Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491544 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1230 на: 06 Ноември 2015, 10:37:34 am »
Јас мислам дека мешаме 115мм спуштена кола со 35мм спуштена кола.

Тоа вчера го пишав и сликовито го прикажав, ама стратро ни копира статии од интернет :)

Сум возел и кола со спирали спуштена културно, и две коли со коиловери до земја залепени. Има огромна разлика меѓу двете, а многу мала разлика меѓу стандард кола и кола 30мм спуштена со спирали.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1231 на: 06 Ноември 2015, 10:41:33 am »
Како drawback навеле "дека ќе ти здосади колата и ќе ја продаеш" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D КРАЈ!!!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1232 на: 06 Ноември 2015, 10:43:43 am »
Реално здосадува флекосана камен тврда кола кај нас ако се вози, и тоа секој ден :)

Али тоа не е кола спуштена 35мм или тука некаде.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1233 на: 06 Ноември 2015, 11:34:40 am »
Над 35мм ти иди да ја продадеш државава а не колата. just saying. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1234 на: 06 Ноември 2015, 11:44:30 am »
@Stratro Green pill или Red pill? ;)





Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1235 на: 06 Ноември 2015, 11:56:02 am »
Both.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1236 на: 06 Ноември 2015, 11:58:12 am »
Иако едната е пониска?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1237 на: 06 Ноември 2015, 12:20:34 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1238 на: 06 Ноември 2015, 12:27:08 pm »
Иако едната е пониска?

Од суспензија на Хелкат до спуштен хеч на спирали... ::)







Single choice selection e.

Хелкат поради горепишаното.
Но ако случајно несреќно завршам со 392 Хеми кој е нешто повисок, сигурно нема на Еибах опруги да го спуштам за да попунам wheel gap.
Боже сачувај. ;D





Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1239 на: 06 Ноември 2015, 12:29:30 pm »
AIRRIDE AIRLIFT FTW

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1240 на: 06 Ноември 2015, 12:42:04 pm »
И јас знам што е убаво, али не питај колку кошта...



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1241 на: 06 Ноември 2015, 13:02:54 pm »
Гугл пребарување на првичниот текст на Стратро ја вади странава.

http://www.carsdirect.com/aftermarket-parts/lowered-suspension-advantages-and-disadvantages

Многу убаво се гледа на какво спуштање мислат според сликата на статијата.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1242 на: 06 Ноември 2015, 13:07:21 pm »
@Stratro, на Хелкетот колку што гледам, висината не се менува, се менува rebound и compression rate.
И пак околишаш околу одговорот. Кога би можел да бираш една од двете коли, дали би ја избрал онаа со деградиран комфорт вс онаа со послаби перформанси? Ако се навратиме на почеток на муабетот, InSides сака да ја спушти својата кола со lowering kit, односно matched springs+dampers. Ти убедуваш дека лошо е спуштање, заради деградација на комфорт, можност од прерано расипување јадење гуми и уништување, па и до таму дека побрзо ќе остари внатрешноста.
Уште полошо, сега се фати за Ebach, ко` боже они не знаат што праат.

Ако ги прочиташ искуствата на луѓе кои ставиле Bilstein B12 kit кој е составен од Eibach и Bilstein B8, ретко ќе најдеш некој да сака да ги врати назад стандардните амортизери. Еве и едно директно искуство на човек со 159 Ti (фабричко „спортско“ подвозје) вс Bilstein B12:

----------------------

---- FINAL UPDATE ----

Here are my final thoughts now the shocks and springs have 100% settled in.

   It is no longer harsh at all, even over rougher surfaces
    It corners like its on rails with no body roll at all
    I have driven BMW's and Audi's that are harsher than it!
    The car is so planted on the road
    Large pot holes don't shake the dash anymore, they are just dealt with cleanly


Worth every penny, and a must have upgrade for the TI.

----------------------------

 
Ајде, биди фер, признај си сам на себе дека ќе го избереш спуштениот Хелкет, без да погледнеш било која друга верзија на Челинџер. ;)



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1243 на: 06 Ноември 2015, 13:19:45 pm »
1.Хелкетот не е спуштен, туку само понизок со фабричка суспензија од 392 која никој при здрав разум не би ја пипал.

2.392 исто така, кога би го имал, не би ни помислил да го спуштам, ма колку сакаат други нека ми се колнат во Bilstein или Eibach китови.

3.Мерцедес АБЦ системот го постирав како најдоброто нешто со кое можеш да имаш stance залепен до земја без да осетиш дупка на патот, во што лично сум се уверил.Ама, затоа ова задолвоство не кошта колку обичен Eibach/Bilstein/H&R комплет за Шкода, туку 900 евра е еден половен амортизер.

4.Крај краева реков... големи сте, вие си знаете, ваши коли, ваш џеб, ваши бубрези. ;D




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1244 на: 06 Ноември 2015, 13:21:57 pm »
Јас си знам, пошто сум пробал, не знам ти дали си знаеш :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.