Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 456099 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1650 на: 19 Јуни 2017, 13:56:05 pm »
Јас си кажувам искуство, знам какви биле пред репарација, какви беа после репарација. Недај боже да беа накај 90%, ке беше како да сум ставил метална шипка место амортизер.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1651 на: 19 Јуни 2017, 15:04:54 pm »
Очигледно појма немате за што служи амортизер... коју послуку порати...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1652 на: 19 Јуни 2017, 15:06:03 pm »
DO NOT!
стискајте по крила за да „тестирате“ амортизери.
По можност некој погабаритен, класа Онак.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1653 на: 19 Јуни 2017, 16:11:05 pm »
Јас би им влегол во сервисот да ги прашам, колку % е праг за менување на амортизери. Они без да знаат зошто, ќе ти кажат пр. 60%. Влетај им со колата и ако покаже помалку барај да ги сменат. Ако не ДПИ.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1654 на: 19 Јуни 2017, 16:38:27 pm »
Ако лесно се притиска со рака, пружините се меки. Чисто, онака по логика. Амортизер треба да смири удар од нерамнина.

Со притискање најмногу што можеш да направиш е искривиш елемент (крило/капак).
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1655 на: 19 Јуни 2017, 18:08:21 pm »
Пред да ги репарирам, колата на секоја нерамнина пливаше, на некои посаглам нерамнини со нешто поголема брзина, знаеше до граничник да удри амортизерот. Да не зборам за премин преку легнати полицајци, уште 2 минути неможеше да се стабилизира. Со рака врз крило кога притискав, комотно до доле клекнуваше, и кога ке тргнев раце, уште два пати што се вели продолжуваше.
После репарација, се ова го снема, ниту можев со рака да ја клекнам до земја, ниту пливаше по нерамнини, особено после премин на легнати полицајци.
Се ова што го имаше колата пред репарацијата, го снема после репарација.
Вредност 40%. Нели 40% амортизери, колата ке се љуља, в ендек ке завршиш ?
Недај боже да ми беа 80-90% вредност, на премин преку нерамнини, од што ке беа јаки амортизерите, ке се одвојуваа целосно тркалата од асфалт ?

Многу добро знам што било и како било, затоа велам тие проценти не треба да се земаат здраво за готово, ништо повеке. Неможе тазе репариран амортизер, го возам после репарација, разлика небо и земја во однос на претходно, да покаже толку ниска вредност.
Да беа на 40%, ке продолжеше однесувањето по нерамнини идентично како и порано.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1656 на: 19 Јуни 2017, 18:14:16 pm »
Зошто поистоветуваш 40% со 0% и со тотално отидени 0%, не ми е јасно.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1657 на: 19 Јуни 2017, 18:19:23 pm »
Затоа што истите амортизери, репарирани, разлика во однос кога беа истечени имаше огромна во возењето, а на машина покажаа само 40%.
Ако беа стварно 40% после репарација, немаше да има ич разлика, можеби само ситни нерамнини кои ги чувствував во возење додека беа истечени, немаше да ги чувствувам после репарација.
Искрено кажувам дека имаше сериозна разлика пред-потоа, а беа само 40%.
Дури тој од автомобил тогаш ми велеше ко демек провози ги 200-300 км, дојди поново, гарант ке покажат преку 60-65%. Не ни отидов, зашто се однесуваа сосема ок.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17563
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1658 на: 19 Јуни 2017, 18:22:27 pm »
Затоа што истите амортизери, репарирани, разлика во однос кога беа истечени имаше огромна во возењето, а на машина покажаа само 40%.
Ако беа стварно 40% после репарација, немаше да има ич разлика, можеби само ситни нерамнини кои ги чувствував во возење додека беа истечени, немаше да ги чувствувам после репарација.
Искрено кажувам дека имаше сериозна разлика пред-потоа, а беа само 40%.
Дури тој од автомобил тогаш ми велеше ко демек провози ги 200-300 км, дојди поново, гарант ке покажат преку 60-65%. Не ни отидов, зашто се однесуваа сосема ок.

Чоек, зграда изградена 0% и зграда изградена 40% визуелизирај, ќе сфатиш дека нема поента да споредуваш. Амортизер со 0% функција е само мртва тежина, џабе стои. И 20% да покажеле на тестер ќе имало забележителна разлика.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1659 на: 19 Јуни 2017, 18:24:41 pm »
Нормално дека ќе има огромна разлика. Од 0 до 40% има неограничено многу разлика. Тек па да стигнеш до 85%+.

Кај мене на Леонот на времето се осеќаше разлика од 70-80% при тестирање, до 95% после репарирање. Репарирав бидејќи не ми се даваа 200 евра замо за пар задни амортизери, а на друго место не можев да најдам соодветни (Леонот беше со спортско подвозје). Колата беше значително постегната и посмирена. После тоа ставив нови амортизери, кога ми донесоа.

Како и да е.. Се однесувале „сосема ок“ во однос на 0% какви што биле пред репарирање. Да биле стегнати на 80-90+, би биле уште поокеј, да не речам одлични. :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1660 на: 19 Јуни 2017, 18:25:50 pm »
Чоек, зграда изградена 0% и зграда изградена 40% визуелизирај, ќе сфатиш дека нема поента да споредуваш. Амортизер со 0% функција е само мртва тежина, џабе стои. И 20% да покажеле на тестер ќе имало забележителна разлика.

Мојот репариран со 40% на тестер бил подобар од некој фабрички што попуштал попуштал и дошол до 40% ?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17563
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1661 на: 19 Јуни 2017, 18:36:10 pm »
Фило апаратурата што ја користат мери компресија и рибаунд на амортизерот. 40% функционалност е 40% функционалност, тие што репарирале успеале да вратат само 40% од животот назад во амортизерот. Од друга страна, амортизер што како што викаш ти попуштал и попуштал, кога ќе стигне до 40% има еднаква функционалност како и твојот од 40%. Апаратурата не знае дали е тоа репариран или нов амортизер, туку само притиска, мери отпор, после со комплексни математики внатре пресметува колку проценти живот има во амортизерот.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1662 на: 19 Јуни 2017, 18:41:06 pm »
Нека биде така како што велите, ама на 40% функционалност јас сепак мислам дека колата ке продолжеше да ''плива'' и понатаму по нерамнини затоа што 40% функционалност на амортизер е речиси и нефукнционален нели ?
Затоа велам, ако со 40% се однесуваа така како што се однесуваа, што ке правеа ако ги дотераа до 90%, ке беше круто напред се, ке се одлепуваа тркала од асфалт ? :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1663 на: 19 Јуни 2017, 18:48:25 pm »
Како и да е јас еднаш возев репарирани амортизери и веќе никогаш.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17563
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1664 на: 19 Јуни 2017, 18:49:41 pm »
Ајде некогаш за забава, кога ќе ти стане колата проект возило и ќе ставиш нови амортизери, ќе ја осетиш разликата помеѓу 40 и 95 проценти исправен амортизер. И не, нема да се одлепуваат тркалата од асфалт, туку само ќе вози како што ја дизајнирале од фабрика (можда камен тврда во твојот случај).