Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491310 пати)

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2265 на: 20 Јануари 2022, 18:12:19 pm »
И во метрополата сите мајстори имаат вградено динамометар у подлактица пневматскиот пиштол пуштен на најјако. Исти ѓаол ти се сите :)
Тоа за побрзо, си замислуваат дека се механичари во боксот на Ф1 тим и во трка со времето се, што повеќе муштерии денес тоа повеќе муштерии утре(по принципот едно поправам-друго расипувам, да врти парата...)  :D
Да да, пит стоп се тие.

Менував амортизери во Амстронг (амортизер) во К. Вода. Газдата стариот супер, ама еден од вработените дибек невиден, може и син да му е на газдата оти му се пушти и него оти му зел некој клуч. Јас нешто го прашав и мене ми се испонаша ганстерски.

Настрана тоа, одам наредната недела да монтирам гуми, не можеа да ги одвртат штрафовите на предните гуми на пиштол. Тој дибекот во Амстронг ги стегнал на 1000нм. Па чекаа да надрукал компресорот на максимум ама џабе. Па немаа шипка и клуч за рачно да ги одвртат, а вулканизер?! После чукаа со чекан на штрафовите и успеаа со пиштолот да ги одвртат.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2266 на: 20 Јануари 2022, 18:49:54 pm »
Сѐ што барам е човек кој нема да брза додека работи, ќе сработи редоследно и како што треба и соодветно ќе си наплати. Немам проблем да си платам, поголем проблем е да платам евтино, а успут да ми направи штета на работи кои немале никаков проблем претходно (или не дај боже - да ми оштети нови делови, како претходно што ми скинаа штрафови на буфери...).  Еден единствен механичар барам, да не е само монтер, да има опрема за универзални зафати и ќе го прогласам за матичен механичар на моето возило. Зарем е толку тешко...?! :|
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2267 на: 20 Јануари 2022, 18:54:43 pm »
И во метрополата сите мајстори имаат вградено динамометар у подлактица пневматскиот пиштол пуштен на најјако. Исти ѓаол ти се сите :)
Тоа за побрзо, си замислуваат дека се механичари во боксот на Ф1 тим и во трка со времето се, што повеќе муштерии денес тоа повеќе муштерии утре(по принципот едно поправам-друго расипувам, да врти парата...)  :D
Да да, пит стоп се тие.

Менував амортизери во Амстронг (амортизер) во К. Вода. Газдата стариот супер, ама еден од вработените дибек невиден, може и син да му е на газдата оти му се пушти и него оти му зел некој клуч. Јас нешто го прашав и мене ми се испонаша ганстерски.

Настрана тоа, одам наредната недела да монтирам гуми, не можеа да ги одвртат штрафовите на предните гуми на пиштол. Тој дибекот во Амстронг ги стегнал на 1000нм. Па чекаа да надрукал компресорот на максимум ама џабе. Па немаа шипка и клуч за рачно да ги одвртат, а вулканизер?! После чукаа со чекан на штрафовите и успеаа со пиштолот да ги одвртат.
Жалам за ова што ти се случило...на пријател мој на нови амортизери му го скинаа навојниот дел од главната осовина на амортизерот...мене на буфери и завртката за штелување предница и ладно ми кажаа - да си нарачаш нов штрав, се скина стариот. А пред да пробаат да го одвртат сигурно прснаа одвијач 1 минута пред тоа...Ем тие криви, еме кабает ќе е сопственикот на возилото. Се надевам полесно ќе ти е кога ќе слушниш вакви случки :)
Made in Japan ☮

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2268 на: 20 Јануари 2022, 19:08:23 pm »
Сѐ што барам е човек кој нема да брза додека работи, ќе сработи редоследно и како што треба и соодветно ќе си наплати. Немам проблем да си платам, поголем проблем е да платам евтино, а успут да ми направи штета на работи кои немале никаков проблем претходно (или не дај боже - да ми оштети нови делови, како претходно што ми скинаа штрафови на буфери...).  Еден единствен механичар барам, да не е само монтер, да има опрема за универзални зафати и ќе го прогласам за матичен механичар на моето возило. Зарем е толку тешко...?! :|

Јас те разбирам, веројатно и повеќето тука те разбираат. Ама тие што те разбираат не се мајстори. Мајсторите не те разбираат. Ни мене не ме разбираат. Затоа и пробувам што поголем дел од работите сам да си ги направам. Зошто нема разбирачка. „ти на нив ќе им кажеш како се работи, 200.000 коли низ рака им минале, ти со твоите читања по интернети ќе им се праиш некој..“.
Јас сеуште не сум нашол мајстор кој ќе направи тоа што го сакам, онака како што сакам/или ќе му кажам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2269 на: 20 Јануари 2022, 19:24:41 pm »
@Simo - Carrier159 ми го зеде муабетот, еве во меѓувреме во друга тема прашав да ми препорачаат алати Имам и канал в гаража ( и едното и другото преполни со глупости) па ќе пробам да ги оспособам. Кога ќе можам и имам време сам ќе си работам по коливе.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2270 на: 20 Јануари 2022, 20:25:26 pm »
Значи не сум бил само јас со истиот впечаток...како што може човек сам да си поправи, никој нема да го стори тоа.

