Автор Тема: Искуство со одреден тип на мотор  (Прочитано 36756 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #45 на: 20 Мај 2011, 17:05:05 pm »
Ej aj ostajte KIA/HYNDAI,temata bese odredena na edni tipovi na motor,a vie raspalivte referati za sosem treto..... 8)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #46 на: 20 Мај 2011, 19:04:01 pm »
Naprotiv Kia/Huyndai go prezemaat pazarot, onoj svetskiot. Najkasno 2020 ke bidat numero uno bejbi.

Ако почнат да поклањаат коли ко у предизборна кампања кафе и локум  :) А и тогаш ќе ги избркам од пред врата :) :)

Ej aj ostajte KIA/HYNDAI,temata bese odredena na edni tipovi na motor,a vie raspalivte referati za sosem treto..... 8)

евe јас тука прекинувам.

И да кажам on topic, до сега ни еден FIAT-ов FIRE мотор не ме извисил (140.000км со punto 1.2 75hp и 130.000 со Stilo 1.4 16v 95hp)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #47 на: 05 Август 2011, 00:20:42 am »

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #48 на: 05 Август 2011, 08:36:10 am »
Sportex слушна што кажа на 3.05 ? Ти викам јас...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #49 на: 05 Август 2011, 09:27:32 am »
И ја на тебе **** **** мајмуне!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #50 на: 05 Август 2011, 09:57:53 am »
Sportex слушна што кажа на 3.05 ? Ти викам јас...

;D...вика поздрави го Ацета и кажи му да си купи јапанац! ;D

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #51 на: 05 Август 2011, 10:26:15 am »
Sportex слушна што кажа на 3.05 ? Ти викам јас...

;D...вика поздрави го Ацета и кажи му да си купи јапанац! ;D

:D :D :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #52 на: 05 Август 2011, 10:35:07 am »

Апропо вариабилни ситеми на вентили :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #53 на: 05 Август 2011, 10:38:28 am »
MultiAir системот е ептем добар!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #54 на: 05 Август 2011, 13:08:03 pm »
Моментално најдобар.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #55 на: 05 Август 2011, 13:09:21 pm »
Како и секогаш, све најбоље долази из Италије.  ;D



Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #56 на: 05 Август 2011, 13:15:05 pm »
Како и секогаш, све најбоље долази из Италије.  ;D

Зависи...!  ;D

И пицата доаѓа од Италија, ама имаш ПИЦА и пица...!

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #57 на: 05 Август 2011, 13:21:33 pm »
Како и секогаш, све најбоље долази из Италије.  ;D

Eх ех пополека малце,па не спијат ни останатите!

PSA Peugeot Citroën: world leader in direct-injection diesel technology

Thanks to an innovation strategy focusing on the engine itself and on pollution control technology, the Group's expertise in diesel technology is recognised worldwide. Over the past 15 years and more, PSA Peugeot Citroën has pursued investments in R&D to develop and market a new generation of high pressure direct injection diesel engines using common rail technology. As illustrated by the success of the HDi engine, which is now fitted on more than 12.5 millions vehicles. These engines provide:

- fuel consumption 20% lower than a prechamber diesel engine, resulting in an equivalent reduction in CO2 emissions;
- enhanced driveability thanks to the torque available at low engine speed, with noise and vibration levels comparable to those of a petrol engine;
- excellent environmental performance thanks to the precise combustion control of common-rail technology and efficient pollution control systems.

In 2000, HDi was combined with a new pollution control system, diesel particulate filter system, which destroys all diesel particles - whatever their size - and reduces emissions to barely measurable levels (0.004 g/km). In a world first, the DPFS was introduced on the Peugeot 607. It is now widely available across both the Peugeot and Citroën ranges, and today equips more than 3 millions vehicles.

The new age of diesels

At the start of the 1990s, Fiat’s high-pressure direct-injection engine with its enhanced efficiency aroused new interest in diesel engines. But the twofold challenge of reducing noise and particulates was met only when high-pressure direct-injection was combined with the common-rail system. Several car manufacturers developed systems of this type, including PSA Peugeot Citroën en 1998. The Group gave the name "HDi" (for high-pressure direct injection) to the new engine fitted with this technology. In May 2000, the Group unveiled a world first when it combined this engine with the particulate filter (FAP) – a major innovation in terms of improved air quality – and fitted the new system on the Peugeot 607. Today, the FAP is fitted on more than 500,000 Peugeot and Citroën vehicles.

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/player_hybride_hdi.php
« Последно менување: 05 Август 2011, 13:43:00 pm ace-106 »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #58 на: 05 Август 2011, 13:31:49 pm »
The innovative MultiJet II servovalve allows a faster and more flexible injection events scheduling, like Injection Rate Shaping, which is the base for more and more advanced combustion control strategies.

With Injection Rate Shaping it is possible to reduce noise, fuel consumption and, in view of the Euro 6 limits, pollutant emissions.

http://www.fptmultijet2.com/eng/technology/technology.php

Ем 190hp од 2.0л трактор машина

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #59 на: 05 Август 2011, 13:36:58 pm »
With Injection Rate Shaping it is possible to reduce noise, fuel consumption and, in view of the Euro 6 limits, pollutant emissions.
Ем 190hp од 2.0л трактор машина

Море каков трактор-перверзија е тоа!

До "euro 6" ли стигнаа бе,па после "DPF" филтри ке ни продаваат по 2-3000Е.