Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 300375 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1125 на: 18 Јули 2016, 23:50:16 pm »
Му ја е*авте темата на класниот за сите пари.....

Боље темата него ECU-то,

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1126 на: 19 Јули 2016, 00:16:59 am »
Му ја е*авте темата на класниот за сите пари.....

Боље темата него ECU-то,
Со 4 коли пробале, изгледа е од тие што не цркаат.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #1127 на: 19 Јули 2016, 07:55:16 am »
Инволвирани во обидите беа Меганот на чичко Бушав, Пунтото (дизло) на комшијата, (амбициозно) Сеичентото на мајка ми (со ганц нови кабли) и Нисан Навара на друг комшија (исто со ганц нови кабли). Јоктур.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1128 на: 19 Јули 2016, 08:11:16 am »
Bas me cudi trebalo da go ostavite malku preku kablite i drugoto vozilo da se dopuni tvojot akumulator ako voopsto sakal da mrdne ako ne bil mrtov skroz

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг:
« Одговори #1129 на: 19 Јули 2016, 08:37:50 am »
Сличен прoблем имaв и јaс сo Тoледoтo, јa препaркирaв кoлaтa oд улицa нa трoтoaр и еднoстaвнo рaдиoтo се исклучи и се изгубијa брoјките нa килoметрaжaтa. Прoбaв сo стaртер дa јa зaпaлaм, штo се кoристи зимнo време зa кoмбињa и кaмиoни вo фирмa- безуспешнo, пa зa дa се oсигурaм декa е дo aкумулaтoрoт извaдив oд кoмбе и зaпaли без прoблем

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1130 на: 19 Јули 2016, 09:18:14 am »
Ако е „пробиена“ ќелија (катода и анода се допираат поради искривување) вообичаено е дека отпорот на акумулаторот се намалува драстично така да може да се третира како „краток спој“ (не е баш краток ама доста намалена должина има :) ) во инсталацијата. Во ваков случај не може да се поднаполни, а веројатно ни палење на кабли не оди.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1131 на: 19 Јули 2016, 13:09:43 pm »
И кај мене последниот акумулатор цркна во рок од 1 секунда. Беше во 100% состојба со волтажа од 12.8, со капацитет за верглање од 10 минути. Во една секунда цркна и немаше сила да завергла. Претопставувам цркна некоја келија, не ни пробав да го полнам.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1132 на: 19 Јули 2016, 21:20:33 pm »
Bas me cudi trebalo da go ostavite malku preku kablite i drugoto vozilo da se dopuni tvojot akumulator ako voopsto sakal da mrdne ako ne bil mrtov skroz
Најубаво извади клемите од твојот акумулатор, стави каблите за појачување на клемите, запали возилото, потоа со се кабли врати ги клемите на акумулаторот . На крај извади каблите, па ако се оправи арно, ако не нов акумулатор. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг:
« Одговори #1133 на: 19 Јули 2016, 21:45:08 pm »
Најубаво или непотребно комплицирано, прашање е сега.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1134 на: 20 Јули 2016, 20:57:05 pm »
Јас на поновиве возила со ецу никогаш не би го вадел акомулаторот додека работи. или додека е клучот на брава,
инаку за палење поврзуваш кабли другата кола работи на оваа пробаш ако несака ќе почекаш да наполни малку,
дизелот многу тешко ќе запали ако е празен акомулаторот, мора да има струја во него бидејќи повлекува многу повеќе, значи повеќе полнење :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1135 на: 26 Јули 2016, 15:22:32 pm »
Една од одмор. :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1136 на: 16 Септември 2016, 13:03:59 pm »
Една од неодмор.


Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1137 на: 16 Септември 2016, 13:07:06 pm »
Дали си размислил/пробал најсветла фолија за стакла на магленките? :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1138 на: 16 Септември 2016, 13:12:31 pm »
Пробав еднаш жолти, како што имаше Џо, и издржаа цели 2 дена. Не ми се свиѓаше.

Ми текнало за фолија за затемнување, ама што знам..

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1139 на: 16 Септември 2016, 13:17:32 pm »
Пробав еднаш жолти, како што имаше Џо, и издржаа цели 2 дена. Не ми се свиѓаше.

Ми текнало за фолија за затемнување, ама што знам..

Немој да затемнуваш магленки при толку хром детали (не знам дал ти се фабрички или отпосле си ги монтирал).. Или извади све тоа хромот и затемни предница (магленки, знак, грил) или чувај ја вака.. Мене персонално фино ми изгледа вака, ама мене..