Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 98674 пати)

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #255 на: 17 Март 2014, 14:31:47 pm »
Абе од еднаш може ништо да не му биде. Не збориме за 900км возење 160 на плин. Зборуваме за 20.000, 30.000 или повеќе на истиот начин. Во тој случај шансата да се случи проблем е многу голема кај одредени мотори

Тоа е друго. За таква автопатска вожња постојат поголеми мотори. И Мерцедес.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #256 на: 17 Март 2014, 15:46:57 pm »
Можеби некој ќе го интересира (малку се расчитав по комшиски форуми):

http://www.cbc.rs/threads/15248-SUBARU-FORESTER-PROBLEM-SA-PLINOM

http://www.forum.hr/showthread.php?t=550929




Еве некои делови.. @Velestrumf и @Smole можеби ќе ве интересира, иако сум сигурен дека веќе сте прочитале све ова.Мене ми се виде интересно.



"Ventili od subarua se podešavaju tako da se mijenjaju pločice unutar podizača ventila.Pošto je to boxer motor dosta je posla da se napravi podešavanje ventila pa to subaruovi servisi često puta zanemare, što je za motore koji su pogonjeni plinom,pogubno.
Ako se redovito kontroliraju i podešavaju ventili nikakvog problema nema.
Pitanje je imaš li servis za subarua kojemu možeš vjerovati da ti je kod servisa prekontrolirao zračnost ventila ili ne.
99% motora voženih na plin a u rizičnoj su grupi motora koji imaju lošije kvalitete ventila i dosjeda ventila, uzrok kvarova su u neredovitom podešavanju ventila."

"Bhakti kaže:
na 40k počeli ventili gnjaviti...pa što bi ih trebalo svakih 10kkm štelati ko na stojadinu, si imao flashlube?
naravno, ali nije pomoglo."

"plinska vijest, vezana na subaru: sada kaže da sa plinom , na aktualnom benzincu 2.0 može napraviti i više od 100tkm bez problema, ali da mora bitijako dobro podešen. flash lube i sl. podmazivanja ventila ne igraju ulogu, dakle nisu potrebna. štelanje ventila , ako je potrebno , je oko tisuću eura ako se vadi motor van ali možda je dovoljan i neki manji zahvat (ako ih se ne mora vaditi, ovo ga nisam u potpunosti shvatio..) koji košta oko 2t kn"





Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #257 на: 17 Март 2014, 16:31:34 pm »
Постојат неколку опции за решавање на проблемот:
1. Купување афтермаркет вентили (комплет) кои се зајакнати и ја издржуваат зголемената температура. Оваа опција постои за Hyundai во Европа.
2. Паралелно работење на бензинските дизни во сите режими, над 4000рпм 100% на бензин.
3. Капалка со адитив.
4. Повремено возење само на бензин.

Ако знае некој нешто друго нека дополни.

извинете ама ме мрзи да читам 7 страници,еве конкретно ќе одговорам за ова

1. афтермаркет вентили ? чекај бе лп па да плин + вентили + дихтунг за глава + раб. рака ако требаше вака за сите никој немаше да става плин тука имаш 1.200-1.600 евра па можда и повеќе инвестиција

2.преовеличуваш,обично на проблематичните коли се дозира 20% бензин над 4.000 рпм а не како што викаш ти нон-стоп да се убризгува бензин па над 4.000 100% ,глупости

3.Како што веќе кажав ова е мачкање очи

4.се сложувам

@krell

а што мислиш ти? ставаш плин и после 20.000км изгорени вентили ?

ќе истера мноооогу повеќе од ова,еве од рукав лупам дека 100к-150k ќе ги поминеш без проблем(после тоа може да почне да прави проблеми,од тебе зависи колку си пицајзла и дали одма ќе менуваш вентили или ќе истераш уште 30-40к),а после и да треба нови вентили ти парите веќе си ги извадил

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #258 на: 17 Март 2014, 16:36:18 pm »
Веројатно е така на постара Honda.

На поновите мотори не сум сигурен дали е баш така.(Читам дека проблемите почнуваат од 30000 - 60000 км поминати).

Дури и да е така, имаме различен однос према возило.


Ама секој си ги прифаќа нештата како му одговара, и така си одлучува да прави.

Идејата на дискусијава е само да ги утврдиме предностите и мааните, па секој нека си одлучи сам што и како.

Во секој случај (како и за многу други дискусии), нема црно и бело. Нити едното е апсолутно исправно, ниту другото..

Ама по се изгледа од бензинашите на форумов сум еден од ретките што стварно вози на бензин :)


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #259 на: 17 Март 2014, 16:51:27 pm »
30.000 ?

