го добив и подмачкувањето во издувната брегаста. еве како тоа изгледа сега.



после неколку теста, излезе дека и овој дел од мојот проект е комплетно успешен, иако неколку “упатени“ ми рекоа дека нема да успее, затоа што притисокот ово оно бла бла бла... јас бре луге сум по професионална струка парно греачи работам токму тоа, притисоци и протоци... јасно е ко ден дека пумпата бутка со одреден притисок и на некои канали ако се запре, на другите на кои има проток, притисокот и протокот ке се зголемат.

и така... ја метнав налепницава на моторот:


па го запалив иако сеуште не сум го решил проблемот со тоа што не ми полни струја (реглерот е нај веројатно во аут) и со ненаштеловани карбуратори, затоа и рика 2500 rpm а за тоа ке треба кај пешич да идам, седнав на него, го запалив и му ја удрив првата тест вожња, а другар ми беше љубезен да го извади мобилниот и да ме снима:



идеше до 7000 обртаи, го свирнав накај 180 и мислам дека машината е ок... да се доштелова, и ке цепи бајаги... деновиве и за гуми треба да средам, па заедно со се гумите и штелката и хладњакот за масло што треба да му го довградам ке идам на тест вожња за максимална брзина... за тоа ке треба да имам пратња од побрза кола, а тука ми е се разбира мехатроника и неговото пимпано волво... за некој ден ке турам слики и од хладњачето довградено...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #50 на: 02 Јуни 2012, 00:34:53 am »
сервисов на мехатроника е карши сервис за ауспуси флојд?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #51 на: 02 Јуни 2012, 00:55:47 am »
сервисов на мехатроника е карши сервис за ауспуси флојд?
јап..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #52 на: 02 Јуни 2012, 01:01:00 am »
браво конечно го провозе :) после толку заебанции

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #53 на: 02 Јуни 2012, 01:03:30 am »
браво конечно го провозе :) после толку заебанции

и ја така викам.. конечно... финтата е дека премногу модификации му направив... а има и уште за доправување... ако би ме прашал некој, веројатно никогаш повторно не би се нафатил да правам вакви модификации.. не не... цели 10 дена посветеност од 3-ца луге... а ке јаде уште едно 5 минимум... во америка одма тоа го калкулираат на овој начин:

1 човек просечно 12 саати.. по 3 човека тоа е 36 саати по 15 дена тоа се околу 550 работни саати... помножи ти со 30-40 долари саат и ке добиеш 19.250 долари (по средна вредност од 35 долари саат) само цена на раб. рака за пимпање... а делови а материјали? затоа кастм машините се скапи без оглед дали е тоа мотор, кола, камион или било што...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #54 на: 02 Јуни 2012, 01:06:13 am »
тоа секогаш е така ама сеа коа си се фатил на орото ќе го тераш :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #55 на: 02 Јуни 2012, 01:08:24 am »
тоа секогаш е така ама сеа коа си се фатил на орото ќе го тераш :)
а..ке го доиграм тоа дефинитивно... ама на второто не се фаќам... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #56 на: 02 Јуни 2012, 04:45:48 am »
Кој кеф е само вака кога ке дочекаш да го провозиш !
Секоја чест за сработеното !

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14050
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #57 на: 02 Јуни 2012, 13:58:40 pm »
Браво бе канич :D Алал ти вера!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #58 на: 02 Јуни 2012, 18:05:16 pm »
фала о мај лорд хахах ;D

струјата средена денес... поради несноси и не подносливи болки од еден заебан зуб, денес прекинав со работење...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #59 на: 02 Јуни 2012, 18:09:11 pm »
проработе а...ТОП