Дефинитивно нарачувам тоа што ми фалат алати и ќе си средам сам, сепак. Ме кочи тоа што немам гаража, да бидам искрен, иначе немашe ни да помислам да барам да ми ја средува колата некој т.з. мајстор (ака бивши помошник калфа).

Ви благодарам на сочувството :)
« Последно менување: 20 Јануари 2022, 20:42:44 pm is200 »
Made in Japan ☮

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2271 на: 21 Јануари 2022, 10:06:51 am »
Сѐ што барам е човек кој нема да брза додека работи, ќе сработи редоследно и како што треба и соодветно ќе си наплати. Немам проблем да си платам, поголем проблем е да платам евтино, а успут да ми направи штета на работи кои немале никаков проблем претходно (или не дај боже - да ми оштети нови делови, како претходно што ми скинаа штрафови на буфери...).  Еден единствен механичар барам, да не е само монтер, да има опрема за универзални зафати и ќе го прогласам за матичен механичар на моето возило. Зарем е толку тешко...?! :|

Јас те разбирам, веројатно и повеќето тука те разбираат. Ама тие што те разбираат не се мајстори. Мајсторите не те разбираат. Ни мене не ме разбираат. Затоа и пробувам што поголем дел од работите сам да си ги направам. Зошто нема разбирачка. „ти на нив ќе им кажеш како се работи, 200.000 коли низ рака им минале, ти со твоите читања по интернети ќе им се праиш некој..“.
Јас сеуште не сум нашол мајстор кој ќе направи тоа што го сакам, онака како што сакам/или ќе му кажам.

Ни Жаре за алфите ли не е тоа на толку фалење од сите на форум?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2272 на: 21 Јануари 2022, 12:25:57 pm »
И во метрополата сите мајстори имаат вградено динамометар у подлактица пневматскиот пиштол пуштен на најјако. Исти ѓаол ти се сите :)
Тоа за побрзо, си замислуваат дека се механичари во боксот на Ф1 тим и во трка со времето се, што повеќе муштерии денес тоа повеќе муштерии утре(по принципот едно поправам-друго расипувам, да врти парата...)  :D
Да да, пит стоп се тие.

Менував амортизери во Амстронг (амортизер) во К. Вода. Газдата стариот супер, ама еден од вработените дибек невиден, може и син да му е на газдата оти му се пушти и него оти му зел некој клуч. Јас нешто го прашав и мене ми се испонаша ганстерски.

Настрана тоа, одам наредната недела да монтирам гуми, не можеа да ги одвртат штрафовите на предните гуми на пиштол. Тој дибекот во Амстронг ги стегнал на 1000нм. Па чекаа да надрукал компресорот на максимум ама џабе. Па немаа шипка и клуч за рачно да ги одвртат, а вулканизер?! После чукаа со чекан на штрафовите и успеаа со пиштолот да ги одвртат.
Тоа место (Амстронг или Саше Монро амортизери) ми е прецртано од 2019 година, газдата Саше на прв поглед е ок човек ама не знам кој го има главниот збор таму, мене ми ги утнаа спиралите на Сеник-от, веднаш не се примети ама кога налегна убаво колата после некој км, предницата ми се спушти малку. рекламирав ама безуспешно. Моја грешка што не побарав фискална (не знам дали и дава), ама ајде си викам да не тупам, да имам малку повеќе доверба во луѓето ама очигледно никој не заслужува. Сега би сакал да си ставам „нормални“ фабричка поставка на спирали (на висина мислам пред се), ама уште немам доволно добра препорака каде да го направам тоа. Во меѓувреме, ќе ги прашам од Виталеда, каде што ја сервисирам колата, дали би се нафатиле на таква операција.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mihail

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2273 на: 16 Март 2022, 09:32:03 am »
Провери на Autocentar.mk
Колку има поминато чим амортизерите се за мењавање?
Фала.
Околу 94.000 км.
Така ми кажаа во Олимпија и Мида, дека нема да е лошо да ги сменам бидејки има мало тропкање кога има патници на задна клупа.
Возилото што го имаш има една од најдобрите шасии, управување и комфор на пазарот. И такви возила има се помалку. Се заменуваат со ефтино ѓубре во сите категории и класи. Гледај да ти трае што подолго.
Особено при промена на работи од подвозјето мора да се води сметка да се исти како фабричките. Евентуално подобри, ако воопшто има кај нас. Мида се добри и Олимпија се добри. Само незнам што ти понудиле и едните и другите. Никако немој да одиш на заменски дел за подвозјето на оваа кола бидејќи го компромитираш најважното нешто за кое се окозиле инженерите.

