Автор Тема: DOWNSIZING  (Прочитано 17568 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #75 на: 05 Април 2012, 21:26:49 pm »
@Nume I porano sum rekol i sega ce povtoram - vo kompakt klasata za mene Golf e br. 1, medjutoa ovde za drugo stanuva zbor.
[/quote]

da de te razbiram nego deka bas vw...
 ok  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #76 на: 05 Април 2012, 21:31:24 pm »
Никогаш нит сум рекол ниту ќе речам дека ти го браниш VW, само те прашав за твое мислење околу http://www.automotosvijet.com/index.php/poredjenja-analize/4708-golf-6-test-kvarovi-odrzavanje-iskustva-problemi-turbo-kugla http://forum.carclub.mk/index.php/topic,75.msg194099.html#msg194099 http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=26041#p515201 и за она што предходно го зборевме. Како и да е веќе не е важно после хоштаплерајов.


Во контекст на даунсајзингот, некој ќе промаши некој нема да промаши :) FIAT Не промаши со 1.4 tbi и со 1.8 tbi. Кој знае (мал) мотор да праи - знае! Кој не, ќе научи.. ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #77 на: 05 Април 2012, 21:59:18 pm »
Зипо, сеуште не разбирам зошто толку си се фатил за тоа од АутоМотоСвијет и ВрелеГуме, и уште поважно, зошто би очекувал Карклуб да известува за тест на некој трет магазин, кој што (барем според некои мои објективни гледања) е апсолутно невалиден.

1. Смениле кугла - Во ред. Дали кажува каде и како е возено возилото, по какви патишта и какви дупки? Не. Дали ако ти го опнеш Фокусот во некоја дупка и ради тоа смениш лагер, амортизер или што и да е, тоа значи дека Фокусот е неквалитетен?

2. Смениле турбина заради некаков прекидач на wastegate кој цркнал. На самиот линк што толку упорно го форсираш од форумот некој имаше напишано дека конкретниот проблем со тој дел е решен и дека сега дозволуваат промена само на тој дел наместо на цела турбина. Дали тоа значи дека Голфот е неквалитетен?

Треба да паѓаме во несвест за секоја прича за рикната турбина (или дел од турбина)?

Ми го цитираш муабетот што сум го правел за Опел - зошто? Што од тој муабет е необјективен?

Downsizing е сосем нормален тренд во автомобилската историја. Имаше некој на ВрелеГуме форумот спомнато - до пред 10 години беше сосем нормално од 1.9 литарски TDI да се добиваат 65 коњски сили, па тоа порасна на 90, па на 110 па на 150 - повеќе од дупло коњски сили по литар, ама моторите немаат гајле.

Еве сега има 1.6 TDI со 105 коњски сили. Дали 1.6 TDI (или 1.5 турбодизелот на Рено со 105 коњски сили, или колку и да беше) е пооптеретен од 1.9 со 150?

Да, постојат некакви граници, ама нити јас, нити ти нити било кој друг на форумов реално знае кои се тие и колку еден мотор може да се намали а до каде може да се оди со вадењето сила. Ако може Mitsubishi од 2.0 литарски турбо-бензинец да извади 300 коњски сили (Lancer EVO X), зошто да не може Ford да извади 120 од 1.0-литарски турбо бензинец?

Како и секоја друга технологија, и малолитражните турбо мотори ќе си легнат на брашно.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Re: DOWNSIZING
« Одговори #78 на: 06 Април 2012, 00:49:15 am »
Чек да пишам додека не ми снемало батерија на тел.ов :)
Во текстот јако-бомбастично е наведено дека е сменета турбината и цената на истата.
Наведено е дека не е проблемот во турбината туку во вакум вентилот. Тој може да биде проблем кај било кој турбо мотор ама помпата е кај ТСИ па поинтересно е за читање.
Не е точно дека неможе да се смени само waste-gate-от, туку во сервис е наложено да се коле муштеријата, а возилото и онака е под гаранција, па зошто да не се смени комплет.
Јас го имав тој проблем кај 1.9тди ПД, на 38.000км т.е. после 6-7 год. експлоатација. Проблемот го решив со 40еур за замена на вентилот. Стариот вентил беше буквално скапан (Гарет беше) и во разговор со сервисерот ми беше потенцирано дека страда најмногу заради Лошите Патишта :) преполни со дупки и вода. Без разлика на заштитата долу, влага и вода се собира во долниот дел и скапува вентилот (кога ќе се отвори заштитната пластика долу на моторот, веднаш се гледа позицијата и пристапноста на вентилот).
Почна да титка ова, ве читам утре :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #79 на: 06 Април 2012, 09:41:31 am »
форд го продава веке 1.0 со 125кс а тој со 177 е само тест и којзнае дали ке го има во продажба. Инаку 1.0 125кс со 6 брзински менувач..... милина.

