Автор Тема: DOWNSIZING  (Прочитано 17571 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #60 на: 05 Април 2012, 17:32:42 pm »
Downsizing-от е добар, и со години наназад е докажано тоа
 :o :o :o ??? ??? ??? ??? WTF

da ne se lazeme so muabeti

ako e za ekonomicnost 1.6 e CR i e poekonomicen od 1.9 pd ili bolo koja bosch pumpa dizel...
i da e 1.9 cd e poekonomicen od 1.9 pd ili bosch...
ne znaci ako e 16v motor od ista kubikaza deka e pobrz od 8v motor...
1.9 e najdokazan motor za dizel vo sekoj domen (izdrzlivost, sila, ekonomija, modeli na motori ugradeni, brzina)
ovaa pateka so koja "mora" da se namali kubikaza ja poddrzuvam za zverovite od 5-6000cm3, normalna kola bi trebalo i dosta i e do 2-2500cm3 i za kef i za mknenje i koga ke pustis klima da ne omalaksa i da ne trosi...
da ne se lazeme motorite se evolucija za silata spakuvana vo malo paketce , no.... sekogas ima NO motorot se maci, abe amortizira poveke, pa vie kakov sakate aditiv ili maslo stavajte bre luge, mkne 1400-1600kg i so pritisok mu ja nadopolnuvate silata, baska opsto poznato e deka primer na 1.4 tfsi sto se se fatile pa i 1.2tfsi so zgolemuvanje na snaga(cip) ako planirate da go trkate celo vreme i da go gorite ke rikne, se si bara pojacuvanje, na prenoc znaci lamela i menjac zs ne e namenet za toa optovaruvanje, na sto se stava voobicaeno lamela od dizel :)  i to


Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #61 на: 05 Април 2012, 18:22:29 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:29:37 pm zippo »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #62 на: 05 Април 2012, 18:25:10 pm »
Не разбирам која ти е поентата да го спомнеш Карклуб и некакво „каснење“. Дали објавуваме се што ќе се појави на интернет? Дали инсинуираш на некаква „наклонетост“?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #63 на: 05 Април 2012, 18:29:34 pm »
Downsizing-от е добар, и со години наназад е докажано тоа
 :o :o :o ??? ??? ??? ??? WTF

da ne se lazeme so muabeti

ako e za ekonomicnost 1.6 e CR i e poekonomicen od 1.9 pd ili bolo koja bosch pumpa dizel...
i da e 1.9 cd e poekonomicen od 1.9 pd ili bosch...
ne znaci ako e 16v motor od ista kubikaza deka e pobrz od 8v motor...
1.9 e najdokazan motor za dizel vo sekoj domen (izdrzlivost, sila, ekonomija, modeli na motori ugradeni, brzina)
ovaa pateka so koja "mora" da se namali kubikaza ja poddrzuvam za zverovite od 5-6000cm3, normalna kola bi trebalo i dosta i e do 2-2500cm3 i za kef i za mknenje i koga ke pustis klima da ne omalaksa i da ne trosi...
da ne se lazeme motorite se evolucija za silata spakuvana vo malo paketce , no.... sekogas ima NO motorot se maci, abe amortizira poveke, pa vie kakov sakate aditiv ili maslo stavajte bre luge, mkne 1400-1600kg i so pritisok mu ja nadopolnuvate silata, baska opsto poznato e deka primer na 1.4 tfsi sto se se fatile pa i 1.2tfsi so zgolemuvanje na snaga(cip) ako planirate da go trkate celo vreme i da go gorite ke rikne, se si bara pojacuvanje, na prenoc znaci lamela i menjac zs ne e namenet za toa optovaruvanje, na sto se stava voobicaeno lamela od dizel :)  i to


Нормално.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #64 на: 05 Април 2012, 19:05:37 pm »
Според мене не мора да значи дека ако VW доживеа тотално фијаско со TSI моторите дека истото правило важи и за другите производители. Доколку имаше проблем кај некој друг производител сончогледските медиуми на VW, кој доминираат, на широко и долго ќе пишуваа. Лошо е што сето ова се преќутува и купувачите се доведуваат во заблуда.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #65 на: 05 Април 2012, 19:19:13 pm »
Мене ми смета континуираното напаѓање на еден бренд, независно од тоа што јас возам возило од тој бренд. Врти-сучи, пак муабетот се завртува кон VW. Мање-више сите производители почнаа да произведуваат малолитражни турбо бензинчиња - сакале или не, таму им е иднината.

Е сега, еве пример за Fiat 500 Twinair со рикнат дел на турбина (како што е и приказната со Голфов што ја пушти Зипо) после само две недели.

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=90306

Што значи тоа? Апсолутно ништо. И приказната што ја пушти Зипо не значи ништо - откажал дел од турбината на моторот, која што мора да се замени целата ради глупото изведување на таа турбина. Значи не откажала турбината. Ниту откажал моторот, ниту пукнал блок, ниту се извиткала глава. И тоа што смениле десна кугла - и тоа може да биде ради опната дупка.

Никогаш нема да знаеме - како онаа приказната на Ауто Билд (или кој и да беше хрватски магазин) што се пожали дека смениле мотор на Голф, а после тоа напишале „сменивме мотор пошто го опнавме картерот у камен, истече уљето а ние бевме ретардирани и продолживме да возиме“.