Осигурај се кој модел се тие што ќе ги стават и на едното и на другото место.

Не штеди на подвозје на оваа кола. Се друго океј, ама подвозје немој. Секогаш најдоброто што може. Така ќе имаш вистинско Мондео, а не лоша копија како голем број конкуренти со класи послабо управување и помал комфор.
Пааа, да, тоа и планот, затоа и прашувам а препорака кој амортизери се подобри и да ги земам.




Јас би ти рекол да си провериш асално подвозјето кај некој што несака да те прелаже, какво мењање задни амортизери на 95 илјади. Оди провери да не ти е некоја глупост гумици на балансштангла или во најлоша ситуација на задниот subframe некоја гумица.
На таа кола попрво ке ти се скрши задна спирала него амортизер да попушти (провери си да не ти е тоа проблемот исто така :) )

Поздрав,

Присутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 787
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2274 на: 16 Март 2022, 21:08:30 pm »
Јас би ти рекол да си провериш асално подвозјето кај некој што несака да те прелаже, какво мењање задни амортизери на 95 илјади. Оди провери да не ти е некоја глупост гумици на балансштангла или во најлоша ситуација на задниот subframe некоја гумица.
На таа кола попрво ке ти се скрши задна спирала него амортизер да попушти (провери си да не ти е тоа проблемот исто така :) )
Поздрав,
Така ми кажаа во Олимпија и Мида. Дај препорака каде да ја однесам на проверка низ Скопје ?

Отсутен Mihail

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2275 на: 17 Март 2022, 08:30:22 am »
Се е субјективно, не би препорачувал никој зашто јас у принцип само на себе си верувам самошто се помалце време наоѓам за да и посветувам внимание на колата, чисто инфо 240илјади има мондеото мое, се од подвозје е фабричко несменето, а што се не е товарано и носено по села по крш патишта. Преден десен лагер само е сменет. Сега веќе претпоставувам предните амортизери мислам дека веќе не се тоа што беа и што треба да се. Реално и јас незнам кај да го носам за да ги проверат.
Мои размислувања се дека сум бил и во БоМи сервис што е накај качанички пат десно кривината за накај пластичарска, пријатели ми се и ок ми биле секогаш, во К.Вода кај Мето исто детален човек што не прави филмови, сега се мислам да одам до она Team Auto мислам се вика нешто гледам се фалат со децимали точно штелување предница и заден трап, а и некоја машина за амортизери имаат. Па најверојатно ќе поминам и таму само да најдам време кога, пред да сменам летен сет 17ки.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2276 на: 03 Мај 2022, 14:34:39 pm »
Имал некој искуство со Vogtland ? Мислам дека Зеро го има спуштено Гољфо со нив ?! @zeroSignal

Најдов сет спирали + амортизери од нив за ~550€, па се думам да ги вратам Eibach спиралите кои планирам да ги монтирам на нови Bilstein B4 и да порачам ваков сет. Тука некаде испаѓа цената и со двете опции.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2277 на: 03 Мај 2022, 14:51:30 pm »
Зошто би враќал Eibach ако е иста цената?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2278 на: 03 Мај 2022, 15:07:50 pm »
Имал некој искуство со Vogtland ? Мислам дека Зеро го има спуштено Гољфо со нив ?! @zeroSignal

Најдов сет спирали + амортизери од нив за ~550€, па се думам да ги вратам Eibach спиралите кои планирам да ги монтирам на нови Bilstein B4 и да порачам ваков сет. Тука некаде испаѓа цената и со двете опции.

Јок, кај мене се Eibach спирали (OEM преку VW, со VW број на дел, со сите нишани) на оригиналните амортизери.

Vogtland е повеќе од солиден бренд. Миииииислам дека произведуваат за некои други брендови (конкретно за H&R мислам дека произведуваат) и криво ми е што Еуроимпекс престанаа да ги носат кај нас, сакав да купам комплет коиловери за Голфот од нив.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2279 на: 03 Мај 2022, 15:11:10 pm »
Зошто би враќал Eibach ако е иста цената?

Затоа што Eibach би биле на фабрички амортизери наменети за стандардни спирали, а Vogtland се во комплет со спортски амортизери, што би требало да резултира со подобра вожња и подолг животен рок.