What's it like to drive?
 
Цитат
It makes the lovely deep, smooth, sonorous hum typical of a three-pot, but makes remarkably little of it. Despite the lack of a balancer shaft – the flywheel and front pulley are deliberately unbalanced to achieve the same result – the engine is extremely civilised. No Focus is more refined.
 
There's practically no detectable turbo lag, and such is the low-end torque that the engine easily pulls the long sixth gear. There's a thrust and energy to the power delivery you just don't feel in the regular Focus 1.6.
 
The only downside is the lack of engine braking, partly the result of the engine's very low internal friction (it uses 0W/20 oil). That nose-weight reduction makes the steering more sensitive and the balance more neutral, making this the most agile current-generation Focus so far.
 
All told, the 1.0 EcoBoost-powered Focus is the best all-round car in the current range. As downsized petrol engines are the future of mainstream car powerplants, we can feel pretty good about life.

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/278602/driven_ford_focus_10_ecoboost.html

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #80 на: 06 Април 2012, 15:38:34 pm »
Точно така,мислам дека тој со 177кс нема да го има во продажба
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #81 на: 06 Април 2012, 15:58:02 pm »
More i ovoj so 125 lele lele da go vidam vo fiestice!!!! Meraci nevideni!!!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: DOWNSIZING
« Одговори #82 на: 06 Април 2012, 16:25:59 pm »
нема да го има во фиеста

This engine, whose cylinder block has barely the area of a sheet of A4 paper, arrives first in the Focus because its high-tech gadgetry (variable valve timing, miniature turbo, advanced electronics, direct fuel injection system) would make it expensive for the Fiesta.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #83 на: 06 Април 2012, 17:45:05 pm »
Спремаат колаче некое и за во Фиеста, не се секирај! :D Може и помало од ова!!!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #84 на: 06 Април 2012, 17:48:13 pm »
се шпекулира за 1.0 атмо 80кс како варијанта за фиестата.
А во фокусот ке се исфрлат сите 1.6 атмо варијанти бидејки учествувале во продажбата со многу мали 15%.1.0 екобуст сакаат да биде застапен во голем процент кај фокусот. Ако има навистина таква потрошувачка како што се зборува (7 град, 4-5 на отворено) тогаш ке имаат добра продажба. Инаку цената на 125кс моделот е иста со 95кс 1.6 тдци.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #85 на: 01 Август 2012, 22:25:32 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #86 на: 14 Октомври 2016, 17:26:12 pm »
Имало госпоТ:

Europe's Emissions Crisis Is Causing a Return to Bigger Engines

Tiny engines do great in lab testing, but pollute more in real-world driving. The solution, it seems, is more displacement.

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a31163/europe-car-emissions-gas-diesel-bigger-engines/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #87 на: 14 Октомври 2016, 17:44:47 pm »
Ако ништо друго не успее, пробај употреби логика.

Здравје боже па за некое време ќе откријат алтернативни горива. Каде ли ќе е крајот! Па така ќе може да возат 185кс во Алфа Мито, кој загадува колку Приус. Ау чекај - па веќе возат...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #88 на: 14 Октомври 2016, 18:46:53 pm »
Дали е за ќар? А тоа што Голфот 6 е најефтиниот голф досега? :) До 5ката важеше дека Голфот е најдобар ама е скап, сега веќе не е скап - а е уште подобар од 5ката. А со следната генерација планираат да ја спуштат цената на Голфот уште илјади надолу,

баш се зачитав од почеток и го видов ова.

Дени Голфот 7ка би требало да чини колку Киа Сид според предвидувањево, ама според Porsche кошта 14,990 исто колку и 5ката кога ја нудеа

производителите си го намалуваат трошокот на производство а тоа не е за нас туку за самите тие да остварат поголем профит

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #89 на: 14 Октомври 2016, 19:01:45 pm »
Се сложувам. Целата економија секаде е profit-driven, во случајот на Голф иако е ист голфот по цена како 5ката, сега доаѓа со екран во боја, тач скрин, одличен ентериер и слично. Со други зборови Голф 5 трендлајн не ми фаќаше око воопшто. Од друга страна Голф 7 трендлајн е се што ми треба (со додавање на темпомат и бандажи само) и кога би гледал за мене освен ако не е некоја сјајна понуда би земал Трендлајн.

Заштедата во изработката би рекол дека е 25% во прилог на купувачот, и 75% профит за нив.