Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 98768 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #240 на: 17 Март 2014, 13:41:12 pm »
@krell:

@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?

Не сум реплицирал на повеќе во еден пост.. Како да го направам тоа?

Кликаш на „Цитирај“ на пост што сакаш да одговориш, пишуваш одговор, кликаш цитирај на следниот, пишуваш одговор, ad infinitum.

Нема што ти да си сигурен. Така си е.

Тоа што ти мислиш поинаку не го прави неточно.
Па нели и Плимонт се изјасниле дека ако било возено до даска до Белград на плин има шанса да отидат вентилите? :)

Тачно. Ако веќе мораш да газиш, и си свесен за својата кола и тоа што го имаш, нема да возиш на плин. Ако и покрај све, пак газиш на плин, и после ти се појават проблеми, не ти е ни плинот крив, ни вентилите, ни бутур. Сам си крив.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #241 на: 17 Март 2014, 13:41:58 pm »
Да, ама ја имам возено мртва свиња од 1 мај до 15 септември лани во гепек стоена на сонце ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #242 на: 17 Март 2014, 13:42:13 pm »
А што ако ја „убија“ колата на бензин за време на викенди, а после „нормално - ко` фаланга“ ја вози на плин секој ден до работа? Од таков човек би купил кола? Ќе ти каже „Аааа ја никад не сум ја возел над 3000 на плин“. Ама затоа ја коље на бензин секој викенд....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #243 на: 17 Март 2014, 13:43:01 pm »
Си ме насмеал да си ибеш ;D

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #244 на: 17 Март 2014, 13:44:09 pm »
@krell:

@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?

Не сум реплицирал на повеќе во еден пост.. Како да го направам тоа?

Кликаш на „Цитирај“ на пост што сакаш да одговориш, пишуваш одговор, кликаш цитирај на следниот, пишуваш одговор, ad infinitum.

Нема што ти да си сигурен. Така си е.

Тоа што ти мислиш поинаку не го прави неточно.
Па нели и Плимонт се изјасниле дека ако било возено до даска до Белград на плин има шанса да отидат вентилите? :)

Тачно. Ако веќе мораш да газиш, и си свесен за својата кола и тоа што го имаш, нема да возиш на плин. Ако и покрај све, пак газиш на плин, и после ти се појават проблеми, не ти е ни плинот крив, ни вентилите, ни бутур. Сам си крив.

Фино што си ми болдирал "ЦИТИРАЈ" ама еве пишувам одговор, и не гледам опција "ЦИТИРАЈ СЛЕДНИОТ".


Не ме сконта за тоа со Плимонт и возење до Белград до даска..


Ако ти сам си го вградил уредот, да знаеш дали си пазел или не..

Ама ако купиш половно возило со веќе вграден плински уред, од каде знаеш дали сопственикот пазел или не?

Објаснував зашто не би купил возило половно со веќе вграден плински уред..

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #245 на: 17 Март 2014, 13:45:15 pm »

Објаснував зашто не би купил возило половно со веќе вграден плински уред..

За тебе беше прашањево:
А што ако ја „убија“ колата на бензин за време на викенди, а после „нормално - ко` фаланга“ ја вози на плин секој ден до работа? Од таков човек би купил кола? Ќе ти каже „Аааа ја никад не сум ја возел над 3000 на плин“. Ама затоа ја коље на бензин секој викенд....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #246 на: 17 Март 2014, 13:47:35 pm »

Објаснував зашто не би купил возило половно со веќе вграден плински уред..

За тебе беше прашањево:
А што ако ја „убија“ колата на бензин за време на викенди, а после „нормално - ко` фаланга“ ја вози на плин секој ден до работа? Од таков човек би купил кола? Ќе ти каже „Аааа ја никад не сум ја возел над 3000 на плин“. Ама затоа ја коље на бензин секој викенд....


Се зезав.. Генерално, не би купил половно возило со вграден плин, освен ако не е до толку евтина цена и не до толку лесно да се препродае со мала загуба.


На пример.. Прва кола што во живот купив е Голф 2 со поминати 217000 км. Ама го купив 3000 ДЕМ во тоа време (од пријател дипломат).

Го возев 2 години, ваквите Голфови одеа на пазарот за 8000 ДЕМ, јас го продадов за 6900 ДЕМ. За таа цена немаше што да му мислам дал го бива или не.

Ако се случи таква прилика и за возило со плин би го купил. Во спротивно не

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #247 на: 17 Март 2014, 13:49:56 pm »
Аха, тебе само цената ти е одлучувачки фактор... Ок.. Ја еве, пре` би земал кола со плин. Мотор за алфа е 250-300евра... ако баш до толку е зговњавен од плинот..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #248 на: 17 Март 2014, 13:52:44 pm »
Господо,
По втор пат: доколку на плин поминете 100К ќе заштедите по груби пресметки МКД 300К.
Ете ви учество за нова кола :) Дизел по можност ахахахахаха......:):)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #249 на: 17 Март 2014, 13:52:53 pm »
Аха, тебе само цената ти е одлучувачки фактор... Ок.. Ја еве, пре` би земал кола со плин. Мотор за алфа е 250-300евра... ако баш до толку е зговњавен од плинот..
Цената на сите ни е фактор.. Сите сакаме да купиме продукт што има поголема перцепирана вредност за одредена цена.. Ако имам две исти возила, за слична цена , ќе го купам она што мислам дека има поголема вредност (не мора да значи дека е поевтино).

Што се однесува до битни модификации на возило , се кладам дека и ти исто повеќе сакаш сам да имаш контрола на модификацијата, од колку некој друг веќе да направил за тебе?