Да, 1.4 TSI моторите со 160 коња имаа проблем со губење компресија во еден цилиндар ради кој што многу власници на возила со овој мотор дремеа по сервиси и менуваа цели мотори, но тој проблем се реши со софтверска надградба, и кај возилата произведени по втората половина на 2010 веќе го нема.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #66 на: 05 Април 2012, 19:55:44 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:30:00 pm zippo »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #67 на: 05 Април 2012, 20:36:30 pm »
Noviot Focus 1.0 ! E toa e downsizing i toa e motor !!! Mal ekonomicen i jak.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3724
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #68 на: 05 Април 2012, 20:39:14 pm »
Многумина мислат дека 1.0 моторот на форд со 170Кс е исфорсиран и нема долго да тера. Еве еден од БМВ дизелаш со 127КС по литар зафатнина, ама некако не читам некој да кажува дека моторов после 50.000км ќе треба да се отвара.

U sjeni glavnih noviteta i nove serije 3, BMW je u Ženevi predstavio dizelaša kakvog svijet još nije vidio. Pod haubu ultrasportske limuzine M5 50d xDrive ugrađen je redni 6-cilindarski turbodizelaš obujma obujma 2993 ccm i snage, vjerovali ili ne, od čak 381 KS pri 4000 do 4400/min. To je specifična snaga od 127 KS/l. Rijetki su i ultrasportski benzinci takvih performansi, a više od snage impresionira tenkovski okretni moment od 740 Nm, pri 2000 do 3000/min. Radi se o doradi bavarskog common-rail dizelaša koji u osnovnoj izvedbi, s jednim turbopunjačem, u modelu 530d razvija 258 KS i 540 Nm.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #69 на: 05 Април 2012, 20:40:54 pm »
Noviot Focus 1.0 ! E toa e downsizing i toa e motor !!! Mal ekonomicen i jak.
Да, па тоа се чека, да го видиме во живо. :) 177кс.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #70 на: 05 Април 2012, 20:49:27 pm »
Zavisi kakvi materijali se upotrebeni vo konstrukcijata. Fakt e deka na primer site japonski motori imaat ekstremno mali tolerancii na temperatura i vo izrabotkata na materijalot i od mala kubikaza vadat najmnogu KS. Ama teraat i dosta kilometri. Toa mislenje deka nema da tera ne drzi voda.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #71 на: 05 Април 2012, 20:53:19 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:30:23 pm zippo »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #72 на: 05 Април 2012, 20:54:50 pm »

А дали инсинуирам некаква наклонетост - апсолутно не, зборувам на тема DOWNSIZING, а VW како најприсутна марка со продадени малолитражни мотори - логично е да сама по себе, се наметне како репер во оваа тема (барем сега за сега).

А за наклонетоста на форумов кон VW ? - нема потреба, таа е повеќе од очигледна - не велам дека е до тебе, можеби треба да го прашаш фотографот и неговите сателити ?

Инаку за воља на вистината, последно фаворизирање на VW јас приметив токму од тебе, во темата “opel i negovite modeli“ - на пример коментари од типот:

..........или на пример, забелешката на Simo - Carrier166 - “Еве зошто е Опел во криза. Престанал да произведува точоци!“......што јас го сватив како добар смисол за хумор, меѓутоа можеби некој друг - во ова гледа инсинуација дека Опел е бљак.

Како овде не забележа некаква инсинуација за ненаклонетост кон Опел ?

Како и да е, таму е темата ОПЕЛ И НЕГОВИТЕ МОДЕЛИ, а не “колку е VW доминантен во однос на Опел, со тоа што тера одлично“,

Овде тема си е DOWNSIZING и јас си се држам до неа.

Уф Ауч! Јас наклонет кон VW?! 3 пати по ред купувам италијански возила, од кои две нови и едно за жал на старо, и јас наклонет кон VW?! :D Значи, ако не примети, јас имам доста јака ненаклонетост кон сите други бренови, освен оние од FIAT концернот, а посебно сум наклонет кон Maserati i Ferrari. :)
И дрште се до темата, а ако сакаш да ме прашаш што мислам за Opel и колку сум ненаклонет, избери друга тема :)

Форумов не фаворизира ниту еден бренд, ама сите ние си фаворизираме тоа што си го сакаме. Така да,  FORZA ITALIA! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #73 на: 05 Април 2012, 20:59:36 pm »
 ;D ;D ;D ne se palete, "pozadi dobrog konja prasina se dize" zatoa pljuvaat na VW iako ja koristam ovaa marka ne znaci deka taa e zakon i kraj drugite se sranje...
 za "Истовремено, повторно би го запрашал Simo - Carrier166 во врска со неговата предходна kонстатација (турбото е уствари „зголемување на кубикажа“)"
mislam deka aludira na kubikaza na vozduh, t.e. nabivanje na kompresija/vozduh poveke vo cilindrite, fakticki so pogolem pritisok ima pogolema kolicina na vozduh...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #74 на: 05 Април 2012, 21:03:48 pm »
;D ;D ;D ne se palete, "pozadi dobrog konja prasina se dize" zatoa pljuvaat na VW iako ja koristam ovaa marka ne znaci deka taa e zakon i kraj drugite se sranje...
 za "Истовремено, повторно би го запрашал Simo - Carrier166 во врска со неговата предходна kонстатација (турбото е уствари „зголемување на кубикажа“)"
mislam deka aludira na kubikaza na vozduh, t.e. nabivanje na kompresija/vozduh poveke vo cilindrite, fakticki so pogolem pritisok ima pogolema kolicina na vozduh...
Апсолутно точно Нуме :) Колку воздух собира 1Л машина, дупло поише собира со 1bar boost (одрпилика)  :D и толку повеќе коњи имa (одрприлика). Така да, replacement for displacement = boost, па на кој не му е по кејф, нека вози 10 литраши ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.