Автор Тема: Репарација на едно старо сузуки 750-ка  (Прочитано 41801 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #15 на: 24 Мај 2012, 00:05:24 am »
фала на сите... не правам реставрација туку репарација.. сакам да го вратам во првобитна верзија како пред точно 30 години што е произведен, а тоа воопшто не ми е тешко, бидејки освен на машината на ништо друго нема направено никаква модификација...

значи да продолжам, баравте подобри слики малку... е па бујрум, денес со вкупно 14 саати безпрестан работа (за денес е таа бројка) стигнав до ова:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


значи имам 32 коња повеке од оригиналната снага, извадени од постоечката машина и тоа така што деклата е симната за 11 милиметри. денес и ланчето го смаливме за 1,5 забец, радилица, клипови и вентили се од KAWASAKI GPZ GSX и така е добиена снагата од 750 кубика и 138 коња. оригиналниот е 106 коња. компресиај му е негде околу 11 и нешто, што се покажа малку како проблем за алансерот, ама мал проблем е, не е ништо очајно, а проблемот е затоа што оригиналниот мотор има компресија од 8,8 бари значи околу 3 бари повеке, што не е за потценување...



на следново видео, ке можете само да слушнете, нема да можете да гледате пошто под мишка држев резервоар, со левата рака цревото а со десната мобилниот, сакав да го овековечам првото палење на зверов после 6 години лежење...

ај на здравје... пресрекен сум... го изгасив мобилниот и почнав до таван да рипам од среќа... НЕМОЖАМ ДА ВИ ГО ОПИШАМ ЧУСТВОТО... необјасниво е... 10 минути ми требаше да се соземам... како да ви го опишам моментот кога после 24 саати работа и комплетно ментално и психичко внесување во работата на машина стара 30 години ке ви запали без никаков проблем...


идемо даље со објаснување...

е сега... ради кратењето на деклата, еден канал за масло зирнал надвор... од него почна да тече. го средивме и тоа веднаш... ама, од 4 карбуратори 3 протекоа, иако го отварав и ги чистев и пак стегав... тоа ке биде петок, зашто утре сум на пат. значи кога се тоа ке го средам, ке направам еден убав клип со поглед како изгледа запален и туража... после клипов мајсторов го запали уште еднаш го остави да призагрее и му акна пуна гас... огин излезе од цевките.. значи ке мора да идема малку на раније палење и тоа исклучиво на усисна брегаста... значи пак растурање до глава и поместување на брегастите за 1 степен назад.

И еден Акрапович на крај за да заличи и да добие звукче :)
два требаат... ама нема витамини моментално ни за еден... затоа ке се комбинира нешто...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #16 на: 24 Мај 2012, 00:16:26 am »
онак не е многу глаата спуштена 11мм,да не е 1.1мм случајно

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #17 на: 24 Мај 2012, 00:27:30 am »
онак не е многу глаата спуштена 11мм,да не е 1.1мм случајно

не друже... не е 1.1 туку баш 11 милиметри... едно ипол ребро од ребрата за ладење што се.... и не е главата туку е деклата спуштена... многу луге мешаат глава и декла... не е тоа едно исто... глава си е глава а декла си е декла. главата се стега на деклата а деклата се стега на носачот на радилица... деклата и носачот на радилица заедно се викаат блок. ова го пишав намерно овака буквално опишано за да сватат луѓето на грешката што 99% од оние што го уотребуваат зборот “декла“ постојано ја повторуваат и зборат за еден дел а мислат на друг... нај страшно е што мноооогу механичари ја прават грешката и таа пермутација на зборовите уствари доаѓа токму од нив, а нормално човек, на кој автомеханиката му е шпанско село, кога мајсторот ке му каже декла за глава на мотор, он така си ја завикува, мислејки дека употребува стручен термин...

значи уште еднаш... декла е едно, глава на мотор е друго, а и двете се употребуваат на иста машина... сори за напорноста моја...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #18 на: 24 Мај 2012, 00:34:17 am »
нема гајле,иначе нели е многу тоа 11мм вишок од ГМТ на клипот

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #19 на: 24 Мај 2012, 00:34:47 am »
WOW! Немам зборови, секоја чест! И звукот е фантастичен!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #20 на: 24 Мај 2012, 00:41:30 am »
нема гајле,иначе нели е многу тоа 11мм вишок од ГМТ на клипот

па така се добива снагата т.е. коњажата. да те потсетам дека тоа е машина од пред 30 години. со промена на радилицата, клиповите, клипњачите и скратувањето од 11 милиметри се доби снагата која денес се пимпа на гсикс машините на кавасаки. тоа се парамтери земени токму од таа машина а и деловите што ги набројав се од таа машина. недај боже да ми отиде летечи лагер на пример, радилицата со контра теговите врти на едвај 2,5 милиметри од носачите. бајаги поголема е, со едно стискање има да ми експлодира под гас... самоима уште една работа, во тоа време машинитге се правени од чист лиен челик, и токму тоа е она кое уствари ја прави машинава да биде уникатно добра, за разлика од новите мешини.. дааалеку по трајна е и шансата да ми “експлодира под гас“ е 1 према 10.000 во однос на денешните... значи на кога 10.000 нови гсикс машини ке експлодираат тогаш и мојата ке експлодира како 10.001-ва...