И тоа со моторот оф Алфа дека е 250 еур е ок за некој што е ентузијаст.. Ама јас кога купувам, сакам да не мора да се зезам после со менување мотори и слично, туку да направам редовен сервис и да возам...

Ама ова е само мое лично мислење, не значи дека сите коли што имаат плин не вредат (можеби и што и немам искуство со плин). Само земам во обзир дека не ја знам историјата како е возено на плин, и фактот дека високи вртежи и плин не одат (од каде да знам дека возилото со плин не е возено на високи вртежи баш на плин).


Ова е мој личен став.. Не значи дека сите го имаат истиот..


п.с. Се снајдов со мултицитирањето.. Упорно барав опција "Цитирај следниот" :).. Буквалист :)
« Последно менување: 17 Март 2014, 14:03:19 pm krell »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #250 на: 17 Март 2014, 14:06:37 pm »


Кликаш „Одговор“ и ти се отвара горниот прозорец.

1. Вметнуваш цитат;
2. Пишуваш одговор;
3. Скролаш надоле према другиот што сакаш да му одговориш и кликаш „Вметнете цитат“;
4. Под најтазе вметнатиот цитат одговараш на него.

Повтори 3 и 4 ако сакаш да вметнеш уште цитати на кои сакаш да одговориш.

На крај имаш „Прегледај“ за да видиш како ќе ти изгледа постот, оти може некогаш да се побркаат цитатите и одговорите, и имаш „Испрати“ за нели да овај мислам испратиш одговор.

Што се однесува до битни модификации на возило , се кладам дека и ти исто повеќе сакаш сам да имаш контрола на модификацијата, од колку некој друг веќе да направил за тебе?

Ама ова е само мое лично мислење, не значи дека сите коли што имаат плин не вредат (можеби и што и немам искуство со плин). Само земам во обзир дека не ја знам историјата како е возено на плин, и фактот дека високи вртежи и плин не одат (од каде да знам дека возилото со плин не е возено на високи вртежи баш на плин).

Се согласувам и апсолутно максимално држи вода муабетот. Особено држи вода кога станува збор за мотори кои се посочени како осетливи. Истово го имаше пишано и во темата за Лансерот и Импрезата, и да, секако пожелно е да се земе во обзир.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #251 на: 17 Март 2014, 14:11:38 pm »
Фала за упатството.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #252 на: 17 Март 2014, 14:19:15 pm »
п.с. Се снајдов со мултицитирањето.. Упорно барав опција "Цитирај следниот" :).. Буквалист :)

[/quote

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #253 на: 17 Март 2014, 14:25:07 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч.

Ова е само твое мислење и истото по мене е тотална глупост.

Ете јас имам 2.0 "осетлив" мотор и му стаив плин. И? Му ставив за да шибам по автопат пошто пред тоа на бензин не шибав? Не. Штом сум имал пари за возило со 2.0 мотор имам пари и за бензин за него, не е купено возилот зо позерај туку за возење. Плинот е вграден за поголема економичност, пошто да даваш повеќе пари за иста работа е глупо (да возиш на бензин vs да возиш на плин). Немам намера овој пасус повторно да го дебатирам со било кој и тука застанува моето учество во дискусија за истиот.

Компромисот со багажниот простор ми беше познати и не е многу страшен, за тоа со вентилите ако некад се деси тогаш ќе му ја мислам, а за губиток на сила не се сложувам, мене ми е иста силата. На другата кола (1.4) поубаво и работи моторот на плин, отколку на бензин. И јас бев порано жесток противник на инсталирање на плин, а сега сум поборник на идејата. Од овие факти неможе никој да ме разубеди, бидејќи сам имам видено дека истите (во мојот случај) се точни т.е. не се рекла-казала.

Сликите кои ги постираше Симо се точни, по муабети кои ги имам правено се неколку дилери на Субару (не само во МК туку и околу). Еби му матер, и да е така добро е додека трае, нема 200 години иста кола ваљда да возам. Не заборавајте дека во Грција има многу Субару-а и дел од нив се возат на плин. Ако добро се сеќавам на еден муабет Субару-Романија дава како опција продажба на ново возило со веќе вграден плински уред, и гаранцијата за возилото е стандардна. За другите марки не сум запознаен бидејќи не ме интересирало.

За тоа околу возењето до Белград и назад со над 160 цело време ќе ви кажам искуство од прва рака, за да не биде дека на памет зборам. За 8ми Март од Скопје до Белград со тројца во кола и релативно полн багажник стигнавме за 4:35 вклучувајќи 10 минутно дремење на граница на наша страна и една 10 минутна пауза за цигара. Се возеше 150 одприлика цело време додека имаше автопат. За назад исто толку брзо се возеше со тоа што имаше повеќе застанувања по пат. Возилот немаше (да не го урочам) никакви проблеми.

Во град истото се вози културно до кај 3000 - 3000 и нешто максимум, пошто во град ем нема каде да се шиба, ем тоа не ми е пракса.

Никој никого не треба да убедува дали е плинот добар, и дали да стави или не. На крајот тоа е само ваша одлука. Како секаде во животот така и тука треба да ги извагате ризиците наспроти придобивките, и ваше е да си одлучите што ќе правите.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #254 на: 17 Март 2014, 14:29:35 pm »
Абе од еднаш може ништо да не му биде. Не збориме за 900км возење 160 на плин. Зборуваме за 20.000, 30.000 или повеќе на истиот начин. Во тој случај шансата да се случи проблем е многу голема кај одредени мотори