Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 98624 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #225 на: 17 Март 2014, 13:25:57 pm »
@krell: По генералната состојба на колата, ќе познаеш и состојбата на плинскиот уред каква е. Тие што се грижат за колата, се грижат топтан.

И да и не :)

Ама ете.. Имаш ваков случај.. Две возила, исто добро сочувани по генерална состојба, едното има плин, другото нема.

Дефинитивно тоа без плин, па евентуално после да му доставам.. Што има воопшто да му мислам дали е пазено како е возено или не? :)

Сепак и колку да е добра генералнта состојба, можеби се изживувал возејќи ја на плин.. Кога би немал плински уред, шанса помалку за потенцијални проблеми.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #226 на: 17 Март 2014, 13:26:51 pm »
Повеќето купувачи не размислуваат така. Пре би да не се замараат со ставање плин и атести. На пример.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #227 на: 17 Март 2014, 13:27:11 pm »
@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #228 на: 17 Март 2014, 13:28:59 pm »
Повеќето купувачи не размислуваат така. Пре би да не се замараат со ставање плин и атести. На пример.

И во ова не сум сигурен ама ај..

Повеќе сакаш да монтираш уред што ти си го одбрал (мислејќи дека е подобар од некој друг), во сервис што исто ти си го одбрал (мислејќи од некаква причина дека е подобар од некој друг), и а знаеш дека од прв дена не е злоупотребено возилото на плин, или да оставиш можност да некој не бил педантен?


Јас би сепак да биде под моја контрола

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #229 на: 17 Март 2014, 13:29:46 pm »
Нема што ти да си сигурен. Така си е.

Тоа што ти мислиш поинаку не го прави неточно.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #230 на: 17 Март 2014, 13:29:53 pm »
Krell, јас колку што знам кај плинските уреди и нема посебно што може да настрада од лошо одржување, плус потрошните делови се релативно ефтини.

Како што кажа Зеро ако возилото е во генерално добра состојба најмалце ќе се секирам за плинот. Инаку јас без никаков проблем би купил старо возило со вграден плин, нормално ако за истото имам добро мислење.

Јас сум за инсталација на плински уреди на мотори кои е докажано дека немаат проблем. Под ова немаат проблем подразбирам мотори кои не бараат поставуање на капалки. Разгледував опции за плински систем на Колтот меѓутоа секаде добив одговор дека пожелно е да се стават капалки меѓутоа до сега немале проблем со Колт.

Јас на моја кола плин со капалки не ставам и точка, тоа ми е некое полу-решение односно заобиколување на проблемот и сметам дека е нефункционално, од друга страна на второто возило Опел Астра од 1997 година веројатно ќе вградам плин за некој месец и ќе си ја утепам од возење таа кола додека Колтот ќе го користам кога нема да биде слободна Астрата.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #231 на: 17 Март 2014, 13:30:02 pm »
@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?

@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?

Не сум реплицирал на повеќе во еден пост.. Како да го направам тоа?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #232 на: 17 Март 2014, 13:30:57 pm »
Krell, јас колку што знам кај плинските уреди и нема посебно што може да настрада од лошо одржување, плус потрошните делови се релативно ефтини.

Како што кажа Зеро ако возилото е во генерално добра состојба најмалце ќе се секирам за плинот. Инаку јас без никаков проблем би купил старо возило со вграден плин, нормално ако за истото имам добро мислење.

Јас сум за инсталација на плински уреди на мотори кои е докажано дека немаат проблем. Под ова немаат проблем подразбирам мотори кои не бараат поставуање на капалки. Разгледував опции за плински систем на Колтот меѓутоа секаде добив одговор дека пожелно е да се стават капалки меѓутоа до сега немале проблем со Колт.

Јас на моја кола плин со капалки не ставам и точка, тоа ми е некое полу-решение односно заобиколување на проблемот и сметам дека е нефункционално, од друга страна на второто возило Опел Астра од 1997 година веројатно ќе вградам плин за некој месец и ќе си ја утепам од возење таа кола додека Колтот ќе го користам кога нема да биде слободна Астрата.
Наполно се сложувам со твоето мислење. Многу добро објасни. Исто би постапил и јас.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #233 на: 17 Март 2014, 13:31:07 pm »
Поминувам 450км со 1200 денари плин, горе/долу зависно од цената на плинот. 1200/450= 2,66666 денари по километар.
На мојот плински уред не се менуваат филтри, наводно е нов модел, но јас ќе сменам филтер на 20.000 кој кошта ако добро памтам 1200 денари. Свеќици ќе сменам на 20.000км кои ќе ме коштаат 1200 денари за 3 комада од поскапите на Denso со Twin Tip. Трошокот би требало да ми биде толку од прилика.

И те молам стави ја и ставката за потрошен бензин.. Или и ти не возиш на бензин воопшто и не ја ни палиш на бензин?




Пардон, го испуштив тој момент.
Малце ми е тешко да пресметам ама ќе пробамшто е можно поточно.
На секој трет резервоар плин со кој проаѓав во зимски услови по некаде 380км вкупно 1150км дотурав по 500 денари бензин што е некаде 6,5л. Значи 500 денари делено на 1150км тоа е 0,44 денари по километар дополнително на вредноста од 2,6666 денари. Сума сумарум некаде 3,05 денари по километар ме фаќа сосе бензинот.

