@Stratro, на Хелкетот колку што гледам, висината не се менува, се менува rebound и compression rate.
И пак околишаш околу одговорот. Кога би можел да бираш една од двете коли, дали би ја избрал онаа со деградиран комфорт вс онаа со послаби перформанси? Ако се навратиме на почеток на муабетот, InSides сака да ја спушти својата кола со lowering kit, односно matched springs+dampers. Ти убедуваш дека лошо е спуштање, заради деградација на комфорт, можност од прерано расипување јадење гуми и уништување, па и до таму дека побрзо ќе остари внатрешноста.
Уште полошо, сега се фати за Ebach, ко` боже они не знаат што праат.
Ако ги прочиташ искуствата на луѓе кои ставиле Bilstein B12 kit кој е составен од Eibach и Bilstein B8, ретко ќе најдеш некој да сака да ги врати назад стандардните амортизери. Еве и едно директно искуство на човек со 159 Ti (фабричко „спортско“ подвозје) вс Bilstein B12:
----------------------
---- FINAL UPDATE ----
Here are my final thoughts now the shocks and springs have 100% settled in.
It is no longer harsh at all, even over rougher surfaces
It corners like its on rails with no body roll at all
I have driven BMW's and Audi's that are harsher than it!
The car is so planted on the road
Large pot holes don't shake the dash anymore, they are just dealt with cleanly
Worth every penny, and a must have upgrade for the TI.
----------------------------
Ајде, биди фер, признај си сам на себе дека ќе го избереш спуштениот Хелкет, без да погледнеш било која друга верзија на Челинџер.
