Автор Тема: DOWNSIZING  (Прочитано 17582 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #45 на: 22 Март 2012, 19:10:59 pm »
Обртниот момент на поголемиот мотор при обртаи кои се блиску до лер-гас е доста поголем, се` додека не станат ефикасни турбините, (грубо, околу 1800-2000 вртежи. тука се изеначуваат веќе карактеристиките на поголемиот мотор и помалиот - турбото е уствари „зголемување на кубикажа“ на некој начин. на помалиот мотор, има поефикасно турбо, а на поголемиот не толку ефикасно турбо, па имаат исти карактеристики. Мислам дека CR моторот што го има Зеро во Голфот, е опасно динамичен од сам почеток, за разлика од 1.6 тди-то, кој се чуствува дека пр ниски вртежи му фали малку :)  Исто така, бидејќи и 1.6 се 16 вентилски, обртниот момент е подобро распореден низ рангот на вртежи, па лесно се добива впечаток дека „не влече така“ а уствари, влече порамномерно и поубаво. Ние повеќе ги осеќаме наглите промени на момент...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #46 на: 22 Март 2012, 19:38:10 pm »
Што би правеле без Симо не ми е јасно...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #47 на: 22 Март 2012, 19:46:09 pm »
Се тоа е во ред,но без директна споредба каде ке се докажи кое влечи повеќе или помалку,само ке се објаснуваме :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #48 на: 22 Март 2012, 20:43:59 pm »
Јас кажувам од мое искуство, зошто имам бајаги возено ист ко` на зеро, а и имам пробано 1.6 тди на кратко, баш со цел да ја видам разликата во динамиката.


(damn it, сум натепал доскта искуство со vw машиниве, а немам афинититети кон нив) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #49 на: 22 Март 2012, 21:37:03 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:28:36 pm zippo »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #50 на: 22 Март 2012, 22:46:44 pm »
Прашај го Зеро дали е повлечен од продажба. :)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3820
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #51 на: 22 Март 2012, 22:52:04 pm »
На хрватскиот VW форум, сопствениците на 1.4 160кс се шегуваа дека одсега кога се поздравувале колку прсти ќе кренеле, толку мотори имале сменето на возилото :D Имаше некој на кој му беше 3тиот мотор во возилото. Интересно е што проблемот повеќе се појавува во Голф, одколку во Широко, доста повеќе.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #52 на: 22 Март 2012, 22:52:58 pm »
Зипо, иако се „само“ триста кубика, разликите се доста големи, со малку поусовршени процеси се прави доста поекономичен и полесен мотор.  Ај да не зборам за швабите, ќе зборам за Fiat/Alfa дизелите. Со новото Bravо, извадија нови 1.6 jtdм мотори со 105 и 120 кс, како замена за 8 вентилските 1.9 мотори. Јас секогаш би го избрал 1.6 16v jtdm наспрам 1.9 8v со иста снага.. Сега во Giulietta-ta се се` такви даунсајз модели ;) 1.6 дизели 1.4 и 1.8 бензинци - нема бегање ;)

Знаеш, тоа ти е како да споредуваш некој обичен Н/А бензинец 2.0 од пред 20 години со 115кс, и сегашен бензинец 1.6 со отприлика толку или повеќе кс. Нови времиња, нови технологии, само кај турбо машиниве иде малку побрзо тоа... Замисли, новиот мерц 1.6 турбо бензинец, има 147кс и обртен момент од 250nm и тоа од 1250 до 4000 вртежи! Зарем мерцедес ќе направи даунсајз мотор а да не води сметка за издржливоста?
Мислиш дека на овој мотор му фали нешто (gutts) во однос на 2.0 моторот што е кај брат ти во 155-ката, да не кажам кај мене во 166-ката, пошто 166-ката е сумо борач спрема 155-ката на брат ти :) Новата B класа со овој даунсајзиран 1.6 е кај мене дома, ау не да не му фали ништо, има и повеќе :D

Во некоја друга тема кажав, и да повторам пак, инженерите предвидуваат релиабилити до 250.000 или 300.000км (обично во тестни услови, не во реални), речиси за сите модерни возила. Они рачунаат дека ти ќе го смениш аутото после макс. 5 години, и дека ќе купиш ново. Ги боли патка дали некој во МК после ќе го увезе тоа и ќе си крши глава дали треба ремонт да прави или не. ;)

1.6 tdi само ти изгледа дека се мачи, има порамномерен обртен момент во однос на 1.9тди, кој добива ефект на клоца во г`с таму кај 1700 па до 3300-400 вртежи, а посел тоа умира.. 1.6 тди нема таков "kick", туку од 1.200-300 влече рамномерно до 4000 круга, а провери ги меѓузабрзувањата, ќе те изненади 1.6 :)

Downsizing-от е добар, и со години наназад е докажано тоа :)

За VW 1.4 biturbo моторот не знам многу, не го коментирам. Има 1.4 мултиер со 170кс во giulietta, ако сакаш за тој за збориме :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: Re: DOWNSIZING
« Одговори #53 на: 22 Март 2012, 23:12:43 pm »
Целта на 1.6 не е да не се мачи туку да биде поекономичен. Ако се мачи, мачки низ ауспух ќе извади :)
Колкава е потрошувачката кај 1.6, колкава е кај 1.9?
Еве бар на хартија, перформансите им се исти, а чинам дека и цената горе/доле иста е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #54 на: 22 Март 2012, 23:20:42 pm »
Berlin to Warsaw in one tank.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7371
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #55 на: 22 Март 2012, 23:35:44 pm »
На хрватскиот VW форум, сопствениците на 1.4 160кс се шегуваа дека одсега кога се поздравувале колку прсти ќе кренеле, толку мотори имале сменето на возилото :D Имаше некој на кој му беше 3тиот мотор во возилото. Интересно е што проблемот повеќе се појавува во Голф, одколку во Широко, доста повеќе.

Ваков мотор во голфчето вози 2ф4у,па дури и ремапиран +~40кс... па нека поизнесе негов став :)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3820
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #56 на: 23 Март 2012, 00:39:31 am »
Знам јас дека нема проблем 2ф4у и дека супер му тера. Кажав само што и како е таму, дека планираа и групно писмо/тужба против вњ.    vwclubcroatia.com поточно тука читав за тоа. Сега веројатно го имаат исправено.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #57 на: 23 Март 2012, 01:13:11 am »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:28:59 pm zippo »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #58 на: 23 Март 2012, 04:23:56 am »
Па тек треба да се докажи 1.6 тди,како што е докажан 1.9,ке видиме шо ке биди :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #59 на: 05 Април 2012, 15:33:18 pm »
.
  
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:29:17 pm zippo »