Автор Тема: Искуство со одреден тип на мотор  (Прочитано 35813 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #30 на: 20 Мај 2011, 08:24:24 am »
Koga gi spomnav korejcite deka mnogu napreduvaat i deka eden den ke gi pominat japancite mislev na vakvo nesto:
http://autoklub.jutarnji.hr/hyundai-i40--premium-model-koji-bi-trebao-ponuditi--audijevsku--kvalitetu-po-pristupacnoj-cijeni/927027/
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Те молам потркрепи ги двата факти со некои релевантни докази. Јас искрено не верувам дека Hiundai има посовремена фабрика од VW (да не збориме за другите, како BMW i Mercedes, недајбоже па за производителите на суперавтомобили),

А богами и наведи ми кои се тие корејски фирми кои имаат поквалитетна авто електроника од европските (VDO Siemens, Magneti Marelli, Bosch, Valeo, и сл.) кои меѓу другото се лидери во инвоациите како на пример Marelli со LED осветлувањето кое се вградува во Мерцедес, Bosch со ESP и Тraction Controll системите, итн.. и по што тоа заклучивме тука на форумов дека е поквалитетна?

И зошто ако е така, Hiundai I30 почнува од 10.xxx евра (колку просечно punto evo, да не kaжам подобро опремена Panda), а е „конкурент“ во класата на Focus, Astra, Golf, и сл. кои чинат барем 30% повеќе за основен модел со помалку вградена (наводно лоша) електроника и изработени во понесовремени фабрики кои нудат „помал“ квалитет на изработка?! Зарем човештвово не знае да го препознае квалитетот, па хјундаи не може да го наплати?! Мојата здрава логика не ми дозволува така размислувам....

Секоја чест на убавите ауца на хјундаи и киа и сл, јас сепак ќе си останам до дизајнерски несовремените, лоши со електроника, лесно кварљиви европејци :)

(да кажеше јапонска електроника, mitsubishi, denso, hitachi и сл. па да имаше некоја дискусија....)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #31 на: 20 Мај 2011, 10:42:14 am »
Imam nissan sanny 1986. Motorot sto go nosi e 1.6 karburatorski sistem 62kw. Pominato ima nad 600.000 motorot go osvsziv duri sega ama koga se otvori se ustanovi deka samo trebalo gumici na ventili da se smenat karikite bea top. Ali sea si e kako novo ke tera uste i uste:)
Pravi japanac ne izneveruva

Кај мене сузукито има поминато 160 000 км и се кладам, дека голем дел се на пуна... поминати, па стакло панчево е , пежото 1.4 75кс  на 140 000 почна да дува, да троши уље, исто и Ибицита на 140 000 км почна да чурка позади...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #32 на: 20 Мај 2011, 11:22:27 am »
Кадетот на татко ми на 300.000 почна да троши по малце масло на 40 годишна возраст...

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #33 на: 20 Мај 2011, 12:38:56 pm »
Koga gi spomnav korejcite deka mnogu napreduvaat i deka eden den ke gi pominat japancite mislev na vakvo nesto:
http://autoklub.jutarnji.hr/hyundai-i40--premium-model-koji-bi-trebao-ponuditi--audijevsku--kvalitetu-po-pristupacnoj-cijeni/927027/
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Те молам потркрепи ги двата факти со некои релевантни докази. Јас искрено не верувам дека Hiundai има посовремена фабрика од VW (да не збориме за другите, како BMW i Mercedes, недајбоже па за производителите на суперавтомобили),

А богами и наведи ми кои се тие корејски фирми кои имаат поквалитетна авто електроника од европските (VDO Siemens, Magneti Marelli, Bosch, Valeo, и сл.) кои меѓу другото се лидери во инвоациите како на пример Marelli со LED осветлувањето кое се вградува во Мерцедес, Bosch со ESP и Тraction Controll системите, итн.. и по што тоа заклучивме тука на форумов дека е поквалитетна?

И зошто ако е така, Hiundai I30 почнува од 10.xxx евра (колку просечно punto evo, да не kaжам подобро опремена Panda), а е „конкурент“ во класата на Focus, Astra, Golf, и сл. кои чинат барем 30% повеќе за основен модел со помалку вградена (наводно лоша) електроника и изработени во понесовремени фабрики кои нудат „помал“ квалитет на изработка?! Зарем човештвово не знае да го препознае квалитетот, па хјундаи не може да го наплати?! Мојата здрава логика не ми дозволува така размислувам....