морам да кажам нешто.. оваа модификација на машината, значи чисто модификацијата, кратењето и пресметките е комплетен проект на членот наш од форумов, т.е. членот МЕХАТРОНИКА... алал да му е на пресметките извршени, на стручноста што ја има... сепак човекот е инжинер и 20 години работи механика...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #21 на: 24 Мај 2012, 00:45:33 am »
чекај ти имаш ставено радилица,клипњачи и клипови од друг мотор со помал од и затоа си ги крател цилиндрите за да може да оди клипот до самиот раб на цилиндарот

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #22 на: 24 Мај 2012, 00:51:18 am »
чекај ти имаш ставено радилица,клипњачи и клипови од друг мотор со помал од и затоа си ги крател цилиндрите за да може да оди клипот до самиот раб на цилиндарот
не, нема помал од, има поголем од... да повторам, постарите мотори на сузуки имаат голем празен простор помеѓу крајот на кревањето на клипот до ивицата од цилиндарот. со модификацијата на промена на радилица и со кратењето на деклата од 11 милиметри тоа е донесено буквално на 0 да се крева клипот... тоа беше поентата да се добие, тоа и го добивме... ај да не дробам повеке за тоа, ке го натерам мехатроника да направи еден камбек на форумов и ке објасни се како и зашто... сепак е даааалеку постручен од мене...

слободно може да се каже дека уживам во репарацијава на моторов учејки од него... не дека не с еразбирам,а до толку во детали не сум стручен... она на што сите ние како мајсторчиња и стручњаци во автомобилизмот паѓаме се стручните пресметки, затоа што немаме школска припрема за истото... да, ке направиш нешто што веке некој го направил, можеби и една до две лични идеи ке вградиш-имплементираш во проектот притоа за ефектот од нив иако си 100% сигурен, сепак го чекаш крајотза да видиш дали ке биде успешно она што си го измислил...  но да земеш од корен да направиш нешто ново а притоа да предевидиш однапред на што ке запнеш и што треба да пазиш... е за тоа треба стручност подгреана на дебело искуство...

кога завршивме со склапање на машината на мехатроника коментарот денес беше следен:
ајде да го збрчиме, ке запали финално од трета... затоа и клипот е пишан ТРЕТА МАЈКА, зато стварно повлече и запали од трета.. прво беше само празно верглање, второ беше верглање па запали 2-3 секунди и изгасна, а од трета мајка запали и почна да прима...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #23 на: 24 Мај 2012, 01:56:46 am »
Не го терај стандард препрај го малце... демоде е ептен...

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #24 на: 24 Мај 2012, 13:15:20 pm »
Со среќа репарацијата ;)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #25 на: 24 Мај 2012, 14:29:39 pm »
Онак по постовиве се гледа дека си возбуден друже. Одлично терате само напред!
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #26 на: 24 Мај 2012, 21:39:48 pm »
Не го терај стандард препрај го малце... демоде е ептен...
немам намера да терам помодарство. токму тоа е поентата, да го вратам во првобитна состојба, а како што оваа година му навршуваат 30 години од производство, ке иде овој мотор на легализација на олдтајмер... а тоа нема да може да се добие ако се прават промени во изгледот кои ионака не сакам да ги направам. јас уствари уживам во олдтајмери, фабрика направила на времето нешто и ти сега имаш задача да го обновиш истото. ене баш како дечково на соседнава тема што му прави “подмладување“ на томос а3... и јас го правам истото со тоа што наместо моторче популарно од екс ју, јас го правам истото на едно моториште од светски бренд т.е. сузуки.

да не ме разберете погрешно, не го потценувам трудот на колегата форумски, туку напротив му пружам рака за работата, пошто темелно ја фаќа т.е. од корен и се внесува во нешто за што повекето луге одстрана што гледаат (не мислев на форумов) ке речат само браво. но, да напоменам вистинското уживање допрва доаѓа. откако ке финишираш и ке го ставиш во функција, тогаш почнува вистинскиото терање кеиф.

така ли е колега форумски т.е. NetvorkX? ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Untak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 305
  • sLowRider
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #27 на: 25 Мај 2012, 00:40:16 am »
Одличен проект, само да добијам шанса и јас почнувам еден ваков, т.е. ќе имав веќе почнато да не ме отпишуваа сите кога ќе спомнев мотор.. едно прашање, за колку го набави моторчето? Да знам отприлика колку ќе ме чини фаза бр.1 за еден ваков проект.. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #28 на: 25 Мај 2012, 09:07:39 am »
Одличен проект, само да добијам шанса и јас почнувам еден ваков, т.е. ќе имав веќе почнато да не ме отпишуваа сите кога ќе спомнев мотор.. едно прашање, за колку го набави моторчето? Да знам отприлика колку ќе ме чини фаза бр.1 за еден ваков проект.. :)

пријателе... набавка на ваков мотор (не е баш моторче) е ствар на моментална понуда од она што го има на пазарот, башка треба да чекаш за да се појави и на крајот е моќноста и способноста на твојот пазар и пазарење. ова го напишав вака затоа што набавката на вакво нешто е варијабилна работа и премногу различна од случај до случај. може значи да биде од безпари до 2500 евра, се зависи што ке купиш и колку ке се испазариш. ваквите вредности различни луге на различен начин ги вреднуваат. секако многу зависи и нивото на сочуваност.

мојот пазар беше компензација за одработување на нешто друго. неможам да ја кажам вредноста вистинска затоа што неможам да го проценам баш прецизно, но есапот ми вели одприлика околу 600 евра со се зафатот да се среди машината, плус јас си доплатив за дихтунзи нови. од тука натака секоја инвестиција иде од кај мене од џеб а колку ке испадне на крај, можеби ке срачунам ако некој праша, па ке напишам. ама до тогаш има време, финансиите се проблем за мене овој период како и за повекето луѓе во државава...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #29 на: 25 Мај 2012, 09:25:58 am »
Браво Онак, секоја чест за потфатов. Никакво преправање, оригинална состојба е права ствар...