Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90649 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #45 на: 19 Јануари 2013, 19:09:44 pm »
Не е загадено скопје од колите загадено е од железара, топлификација, горење пластики и глупости...Само нели нема кој да провери и види пошто некој ги финансира кампањите

железара да...топлификација незнам мислам дека се на гас...дека се горат пласкики и срања точно ама дека и колите имаат големо влијание имаат...кај нас има дојдено голем крш
Се слагам со тебе, само кај нас проблемот на загадувањето е со честичките на прашина за кои што главни виновници се производството и горење на ѓубриња и неквалитетно горење на дрва(а знаеш како е парново отиде у небо со цена и народ мора да се снаоѓа).Што викаат сеа Скопје најзагаден град позагадени имало во Кина арно ама тие имале и поголем развој на индустрија :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #46 на: 21 Јануари 2013, 19:12:12 pm »
kaj mene imat elektroventili na plinot, za sekoja kapalka(ili dizna, ne zna sto e) po eden i strakaat. taka se naprajni, ne deka ne mozele da gi napraat  da ne strakaat... nema vrska vo osnova strakale ne strakale

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #47 на: 07 Март 2013, 19:46:21 pm »
     Кај мене на работа има две Опел Комба, две Мериви и една Опел Атра Х (меѓу другите, инаку имаме 15-сетина коли ама ориентацијата ни е да ги замениме сите со Опели на моја иницијатива :), освен комбињата големи ;) ). Со оглед на тоа што се сите бензинци (зборам за Опелите), а сепак се службени возила и многу се возат - Советодавниот одбор на фирмата одлучи да се конвертираат на плин со цел намалување на трошоците.
Сите Опели се со ист мотор како мојата Астра (1.4 Twinport Ecotec 16V 90KS) и пред еден месец довербата им ја укажавме на Плимонт кој ни монтираше Landi Max Plus системи со капалки, a ќе се стави и Tunap адитив во плинот (под притисок) и бензинот по препорака на Опел.
     Како иницијатор за акцијава (раководител сум во Сервисот со најголемо техничко искуство за автомобилите) имав прилика да ги пробам сите возила како се однесуваат на бензин, а како на плин и искрено бев вчудоневиден кога не успеав да приметам разлика во перформансите, а да не речам и дека на плин некако порафинирано работеа без оние познати трзања специфични за Опел при тргнување и сл.
     Ме фати јанза и ја зедов Астрата на тест да ја пробам накај Водно, а потоа и накај Тетово. Се уште ми е несфатливо како е можно јас како позната цепидлака не само да не можам да најдам маана, туку и филингот беше сосема поинаков во позитивна конотација.
     Ја отворив хаубата ме интересираше да видам и како е монтиран уредот и искрено не само што немав никаква забелешка (со оглед на тоа што знам дека монтираат по цирка три уреди дневно) туку и бев позитивно изненаден за некои (веројатно од искуство) направени модификации во смисол на аранжирањето на цревата и сл.
     Разговарав со колегите кои ги должат возилата и сите се презадоволни, а највише газдарицата :)
     После ова, Богами, длабоко се размислувам и јас лично да инсталирам еден ваков ист плински систем во Плимонт и верувам дека нема да згрешам, моето искуство околу автомобилите е големо исто како и на Плимонт за системите. Можеби во моментов сум во стварно тешка финансиска ситуација, ама ќе гледам да ја искористам првата можна прилика со цел уште повеќе да ги намалам материјалните трошоци.
     Појдовната точка можда и ми беше сервисот, пошто јас како сервисер повеќе од 20 години гледам секогаш да има резервни делови на лагер и најмал индекс на кварови - нормално и најмали трошоци на одржување. Исто така персоналот да е со соодветен кадар, обуки, усовршувања  и т.н., како и логистичката подршка од производителот. Друга, трета или која и да е ствар е да овој уред е широко распространет низ Македонијава и безбедност дека утре фирмата нема да се затвори, па да си го барам чарето надвор од државава.
     Сиромавиот два пати плаќа, фала Богу што учам на туѓи грешки, можда искуството доаѓа и со годините, незнам, ама дефинитивно по све ова ќе монтирам плин во Плимонт, за кој можеби претходно бев престрог во своите лични размислувања, ама фактите говорат све и еве ја користам оваа прилика јавно да им се извинам доколку на било каков начин се почувствувале навредени! Верувајте не било со никаква предумисла, туку се работи само за погрешна интерпретација на работите. По мене голем е оној човек кој има доблест да си ја признае грешката, не ми беше поентата во големината, туку не сакам да ме гризе совеста - човек сум кој е чесен, мирно спие и сака да им помогне на другите во рамките на своите можности, нормално, па еве будно ќе ја следиме натамошната ситуација и ви ветувам дека благовремено ќе бидете информирани за секој мој апдејт!
     За објавување на постов (кој никако не е ОТ), чувствував морална потреба и ви благодарам на сите клабери за вниманието и разбирањето! Отсекогаш се залагав за максимална клаберска соработка, а многупати тоа и лично го докажав и покажав на дело и покрај мојата не многу завидна здравствена ситуација  :-\. Се надевам дека се задоволни и стотината клабери со кои контактираме преку ПП во врска што поквалитетно решавање на нивните проблеми или било какви совети ...
     Ве сакам сите и да не дозволиме никој да ни го растури нашето единство, зашто не заборавајте - carclub НЕ Е ЗАЕБАНЦИЈА !!!


Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #48 на: 07 Март 2013, 20:35:31 pm »
Свака част Џиџи за постов, али плин - Фуј ! ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #49 на: 07 Март 2013, 20:44:40 pm »
Апсолутно те разбирам брат, ти бар знаеш каков ми беше првиот потпис уште пред две и кусур години (на плин се кува...:)) и генерално мојот став кон плинот, ама кризава ме уништи, а и другите околу мене. Коа ќе се свртиш и видиш кај живиш, коса ти се исправа. Еве утре нереди се спремаат, цената на бензинов расте, а и ќе расте по мои сознанија - што да се прави, главом кроз ѕид се не иде :/ Ако не можеш да им се спротивставиш придружи им се :D
Ипак дупло е разликата у цена или околу 40% вкупно ти се намалуваат трошоците, секогаш го имаш копчето да пребациш на бензин за да си го направиш ќеифот, башка жена ми ја вози Астрата више него ја... Папучари станавме силом прилике ;) Али јебига, како викаат - важно е да се забавуваме, нели? ;D Нека има више пари за ракииче, салатиче, скаричка и сл., у право ли сум ???

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #50 на: 07 Март 2013, 22:15:36 pm »
Џиџи во право си,и јас со татко ми размислуваме на голфот плин да му туриме.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #51 на: 07 Март 2013, 22:30:38 pm »
Што порано го стаиш фуј! тоа побрзо ќе почне домашниот буџет да се насмевнува :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #52 на: 08 Март 2013, 18:25:04 pm »
баш така. пред да ставам милијарда работи читав. Па супер било па нечинело па ова она. Одкога го ставив плинот само ми е криво уште кога ја купив колата што не го ставив

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #53 на: 10 Март 2013, 07:36:33 am »
Djidji:
- zosto kupuvate sluzbeni vozila benzinci? Se vozat mnogu kilometri, sakate da stedite.
- bravo za Plimont, ocigledno si ja znaat rabotata.
- problemite so plinot, dokolku gi ima, ke se javat posle minimum 40.000km.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #54 на: 19 Март 2013, 02:36:22 am »
користи ли некој адитив за Вентили ??

http://www.liquimoly.co.rs/proizvod/5/VALVE-PROTECTION-FOR-GAS-VEHICLES-1L/

VALVE PROTECTION FOR GAS VEHICLES 1L

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #55 на: 19 Март 2013, 09:06:57 am »
Користи. Има разни адитиви за капалки ...

http://flashlube.com/sr.html

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #56 на: 24 Март 2013, 01:30:04 am »
Дојде и денот кога КОНЕЧНО по долго истражување на пазарот, читање на разни форуми, консултации и т.н. да се одлучам за Landirenzo Omegas Evo, а и Опел има склучено договор со нив. Од пусти стравови пошто се води како мотор осетлив на плин ставив и капалка со адитив за заштита на вентилите, иако можда не беше неопходно :)
Да, тешка цепидлака сум, јебига, не можам да се сменам и побарувањата ми беа специфични, а конкретно овој модел (hardware i software) може да се прилагоди буквално како сакаш и што е најважно е maintenance free! Значи заштедувам и на годишните сервиси - Тетовска работа, што да се прави, крвта не е вода :D
Довербата им ја укажав на Плимонт и најискрено не зажалив! Пошто сум и ја сервисер, а ми беше дозволена улогата на супервизор - морам да ги пофалам дека дечките максимално професионално (од технички, практичен и естетски аспект) си ја завршија работата, прифаќајќи ја секоја моја сугестија (нормално со претходни договарања, консултации и сл.) без забелешки и работата се одвиваше буквално по П.С.! Резултатот е и повеќе од очигледен...













Немав трпение да го истестирам, па одма се пуштив во акција на обиколница, накај Воdно, низ град ... Убаво ми рековте дека ќе ми биде криво што не сум го монтирал порано :) Разлика во перформанси скоро и да нема (едино осетив накај Водно со четворица у кола и тоа минимално и со активирање на Sprint Boosterot разликата се анулираше), a за потрошувачка да се збори е многу рано. Мирис нема никаков дури ни од ауспух (само чист топол воздух излегува), а звукот на моторот се стиша и работата смири ... интересно! Повеќе импресии понатаму, утре идам накај викендицата, па ќе видиме како се престигнува на Припор ;D

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #57 на: 24 Март 2013, 14:54:53 pm »
Пред да прашам колку ке ме чини плински уред, дали некој знае дали е штетен плински уред на Шевролет Калос, 1.2 73кс од 2005та година. Има поминато околу 109000 км, дали тоа има некаква врска со плинот. Инаку не троши уље.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #58 на: 26 Март 2013, 12:22:22 pm »
Не му се мисли ич, чим јас ставив ;D  Инсталирај си саглам уред и штеди си уште од одма, а и задоволството е гарантирано ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #59 на: 26 Март 2013, 12:29:56 pm »
Не му се мисли ич, чим јас ставив ;D  Инсталирај си саглам уред и штеди си уште од одма, а и задоволството е гарантирано ;)

Bravo djidji ! Taka e poskapoto e poarno. Izvini neli trebas da imas kapalka ? Prijatel na astra 1.4 si smeni ventili vise na 50000km... Proveri si i poarno osiguraj se.