Секоја чест на убавите ауца на хјундаи и киа и сл, јас сепак ќе си останам до дизајнерски несовремените, лоши со електроника, лесно кварљиви европејци :)

(да кажеше јапонска електроника, mitsubishi, denso, hitachi и сл. па да имаше некоја дискусија....)

Moja greska e sto go kazav Hyindai namesto Kia kako sopstvenik na taa fabrika vo Slovacka
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=3121922838099B4F88293304859F60DB

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #34 на: 20 Мај 2011, 12:43:51 pm »
Moja greska e sto go kazav Hyindai namesto Kia kako sopstvenik na taa fabrika vo Slovacka
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=3121922838099B4F88293304859F60DB

Многу слаб текст...

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #35 на: 20 Мај 2011, 13:00:06 pm »
Abe vidi,dali tekstot na dnevnik e slab ili ne voopsto ne e bitno.Najbitno e deka tie informacii sto gi procitav se tocni a istite gi najdov i na drugi sajtovi od bivsite yu prostori samo so pomalku detali.Dali i kolku evropjanive se zagrozeni poradi padot na nivnata prodazba ne navleguvam no ne e mala rabota ti da dades 7 godini garancija na novo vozilo i 150000KM pominati sto retko koe konkurentsko sto e proizvedeno vo Evropa moze toa da go podnese.Dali na nekogo ova mu se dopaga ili ne toa e negov problem.No edno e sigurno a toa e deka poleka korejcite seriozno im pretat na site evropjani sto proizveduvaat koli vo nivnite klasi.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #36 на: 20 Мај 2011, 13:20:18 pm »
Ако ако, нека има конкуренција. Стварта е што имаат различни бизнис модели:
1. Корејците рботат на модел на надпросечен квалитет и подпросечна цена. Овој модел се користи кога сакаш да пенетрираш на некој пазар и да создадеш пазарен удел. Но ова можеби и нема да трае долго ако не успее и ако профитната граница е ниска. Корејците се тазе автомобилски производители (релативно) па го тераат тој модел.
2. Европејците се добро ситуирани со имиџот во Европа па можат да си дозволат и да потфрлат малку на квалитет а тој факт да го замачкаат на некој друг начин (маркетинг, сервисни поволности итн.) на сметка на тоа да намалат трошоци и да обезбедат поголема профитна стапка.
Како и да е, времето ќе покаже. Се друго е само моабет недоволно поткрепен со факти кои и не постојат толку рано.
Ама има и исклучоци. На пример опел давал од секогаш 13 години гаранција против корозија на шасијата. А во врска со моторите знае ли некој на колку километри Опел ги тестираат моторите пред да ги одобрат за производство???

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #37 на: 20 Мај 2011, 13:22:18 pm »
Koga gi spomnav korejcite deka mnogu napreduvaat i deka eden den ke gi pominat japancite mislev na vakvo nesto:
http://autoklub.jutarnji.hr/hyundai-i40--premium-model-koji-bi-trebao-ponuditi--audijevsku--kvalitetu-po-pristupacnoj-cijeni/927027/
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.
Те молам потркрепи ги двата факти со некои релевантни докази. Јас искрено не верувам дека Hiundai има посовремена фабрика од VW (да не збориме за другите, како BMW i Mercedes, недајбоже па за производителите на суперавтомобили),

А богами и наведи ми кои се тие корејски фирми кои имаат поквалитетна авто електроника од европските (VDO Siemens, Magneti Marelli, Bosch, Valeo, и сл.) кои меѓу другото се лидери во инвоациите како на пример Marelli со LED осветлувањето кое се вградува во Мерцедес, Bosch со ESP и Тraction Controll системите, итн.. и по што тоа заклучивме тука на форумов дека е поквалитетна?

И зошто ако е така, Hiundai I30 почнува од 10.xxx евра (колку просечно punto evo, да не kaжам подобро опремена Panda), а е „конкурент“ во класата на Focus, Astra, Golf, и сл. кои чинат барем 30% повеќе за основен модел со помалку вградена (наводно лоша) електроника и изработени во понесовремени фабрики кои нудат „помал“ квалитет на изработка?! Зарем човештвово не знае да го препознае квалитетот, па хјундаи не може да го наплати?! Мојата здрава логика не ми дозволува така размислувам....

