Можеби некој ќе го интересира (малку се расчитав по комшиски форуми):
http://www.cbc.rs/threads/15248-SUBARU-FORESTER-PROBLEM-SA-PLINOMhttp://www.forum.hr/showthread.php?t=550929Еве некои делови.. @Velestrumf и @Smole можеби ќе ве интересира, иако сум сигурен дека веќе сте прочитале све ова.Мене ми се виде интересно.
"Ventili od subarua se podešavaju tako da se mijenjaju pločice unutar podizača ventila.Pošto je to boxer motor dosta je posla da se napravi podešavanje ventila pa to subaruovi servisi često puta zanemare, što je za motore koji su pogonjeni plinom,pogubno.
Ako se redovito kontroliraju i podešavaju ventili nikakvog problema nema.
Pitanje je imaš li servis za subarua kojemu možeš vjerovati da ti je kod servisa prekontrolirao zračnost ventila ili ne.
99% motora voženih na plin a u rizičnoj su grupi motora koji imaju lošije kvalitete ventila i dosjeda ventila, uzrok kvarova su u neredovitom podešavanju ventila."
"Bhakti kaže:
na 40k počeli ventili gnjaviti...pa što bi ih trebalo svakih 10kkm štelati ko na stojadinu, si imao flashlube?
naravno, ali nije pomoglo."
"plinska vijest, vezana na subaru: sada kaže da sa plinom , na aktualnom benzincu 2.0 može napraviti i više od 100tkm bez problema, ali da mora bitijako dobro podešen. flash lube i sl. podmazivanja ventila ne igraju ulogu, dakle nisu potrebna. štelanje ventila , ako je potrebno , je oko tisuću eura ako se vadi motor van ali možda je dovoljan i neki manji zahvat (ako ih se ne mora vaditi, ovo ga nisam u potpunosti shvatio..) koji košta oko 2t kn"