Abe vidi,dali tekstot na dnevnik e slab ili ne voopsto ne e bitno.Najbitno e deka tie informacii sto gi procitav se tocni a istite gi najdov i na drugi sajtovi od bivsite yu prostori samo so pomalku detali.Dali i kolku evropjanive se zagrozeni poradi padot na nivnata prodazba ne navleguvam no ne e mala rabota ti da dades 7 godini garancija na novo vozilo i 150000KM pominati sto retko koe konkurentsko sto e proizvedeno vo Evropa moze toa da go podnese.Dali na nekogo ova mu se dopaga ili ne toa e negov problem.No edno e sigurno a toa e deka poleka korejcite seriozno im pretat na site evropjani sto proizveduvaat koli vo nivnite klasi.
Мислам дека корејците произведуваат коли во "Golf", "Punto" и слични класи, а не дека vw има продукт во i30 класа... нејсе, да не се натегаме, 7 години гаранција, значи само дека 7 години мора да ја влечкаш колата по нивни сервиси (да те дерат на потрошни материјали, колку и да (не)чини колата. Ништо друго не значи... Гаранција имаш на што? Што ќе каже сервисот дека е wear&tear (нормално абење) а што е расипување? Прочитај ги Editors Notes (секогаш читај ги ситните букви во договорите):
http://www.kia-press.com/press/products/7-year_warranty_01_10.aspxНа европските возила (освен во мк, пошто ние сме shoopack држава) стандардна е 3-5 годишна гаранција, најчесто без лимит на километри...
Старата америчка "there's no such thing as free lunch" секогаш важи. Никој не нуди повеќе за помалце пари.
Како и да е, сега за сега корејските автомобили не претставуваат закана за европските производители. Барем не на европскиот пазар.
Европејците бараат пософистицирана внатрешност, поудобно возење, поголеми технички достигнувања во автомобилот. За Кина и Африка, сигурно дека подобар избор е КИА - сурова лепота!
На светскиот пазар, се малку подобри играчи.. Сепак освен Хјундаи-Киа, друг производител од кореа нема во топ 10 светски производители..
Што се однесува до Киа или Хјундаи фабриката - фабриката е таа
Хјундаи како газда на КИА ја има направено и мислам дека и I30 и Ceed се асемблираат таму...