Секоја чест на убавите ауца на хјундаи и киа и сл, јас сепак ќе си останам до дизајнерски несовремените, лоши со електроника, лесно кварљиви европејци :)

(да кажеше јапонска електроника, mitsubishi, denso, hitachi и сл. па да имаше некоја дискусија....)

Realno elektronikata sto poteknuva od Japan i Koreja sekogas ke bide nad onaa evropskata bez razlika koja evropska firma ja proizveduva.Vo eden tekst na forumov vo koj pisuvav za preporacan avtoelektricar jasno go navedov servisot Krle vo Lepenec so preku 35 godini iskustvo i vo koj ima vlezeno bukvalno se od najevtina do najskapa kola.Koga majstorot kupuvase novi vozila za nego i sin mu odbraa Honda i Nissan.Mislis deka toj treva pase?Odi izlazi go i uveri go deka elektronikata koja ja koristat germancite e podobra od onaa na japancite koga gi popraval i ednite i drugite.Za istite pari mozel da kupi i nekoj germanec no sigurno imal dobra pricina cim kupil dve japanski koli.Pred nekolku godinikoga izlegoa modelite na Rover 200 i 214 vo eden razgovor so mehanicarite od servis Mitrevski doznav deka tie sto imale japanska elektronika rabotele besprekorno no tie so Bosch elektronika imale mnogu problemi.Badijala e odlicniot motor koga elektronikata go rasipuva celiot imigj na voziloto.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #38 на: 20 Мај 2011, 13:39:37 pm »
Ако ако, нека има конкуренција. Стварта е што имаат различни бизнис модели:
1. Корејците рботат на модел на надпросечен квалитет и подпросечна цена. Овој модел се користи кога сакаш да пенетрираш на некој пазар и да создадеш пазарен удел. Но ова можеби и нема да трае долго ако не успее и ако профитната граница е ниска. Корејците се тазе автомобилски производители (релативно) па го тераат тој модел.
2. Европејците се добро ситуирани со имиџот во Европа па можат да си дозволат и да потфрлат малку на квалитет а тој факт да го замачкаат на некој друг начин (маркетинг, сервисни поволности итн.) на сметка на тоа да намалат трошоци и да обезбедат поголема профитна стапка.
Како и да е, времето ќе покаже. Се друго е само моабет недоволно поткрепен со факти кои и не постојат толку рано.
Ама има и исклучоци. На пример опел давал од секогаш 13 години гаранција против корозија на шасијата. А во врска со моторите знае ли некој на колку километри Опел ги тестираат моторите пред да ги одобрат за производство???
Pazi ima edna mnogu bitna rabota kaj korejcive a toa e deka bukvalno do strafce sto se vika site delovi sami si gi proizveduvaat vo nivnite pogoni sto ne e taka kaj evropjanive koi mnogu delovi potrebni za sostavuvanje na edna kola gi kupuvaat od razlicni firmi.Zatoa vo Kia i se tolku sigurni vo toa sto go proizveduvaat a ne da mu ja mislat dali toj del sto go zimaat od druga firma bi im pravel problemi ili ne.Si postavile lugeto visoki kriteriumi na proizvodstvoto i si teraat.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #39 на: 20 Мај 2011, 14:02:08 pm »
Abe vidi,dali tekstot na dnevnik e slab ili ne voopsto ne e bitno.Najbitno e deka tie informacii sto gi procitav se tocni a istite gi najdov i na drugi sajtovi od bivsite yu prostori samo so pomalku detali.Dali i kolku evropjanive se zagrozeni poradi padot na nivnata prodazba ne navleguvam no ne e mala rabota ti da dades 7 godini garancija na novo vozilo i 150000KM pominati sto retko koe konkurentsko sto e proizvedeno vo Evropa moze toa da go podnese.Dali na nekogo ova mu se dopaga ili ne toa e negov problem.No edno e sigurno a toa e deka poleka korejcite seriozno im pretat na site evropjani sto proizveduvaat koli vo nivnite klasi.