и што после 30.000 ? или хонда станала премногу мека или ја прават така да изгледа

не се секирај и една на бензин имам,ама на плин возам 50% поефтино,така да...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #260 на: 17 Март 2014, 17:07:55 pm »
Јас мислам дека оние коли кои имаат мотори осетливи на плин,немаат гајле ако обрнуваш внимание,односно ако го ‘штедиш‘ моторот...Да не ја газиш на плин,одвреме на време да ја возиш на бензин и сл...
Е сеа некој на Хонда ако и монтирал плин,и ја вози исто како на бензин фала Дени дека ке изгори вентили и сл....
Но за мене лично сето тоа посветување на внимание е премногу сложено(немам нерви да се занимавам со тоа) така да ТД е најлогичен избор,или мотор кој нема гајле од плин. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #261 на: 17 Март 2014, 17:17:10 pm »
А зошто од фабрика произведуваат возила со осетлив материјал.
Зошто колите од пред 15, 20 и повеке години го немаат овој проблем, туку поизразен е кај новиве ?
Зошто со толку современа технологија произведуваат осетливи мотори ?
Ја мислам дека сето тоа се прави со намера, пред 30 години мислеле колата да те надживее, а сега мислат како откако ке ја купиш, што побрзо да им се вратиш во сервис.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #262 на: 17 Март 2014, 17:58:38 pm »
Еве некои делови.. @Velestrumf и @Smole можеби ќе ве интересира, иако сум сигурен дека веќе сте прочитале све ова.Мене ми се виде интересно.

Јас искрено не ги имам отворено овие, али сега ги прочитав.

Забележав дека и двајцата кои на двата форуми се жалат за нивните Форестери со плин имаат Форестери од пред 2009 година - 03-08 SG ознака, т.е. генерација постари од мојот.

"plinska vijest, vezana na subaru: sada kaže da sa plinom , na aktualnom benzincu 2.0 može napraviti i više od 100tkm bez problema, ali da mora bitijako dobro podešen. flash lube i sl. podmazivanja ventila ne igraju ulogu, dakle nisu potrebna. štelanje ventila , ako je potrebno , je oko tisuću eura ako se vadi motor van ali možda je dovoljan i neki manji zahvat (ako ih se ne mora vaditi, ovo ga nisam u potpunosti shvatio..) koji košta oko 2t kn"

Незнам од кој датум е постов, и дали се однесува на мојата генерација на Форестер (SH) или на најновата (SJ), што чисто сумњам бидејќи е многу тазе.

Кога ќе идам пак на сервис ќе се распрашам околу штелување на вентилите, ако незнаат нашите србите или грците ќе знаат. Ќе видам и еден човек што има Форестер како мојот на плин што има да каже.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #263 на: 17 Март 2014, 21:10:43 pm »
Во србија ги убија од возење акордите до последен модел на плин...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #264 на: 17 Март 2014, 23:39:24 pm »
на форумов ДЕФИНИТИВНО фали опција игнорирање на членови...  на прво место би го турил тролачот лошотилакот и патиштата...

второ... денеска, наравив прештелување на плинскиот уред за летен режим на возење... би требало да троши за 10% повее одколку на бензин но исто така (евидентно) на плин поубаво ми работи одошто на бензин... т.е. сакав да кажам дека во моментов на плин ми е постартна, по брза, со поголем торк колата одошто на бензин...

ги поканувам крел, симо и уште некој скептик, да одбере момент и да проба, да го истестира ова што го кажувам... 2-ца членови од форумов веке се уверија во тоа што го кажувам... значи повторувам, на плин е подобро одошто на бензин

патем речено... горење на вентили поради плински уред е смешка. има режим на возење со плин. придржувај се до него и ке нема проблем. ако ти се деси да ти стопи вентил тоа ке биде само по твоја вина... некој претходно напиша (мислам дека велештрумф) дека проблемот е до човекот а не до возилото...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #265 на: 17 Март 2014, 23:45:06 pm »
Ваљда си знаеш, џабе да кажувам, ама за секој случај провери си ја колата. Глупост е на бензин (основно погонско гориво) колата да работи лошо.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #266 на: 17 Март 2014, 23:47:59 pm »
Никој не рече дека на бензин работи колата лошо.
Мартин, замисли си го моторот кој си го имаш на алфата, при експлозија на смесата на гориво да се ослободува помалку енергија и торк... колку помирно и потивко би работел моторот.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #267 на: 18 Март 2014, 00:33:36 am »
Ваљда си знаеш, џабе да кажувам, ама за секој случај провери си ја колата. Глупост е на бензин (основно погонско гориво) колата да работи лошо.

нигде не реков дека на бензин работи лошо... на бензин си работи нормално, како што треба да работи.. на плин работи подобро, посилна е, побрза и се по ред... а пишав и дека би требало околу 10% повеке да троши во литража одошто на бензин, а тоа ке да е повеке од јасно дека сум направил нешто поинаку во прештелувањето. на овој секвенционален плински уред разликата помеѓу бензин и плин во литри потрошувачка при нормално штелување и експлоатација е 0...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #268 на: 18 Март 2014, 09:10:00 am »
И кај мене на плин работи подобро. :) Затоа и се смеам на дискусиите. :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #269 на: 18 Март 2014, 09:25:08 am »
После вградување на плински уред, дали треба да се менува маслото (или да си чека редовен сервис) или типот на маслото (градации, чуда, а у)?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.