Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 87129 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #60 на: 26 Март 2013, 12:40:37 pm »
Имам и капалка (9-12 капки во минута).

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1832
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #61 на: 26 Март 2013, 13:00:19 pm »
Имам и капалка (9-12 капки во минута).

Џиџи мислам дека многу е тоа. Не дека штети но брзо ќе ти го троши уљето за ладење на вентилите.
Кај мене на 1,8 мотор една капка треба да капе на 15 секунди, што му доаѓа 4 капки во минута, по некоја логика кај мотор со помала кубатура би требало да е исто или помалку наштелувана да капе.


Прашање до Плимонт, ако ја чита темава.

Нека каже отприлика на кој мотор како би требало да биде наштелувана капалката???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #62 на: 26 Март 2013, 13:04:17 pm »
Па незнам... во лер е најголем вакуумот (клапната е затворена) и највише цица :) У принцип мислам дека е прописно баш ја како што пишав 3-4 капки за 20 секунди ;)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #63 на: 26 Март 2013, 13:35:35 pm »
А на кој интервал треба да се проверува и сервисира плинскиот уред? Кога си правиш сервис на колата (уље, филтри, воа-ноа), или се менува динамиката?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Schmitt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1815
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #64 на: 26 Март 2013, 13:53:55 pm »
На 20.000 илјади се менува само филтерот за плин, мислам дека беше 900 денари.
Never drive faster than your Angels can fly.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #65 на: 26 Март 2013, 15:28:10 pm »
Зависи од уредот ... Кај некои е 10000км или еднаш годишно, кај некои повеќе, а кај некои никад ;D

Отсутен IgorcoP

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #66 на: 06 Мај 2013, 23:36:33 pm »
Здраво момци,
потребен ми е совет во врска со плинскиот уред.Имам опел астра класик г 1.4 66кв 2009г иако како модел е постар тип на астра.
Пред една година монтирав Ловато уред,и покрај тоа што сакав да ми монтираат уред за заштита на вентилите(капалка или како и да се вика) сервисерите ме убедуваа дека за мојата астра нема потреба од такво нешто,бидејки астрата е од постарите модели и плинот нема да го оштети моторот.
Е сега дали стварно нема потреба или пак сервисерите немаа доволно искуство со инсталирање на таква заштита,иако ми ги посочија како искусни мајстори...?!?!?!
Поззз

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #67 на: 10 Мај 2013, 01:10:45 am »
обрати се во плимонт. имаат цел подфорум на овој форум. они ке ти појаснат ама прашањево ек мораш таму да го поставиш, не тука..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #68 на: 12 Мај 2013, 08:56:55 am »
Читајќи по нет за инсталација на Плински уред наидов на ова:

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg-systems

Што мислите, колку ова држи? И тие што имаат плинска инсталација колку километри без проблеми сте прошле и на кое возило? Дали некој од вас со едно возило со плинска инсталација прошол и повеќе од 100 000 км без проблеми?


Дарко



Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #69 на: 12 Мај 2013, 09:06:57 am »
Alfa romeo 166 од 130.000 км до 165.000км без ниедна интервенција на мотор поради плинскиот уред. (секако, не е во листата на принс за некомпатибилни)

Инаку, за првото прашање, дали држи:

http://www.alfaromeo.it/it/#/modelli/giulietta/motori/14-turbo-benzina-gpl-120-cv

Фабричка конверзија на Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo на плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #70 на: 12 Мај 2013, 09:28:58 am »
Alfa romeo 166 од 130.000 км до 165.000км без ниедна интервенција на мотор поради плинскиот уред. (секако, не е во листата на принс за некомпатибилни)

Инаку, за првото прашање, дали држи:

http://www.alfaromeo.it/it/#/modelli/giulietta/motori/14-turbo-benzina-gpl-120-cv

Фабричка конверзија на Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo на плин.


Пишува дека не сите мотори се осетливи :) Мене лично ме интересира за HONDA HR-V -то, како што гледам HONDA e на доста листи како некомпатибилни за плински уред, поради наведените проблеми. Кај италијаниве некако традиционално е изгледа да се подржани без проблем со плински уред :) Исто 35000 и не е така голема километража.. Дали има позитивни случаи на потенцијално проблематични возила (каде што се препорачува капалка), што имаат без проблеми поминати 100000 км или повеќе?


Дарко


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #71 на: 12 Мај 2013, 14:45:37 pm »
Читајќи по нет за инсталација на Плински уред наидов на ова:

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg-systems

Што мислите, колку ова држи? И тие што имаат плинска инсталација колку километри без проблеми сте прошле и на кое возило? Дали некој од вас со едно возило со плинска инсталација прошол и повеќе од 100 000 км без проблеми?


Дарко




монтиран плински уред пред околу 2 години. на пројдени 10.000 контрола извршена ради реда, со приклучување на кабел на компјутер. ништо не сменето. на пројдени 75.000 сменет филтер за плин, редно беше... за тој период до сега колата им апројдено 170.000+ од монтажа без никаков проблем... ни нај обичен... возилото е волво...

монтиран плински уред пред 5 години. возилото им апројдено до сега околу 130.000 без ниеден дефект ни на мотор ни ништо.. ок, сменета водна пумпа, пошто протече ама сигурен сум дека нема тоа врска со плинот... возилото е рено 19, со 1.7 мотор.

има уште... ама ме мрзи да пишувам
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #72 на: 28 Октомври 2013, 01:51:29 am »
Vo ovaa tema gi izlagam istrazuvanjata na Prins plinskite uredi (koi se smetaat za najkvalitetni) za problemite sto nastanuvaat kaj motorite posle vgraduvanje na plinski ured. Problemite nastanuvaat posle mala kimoletraza (do 100.000km), najcesto se raboti za istroseni sitcovi i ventili.

Цитат: Prins
Based on practical experiences, Prins has compiled a list of vehicles in which problems with valves/valve seats (excessive wear) may occur at a a low mileage (<100,000 km)


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

темава не сум ја видел одамна... пола година скоро...

круцијална грешка во насловот... делот со заградите кај што велиш дека се сметаат за најквалитетни...

втора преправка во текстот, баш при крајот на листата е спомнато волво V70... доказ дека нема врска тоа на листата... јас сум практичен и сведок и пример.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #73 на: 28 Октомври 2013, 01:56:53 am »
Мое мислење е дека ова во добар дел е направено за заплашување да не се става плински уред на возилата, пошто на некој не му одговара во преден план да биде плинот него бензинот.
И доста од народот верува во тоа, абе плинот, тоа суво е, гори мотор, вака така, па ако гори мотор, ондак како температурата е во нормални граници ? Ја летоска на плетвар, со речиси целосна гас до крај го качував, па минимално отиде температурата над нормалниот опсег, а моторот и временски и технолошки е стар 40+ години.

А и ако навистина е така, не станува збор за заплашување, туку моторите се осетливи на плин, ондак пак моето мислење е дека тоа намерно се прави така да бидат осетливи на плин, исто поради онаа причина што ја наведов во првата реченица.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #74 на: 28 Октомври 2013, 03:21:16 am »
Дали Prins се најквалитетни LPG уред на пазарот е дискутабилно. Јас кога истражував, за моите пари беа. Доколку сметаш дека не е така, бујрум па објасни. Ти имаш тубо мотор или атмосферски, во листата е наведен турбо моторот.

Фило, какво заплашување? Ова се податоци од производителот на LPG опрема.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need