Мислам дека корејците произведуваат коли во "Golf", "Punto" и слични класи, а не дека vw има продукт во i30 класа... нејсе, да не се натегаме, 7 години гаранција, значи само дека 7 години мора да ја влечкаш колата по нивни сервиси (да те дерат на потрошни материјали, колку и да (не)чини колата. Ништо друго не значи... Гаранција имаш на што? Што ќе каже сервисот дека е wear&tear (нормално абење) а што е расипување? Прочитај ги Editors Notes (секогаш читај ги ситните букви во договорите):

http://www.kia-press.com/press/products/7-year_warranty_01_10.aspx

На европските возила (освен во мк, пошто ние сме shoopack држава) стандардна е 3-5 годишна гаранција, најчесто без лимит на километри...

Старата америчка "there's no such thing as free lunch" секогаш важи. Никој не нуди повеќе за помалце пари.

Како и да е, сега за сега корејските автомобили не претставуваат закана за европските производители. Барем не на европскиот пазар.
Европејците бараат пософистицирана внатрешност, поудобно возење, поголеми технички достигнувања во автомобилот. За Кина и Африка, сигурно дека подобар избор е КИА - сурова лепота! :)

На светскиот пазар, се малку подобри играчи.. Сепак освен Хјундаи-Киа, друг производител од кореа нема во топ 10 светски производители..  

Што се однесува до Киа или Хјундаи фабриката - фабриката е таа :) Хјундаи како газда на КИА ја има направено и мислам дека и I30 и Ceed се асемблираат таму...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #40 на: 20 Мај 2011, 14:14:19 pm »
Pazi ima edna mnogu bitna rabota kaj korejcive a toa e deka bukvalno do strafce sto se vika site delovi sami si gi proizveduvaat vo nivnite pogoni sto ne e taka kaj evropjanive koi mnogu delovi potrebni za sostavuvanje na edna kola gi kupuvaat od razlicni firmi.Zatoa vo Kia i se tolku sigurni vo toa sto go proizveduvaat a ne da mu ja mislat dali toj del sto go zimaat od druga firma bi im pravel problemi ili ne.Si postavile lugeto visoki kriteriumi na proizvodstvoto i si teraat.

ЈАс на против, мислам дека колата треба да ми биде направена од амортизери направени од фирма за амортизери, подвозје фирма што прави подвозје, светла да бидат од фирма што се занимава цел живот со ауто осветлување,  стакла фирма што цел свој бизнис го сведува на истражување и дизајн околу оптика, и стакло а не да измишљаат топла вода.
Е сега што се однесува до Hyundai, они се големи, не е баш дека се` е inhouse. Нешто ко FIAT (а и другите европски не се подалеку) (цитат): The major Italian component maker Magneti Marelli is owned by Fiat, and in turn owns the other brands Carello, Automotive Lighting, Siem, Cofap, Jaeger, Solex, Veglia Borletti, Vitaloni, and Weber

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #41 на: 20 Мај 2011, 15:49:34 pm »
Како и да е, сега за сега корејските автомобили не претставуваат закана за европските производители. Барем не на европскиот пазар.
Не би рекол. Погледни колку корејски возила има околу тебе.
Значи закана се или не се? Јас мислам дека се.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #42 на: 20 Мај 2011, 16:03:12 pm »
Eve Dacia Logan 1.4 so 550000Km pominati od bosanski taksist vo Tuzla.Se sekavam koga se pojavi na pazarot germancite za da prikazat na test kolku e nestabilno voziloto na krivini gi izdisuvale gumite sto e dokaz deka seriozno se isplasile od ovoj konkurent na nivnite vozila:
http://autoklub.jutarnji.hr/taksist-s-daciom-logan-presao-550-000-kilometara/939764/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #43 на: 20 Мај 2011, 16:07:13 pm »
Со оглед на тоа што Логан е релативно нов модел и тешко е да се помине пола милион километри за толку кратко време освен ако не е возен во две смени и тоа претежно на отворено. Воопшто не сум изненаден што поминал 550.000км. Сигурен сум дека секоја кола од тоа годиште под тие услови ќе го помине истото.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #44 на: 20 Мај 2011, 16:15:31 pm »
Naprotiv Kia/Huyndai go prezemaat pazarot, onoj svetskiot. Najkasno 2020 ke bidat numero uno bejbi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need