Ова е под услов да сум возел секогаш исто, но во тој периот зимава неколку пати брзав многу и возем од гостивар до скопје со 130 што е окулу 5000 вртежи кај мојот мотор чисто на бензин. Али од прилика толку е.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #234 на: 17 Март 2014, 13:32:36 pm »
@krell: Знаеш дека можеш на сите да одговориш во еден пост така?

Не сум реплицирал на повеќе во еден пост.. Како да го направам тоа?

Кликаш на „Цитирај“ на пост што сакаш да одговориш, пишуваш одговор, кликаш цитирај на следниот, пишуваш одговор, ad infinitum.

Ова е под услов да сум возел секогаш исто, но во тој периот зимава неколку пати брзав многу и возем од гостивар до скопје со 130 што е окулу 5000 вртежи кај мојот мотор чисто на бензин. Али од прилика толку е.

Цар. Памти кога возел 130.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #235 на: 17 Март 2014, 13:32:42 pm »
Нема што ти да си сигурен. Така си е.

Тоа што ти мислиш поинаку не го прави неточно.

Дадов аргумент за моето мислење.. Едноставно е:

1. Нема плин - Нема шанса да било возено до Белград до даска и вентили пред крај

2. Има плин - Има шанса да било возено до Белград до даска и вентилите уништени или пред унишување.


Па нели и Плимонт се изјасниле дека ако било возено до даска до Белград на плин има шанса да отидат вентилите? :)

Супер за тебе што не сакаш да имаш контрола на инсталирање на нештата, поготово кога се работи за некаква конверзија.

НИКОГАШ не би купил половно возило со вграден уред.. Ама тое е мое лично мислење и став.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #236 на: 17 Март 2014, 13:34:26 pm »
Поминувам 450км со 1200 денари плин, горе/долу зависно од цената на плинот. 1200/450= 2,66666 денари по километар.
На мојот плински уред не се менуваат филтри, наводно е нов модел, но јас ќе сменам филтер на 20.000 кој кошта ако добро памтам 1200 денари. Свеќици ќе сменам на 20.000км кои ќе ме коштаат 1200 денари за 3 комада од поскапите на Denso со Twin Tip. Трошокот би требало да ми биде толку од прилика.

И те молам стави ја и ставката за потрошен бензин.. Или и ти не возиш на бензин воопшто и не ја ни палиш на бензин?




Пардон, го испуштив тој момент.
Малце ми е тешко да пресметам ама ќе пробамшто е можно поточно.
На секој трет резервоар плин со кој проаѓав во зимски услови по некаде 380км вкупно 1150км дотурав по 500 денари бензин што е некаде 6,5л. Значи 500 денари делено на 1150км тоа е 0,44 денари по километар дополнително на вредноста од 2,6666 денари. Сума сумарум некаде 3,05 денари по километар ме фаќа сосе бензинот.

Ова е под услов да сум возел секогаш исто, но во тој периот зимава неколку пати брзав многу и возем од гостивар до скопје со 130 што е окулу 5000 вртежи кај мојот мотор чисто на бензин. Али од прилика толку е.

Мене Citroen C3 1.4 HDI во зимски услови , негаражирано (купено е во Октомври, просекот е до денес), ме чинел 4.0 МКД по км и тоа воглавно градско возење, и кратки релации. На отворен пат кога е возено се возело од 120-150 км/ч

Очекувам сега пролет/лето да падне тој просек на помала вредност по КМ.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #237 на: 17 Март 2014, 13:35:42 pm »
Ме мрзи да ве читам како се објаснувате али како некој што не вози кола на бензин/плин кога би купувал искрено би ми било сеедно дали има или не плин (се додека моторот поддржува) со тоа што нормално цената би ја прилагодил заради ова, а доколку има би било одлична прилика да се види како се однесува колата со плин. Овој момент не го заборавајте. Имам повеќе другари со коли на плин и мојот впечаток е следниот, колата МОРА да си работи најнормално како на бензин. Мене таков впечаток ми оставиле.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #238 на: 17 Март 2014, 13:38:27 pm »
Па нели и Плимонт се изјасниле дека ако било возено до даска до Белград на плин има шанса да отидат вентилите? :)

Токму така.

НИКОГАШ не би купил половно возило со вграден уред.. Ама тое е мое лично мислење и став.

Исто и на Фаланга, само никогаш не велам никогаш. Исклучоци од правилата секогаш има.
Ако купам половно возило од форумџија кој го знам, и зам како го возел и одржувал тогаш не би се мислел.


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #239 на: 17 Март 2014, 13:40:23 pm »
Па нели и Плимонт се изјасниле дека ако било возено до даска до Белград на плин има шанса да отидат вентилите? :)

Токму така.

НИКОГАШ не би купил половно возило со вграден уред.. Ама тое е мое лично мислење и став.

Исто и на Фаланга, само никогаш не велам никогаш. Исклучоци од правилата секогаш има.
Ако купам половно возило од форумџија кој го знам, и зам како го возел и одржувал тогаш не би се мислел.



Од тебе би купил половно возило со плински уред :), ама ти си исклучок :)